Bezoekje Safe Motors Ehv

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
Vandaag ff bij safe eindhoven naar binnen gegaan en ff gekeken naar de fietsen die ze hadden staan. Nog niets bijzonders toch ? |( Toen is goed naar de prijzen gekeken. Nou weet ik het niet zeker maare:

Is safe goedkoper geworden met hun motorprijzen na de doorstart? :? :?

Wellicht kunnen jullie me helpen? :+
 
Ik weet alleen dat tegenwoordig de koffie gratis is bij Safe Almelo.
 
Zozo, op zoek naar een nieuwe fiets?


Nee chiquita ;) ik moest ff bij office centre zijn en ik liep ff naar binnen voor kneesliders voor de prijs (die waren overigens WEL duur). Ik moet wel bekennen dat ik heb staan kwijlen bij de R6 maare..... eerst maar eens leren rijden. Het ritje van april staan nog op mijn netvlies gebrand. dus eerst oefenen oefenen en dan andere motor nadat ik een andere auto heb ghe ghe

[/quote]
Maarreh, geen flauw idee wat die prijzen betreft, kom eigenlijk zo min mogelijk bij Safe...
[/quote]

En ja, ik kom liever ook niet bij safe. Ik ga ervan uit dat ik de nieuwe motor (2003 of 2004 pas) niet bij safe koop maar bij geboers in eersel.

Wanneer mag ik weer een keertje met je mee gaan rijden bananenman? *D
 
Laatst bewerkt:
Je hebt waarschijnlijk niet goed op de kaartjes gekeken... De prijs die in het groot daar staat is NIET de prijs waarvoor je hem meekrijgt.

SAFE kleding en kneeslides niet idd niet echt goedkoop...

Maar uhm heeft Geboers en/of Groen niks leuks staan :?
 
Vandaag ff bij safe eindhoven naar binnen gegaan en ff gekeken naar de fietsen die ze hadden staan. Nog niets bijzonders toch ? |( Toen is goed naar de prijzen gekeken. Nou weet ik het niet zeker maare:

Is safe goedkoper geworden met hun motorprijzen na de doorstart? :? :?

Wellicht kunnen jullie me helpen? :+

Ben ik vanmiddag ook nog geweest, had nieuwe knee-sliders nodig. 28 euro.... :( Duur hoor :(
 
Op zaterdag 11 mei 2002 20:46 schreef F.O.R.E. het volgende:Wanneer mag ik weer een keertje met je mee gaan rijden bananenman? *D
Wanneer we allebei tijd hebben, lijkt me een goed plan. Aanstaande week lukt mij niet meer, maar de week erop kunnen we ook een keer 's avonds gaan rijden als je wilt. Misschien dat Replica dan weer hersteld is en z'n motor het weer doet, dan gaat die vast ook mee.

BTW, kneesliders is al een stap in de goede richting :) Helaas zijn die van mij ook nog maagdelijk, daar moet nog wat aan gedaan worden :)
 
Vandaag ff bij safe eindhoven naar binnen gegaan en ff gekeken naar de fietsen die ze hadden staan. Nog niets bijzonders toch ? |( Toen is goed naar de prijzen gekeken. Nou weet ik het niet zeker maare:

Is safe goedkoper geworden met hun motorprijzen na de doorstart? :? :?

Wellicht kunnen jullie me helpen? :+

Nee vast niet. Heeft waarschijnlijk met de Euro te maken. Je moet het * 2.20371 doen en dan heb je weer de oude prijzen. :)
 
Gij zult niet in de regen rijden.
Gij zult niet bij zon rijden.
Gij zult elke maand teveel betalen.
Gij...

Gij krijgt niet kentekendeel 3 opdat u niet de motor kunt verkopen. Na 3 jaar mag u een andere motor kopen voor een derde van de prijs of het hele bedrag voor de gekozen motor neerleggen.

Neuh ik koop 'm zelf wel :) En niet bij Safe.
 
Duidelijke reacties. :) wat ik eigenlijk bedoelde, was de bovenste (of was het nu de onderste) prijs. Ik weet echt wel dat je nooit een motor op afbetaling moet kopen of een safe plus plan. never! (koop je twee motoren voor).

Nee, mijn verbazing was de prijsstelling als je in een keer je stapel geld daar neer legt. Het lijkt mij, dat ze zich weer willen "inkopen" in de markt. het betere prijsvechten so to speak.

Maar goed, blijkbaar heb ik dat verkeerd gezien.

Safe: leuk om te kijken en vooral niet kopen dus.
 
ik ben er ook ooit bezig geweest, maar ik kreeg ook schandalig weinig terug voor mijn gsx600f
toen nog een jaar op rond gereden en er 1.200 gulden meer voor teruggekregen als bij safe.

dus ik zeg safe :j
 
Ik weet alleen dat ik bij Safe Almelo een tdm uit 94 zag staan met 42000 km op de klok.
Deze moest 5800 :j EURO kosten (give or take a few)

Na het zien van deze prijs kan ik me alleen nog herinneren dat ik de winkel uitliep.

Kan dus niet echt zeggen dat er sprake is van scherpe prijzen
 
Ik heb ooit voor de gein geinformeerd naar een 2de hands R1 van het bouwjaar 2000.
Die in eindhoven kostte 3000 gulden duurder dan die in Enschede.
Over geld eraf hoefde ik niet te beginnen :j

Collega van mij is van het weekend voor de gein ff gaan kijken. Werd gevraagd of hij hulp nodig had. Hij antwoorde dat hij geen motor en rijbewijs had, maar werd toch ff door de shop rondgeleid.
Mijns inziens meer in de trant van: "iemand lekker maken voor het motorrijden :} "
Dit vond ik dus wel een pluspunt voor hun ;)
 
NOOOOIIIT bij safe een motor inruilen.

Heb de volgende ervaringen...

Telefonisch een proefrit afspraak gemaakt, kom daar aan en die fiets staat gewoon nog binnen (moest een week wachten voor de afspraak), die verkoper wou eerst laten zien hoeveel ik wel niet bij moest leggen. |(
Prijscheck bij safe Veenedaal:" Nou meneer, daar geven wij +/- 14000 gulden voor"," die motor kunnen wij maar moeilijk verkopen enzo ..blabla"
Reactie:" dikke vinger ga wel naar safe Apeldoorn" :j

prijscheck bij safe Apeldoorn: " Nou meneer, die is echt niet meer waard dan 12000 gulden", "die motor kunnen wij nooooiiit kwijt"
reactie:" Daverende lachsalvo's keer op keer :9 en uiteindelijk de welbekende dikke vinger :j ."

Toen naar startwin gegaan, die gaven me zo 20000 piekjes waarop ik begon te glimlachen en een nieuwe rsv heb gekocht. :} *D OKOK< Die deal was erg goed en ik kocht er wel wat duurder voor terug dan dat ik bij safe zou doen. Maar zij hadden me eerst op een rsv gezet en ff laten rijden, dan ben je zo verkocht. :]

Een vriend van me kocht daar 2 jaar geleden een triumph T955. Ruilde hem na 6 maanden weer in (te moeilijk in de bochten enzo) na er toch zo'n 6000 km opgezet te hebben.
Wat denk je?? Die fiets staat nu nog voor exact dezelfde prijs (1 1/2 jaar later) :j :r

Ik vind het dus helemaal niets, dat safe. het enige goede aan de doorstart is dat er minder gedupeerde motor rijders (en de goede medewerkers) zijn. Anders had ik liever over de kop zien gaan en nooit meer terug.

millio (met binnekort een icoon, weet niet hoe.....)
 
Terug
Bovenaan Onderaan