Bezwaar aantekenen??

jorikkie

Die hard MF'er
1 dec 2005
323
0
Ergens op Flakkee
Hallo

De situatie als volgt :
Bij hellegatsplein (omg Willemstad) zijn ze volop aan de weg bezig waarbij ze de N59 afsluiten.
Ze leiden hierbij de weg over de secundaire weg die ernaast loopt.
Nu is die secundaire weg afgesloten aan het begin voor verkeer met een bord gesloten verklaring omdat verderop (ongeveer 4 km) het verkeer van de N59 over deze weg wordt geleid.
Nu is dat stuk wat ze afgesloten hebben perfect om bochtjes te nemen en we komen geregeld met een paar man bijeen om een peukkie te roken en bochtjes te nemen.
Dat was zaterdag ook mijn bedoeling en vooral omdat er nu geen verkeer reed.
Dus ik rij de weg in en ga op de parkeerplaats staan om een peukkie te roken.
Komt er een motoragent aan ( ik nog denken die komt een praatje maken) trekt z'n handschoenen uit( ik dacht KASSA) en vraagt om ons rijbewijs.
Begint een stom praatje dat we beter naar het circuit kunnen gaan of ergens moeten gaan rijden met een betonnen muur ernaast wat ik een hele stomme opmerking vond maar goed :+
En toen zei hij dat we een boete kregen voor negeren van het bord gesloten verklaring.

Maar nu is mijn vraag : kan hij dit wel maken aangezien hij mij daar geen meter heeft zien rijden ( ik stond immers een peuk te roken) en is het dus aan te raden in beklacht te gaan ???
De boete is trouwens 90 euries :+


Ieman ervaringen ?
 
bend over and take it like a man!!!!

owwja en t is in beklag gaan.... :o :+
 
Laatst bewerkt:
Je stond daar toch?
Hoe kon je anders op die parkeerplek MET motor komen zonder voorbij die geslotenverklaring te rijden?
Kwestie van logica en die agent heeft je echt niet hoeven zien te rijden, dit is een inkoppertje.

Sorry hoor, maar ik vind dit een domme vraag.
 
niet mekkeren, je weet dat het niet mag dus gewoon betalen.

kijk ik ben ook wel eens boos op mijzelf als er weer zo'n vodje in de bus ligt maar ik weet gewoon dat het een keer weer komt, in mijn geval heeft dat vaak met snelheid te maken. '(
 
bend over and take it like a man!!!!

owwja en t is in beklag gaan.... :o :+

Nee, een bezwaarschrift opstellen :P






Het helicopterarrest.

Auto staat in voetgangersgebied.
Betrokkene heeft ongeveer hetzelfde te vertellen als de vraagsteller uit dit topic.
Einduitslag: Duh... betalen: hoe is die auto daar anders gekomen, ingevlogen met een helicopter ??
 
Volgens mij is het tijd om je theorieboek weer eens onder het stof vandaan te halen en het weer eens door te nemen O-)


Ik heb er geen '( .

Sorry dat ik verkeerd zit, ik dacht zelfs dat je niet teveel gedronken mocht hebben om met een motor aan de hand te lopen :P .
 
Nee, een bezwaarschrift opstellen :P






Het helicopterarrest.

Auto staat in voetgangersgebied.
Betrokkene heeft ongeveer hetzelfde te vertellen als de vraagsteller uit dit topic.
Einduitslag: Duh... betalen: hoe is die auto daar anders gekomen, ingevlogen met een helicopter ??



Bijv. :+

full
 
Nee, een bezwaarschrift opstellen :P






Het helicopterarrest.

Auto staat in voetgangersgebied.
Betrokkene heeft ongeveer hetzelfde te vertellen als de vraagsteller uit dit topic.
Einduitslag: Duh... betalen: hoe is die auto daar anders gekomen, ingevlogen met een helicopter ??

Toch is dit anders, Je kunt met de motor aan de hand lopen en dan ben je geen bestuurder. Als het een rond bord met rode rand en wit vlak in het midden betreft (Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee), Mag je daar dus gewoon voorbij lopen. Je kunt dus in dit geval rustig een bezwaarschrift indienen. Neemt niet weg dat ik het persoonlijk zielig vind, je weet dat je fout bent.
 
Tuurlijk weet ik dit ik 100% fout ben maar als ik door middel van in beroep te gaan 90 euro kan uitsparen zou ik toch helemaal dom zijn om dit niet te doen ??
 
Toch is dit anders, Je kunt met de motor aan de hand lopen en dan ben je geen bestuurder. Als het een rond bord met rode rand en wit vlak in het midden betreft (Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee), Mag je daar dus gewoon voorbij lopen. Je kunt dus in dit geval rustig een bezwaarschrift indienen. Neemt niet weg dat ik het persoonlijk zielig vind, je weet dat je fout bent.

Tja... dan rij je dus tot aan het bord en vandaar af ga je met de motor aan de hand lopen..??


Ja, zou kunnen.
 
Tuurlijk weet ik dit ik 100% fout ben maar als ik door middel van in beroep te gaan 90 euro kan uitsparen zou ik toch helemaal dom zijn om dit niet te doen ??

Tja... ik heb zelf altijd zoiets dat de bezwaarmogelijkheid bestaat om onterechte bekeuringen aan te vechten.

Niet om je met smoesjes..... leugentjes zelfs.... onder wel terechte bekeuringen uit te komen, maar ieder het zijne, ik kan me voorstellen dat je het probeert.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan