Bezwaar aantekenen??

Inderdaad :)

Toch een gemiste kans voor jou Baksteen aangezien jij de regeltjes ook wel zal kennen, jij had dat boek ook kunnen schrijven. Van al die opbrengsten had je makkelijk al je verkeersboetes kunnen betalen, scheelt je al die bezwaarschriften :P

in tegenstelling tot wat sommigen denken.... ben ik op/via M-F (topic's/mails/PM's) drukker met snelheidsdingetjes dan tijdens m'n werk :+ ;)
 
Ik denk het niet, het is ook het standaardverweer van degene van wie het rijbewijs wordt ingevorderd: "voor die ene kilometer, kom, doe niet zo flauw".
Zit ook weer wat in.
Al lopen degene wel voorbij aan het feit dat ze al 55 boven de max zaten.

Voor de rest zal het wel aan mij liggen.
Ik ben niet meer van deze tijd.
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard.
Gewoon doen en ik hoop dat je succes hebt. ;)

Hoi,

Ik denk persoonlijk dat je geen schijn van kans hebt hoor. Ik zie het gesprek zo voor me.
Edelachtbare ik ben daar met de motor aan de hand heengelopen.
En wat wou je daar gaan doen dan
Edelachtbare een peukie roken met mijn vrienden
Maar dat kan je toch gewoon ook thuis doen en waarom moest je perse dat stuk op en ben je niet op een ander parkeerterreintje gaan staan
uhhh uhhh uhhhh

Gewoon betalen, wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Als je niet wilt dat je nat word moet je niet met de tuinslang gaan spelen en als je geen boetes wilt oplopen moet je je gewoon aan de regels houden.

Zoals men in het eerste reactie post al melde bend over and take it like a man. En als je dat niet kan... tjaa........

Michiel
 
Ik denk niet dat je veel kans maakt met je bezwaar en beroep, want je hebt de schijn behoorlijk tegen...

Desalniettemin zou ik wel goed uitzoeken wat nou de waarheid is over het waarnemen van de overtreding door de agent of dat hij zijn logica mag gebruiken...
Wij moeten ons aan de verkeersregels houden, een agent zich natuurlijk ook houden aan de "bekeuringsregels" bij het schrijven van bekeuringen... :Y
 
en als je nou aankomt rijden met 230 (of hoe hard je daar ook mag) en je zet je motor voor het bord uit, en je laat ´m uitrollen...?
 
dan loop je er niet mee in de hand(tenzij je zo snel kunt rennen, maar dat betwijfel ik :+ ) en overtreed je daarvoor trouwens ook fors de maximum snelheid

:+
 
Zo had ik eens mijn oto geparkeerd in een straat met 1-richtingsverkeer, maar wel verkeerd om. Er zat later een bekeuring tussen de ruitenwisser: Rijden in strijd met geslotenverklaring oid.

Ik heb hem toch maar betaald.

Ik was allang blij dat ik zo weg kwam met een auto die bijna niet remde, 4 spekgladde banden had, en volledig doorgerot was.

Voor de moraalridders: Dit was niet misdadig want ik was toen nog jong.
 
Zo had ik eens mijn oto geparkeerd in een straat met 1-richtingsverkeer, maar wel verkeerd om. Er zat later een bekeuring tussen de ruitenwisser: Rijden in strijd met geslotenverklaring oid.

Ik heb hem toch maar betaald.

Ik was allang blij dat ik zo weg kwam met een auto die bijna niet remde, 4 spekgladde banden had, en volledig doorgerot was.

Voor de moraalridders: Dit was niet misdadig want ik was toen nog jong.

Daar had ik dan WEL weer een bezwaar voor geschreven... dat kan best tenslotte, tenminste op de manier waarop ik altijd parkeer.... O-)

HTML:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5aTO1emttX4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5aTO1emttX4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
 
Daar had ik dan WEL weer een bezwaar voor geschreven... dat kan best tenslotte, tenminste op de manier waarop ik altijd parkeer.... O-)

\
HTML:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5aTO1emttX4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5aTO1emttX4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>\


En dat voor n vrouw O-)
 
En ik maar denken dat als je een motorfiets met de hand voortduwt, je als bestuurder wordt aangemerkt, hmmm, ff opzoeken....
 
Zo had ik eens mijn oto geparkeerd in een straat met 1-richtingsverkeer, maar wel verkeerd om. Er zat later een bekeuring tussen de ruitenwisser: Rijden in strijd met geslotenverklaring oid.

Ik heb hem toch maar betaald.

Ik was allang blij dat ik zo weg kwam met een auto die bijna niet remde, 4 spekgladde banden had, en volledig doorgerot was.

Voor de moraalridders: Dit was niet misdadig want ik was toen nog jong.

Niks mee te maken.



















;)
 
Van al die opbrengsten had je makkelijk al je verkeersboetes kunnen betalen, scheelt je al die bezwaarschriften :P

in tegenstelling tot wat sommigen denken.... ben ik op/via M-F (topic's/mails/PM's) drukker met snelheidsdingetjes dan tijdens m'n werk :+ ;)

Volgens mij bedoelde hij je prive kilometers. ;)

En je gaat toch niet vertellen, dat je dan een heilig boontje bent })
 
Zo had ik eens mijn oto geparkeerd in een straat met 1-richtingsverkeer, maar wel verkeerd om. Er zat later een bekeuring tussen de ruitenwisser: Rijden in strijd met geslotenverklaring oid.

Ik heb hem toch maar betaald.

1Ik was allang blij dat ik zo weg kwam met een auto die bijna niet remde, 4 spekgladde banden had, en volledig doorgerot was.

2Voor de moraalridders: Dit was niet misdadig want ik was toen nog jong.


1 Daar zou je nu voor op aso cursus moeten :P


2. _O- _O- Bedoel je dat het verstand nog moest komen :?
 
ik denk dat het gewoon betalen word je trekt uiteindelijk toch aan het laatste end
en geloof me heb der algenoeg gehad om het te weten :?
 
Toch eigenlijk wel stuitend dat zoveel mensen niet weten dat als je loopt met een motor aan de hand (die uit moet staan) je gewoon voetganger bent. Het bord gesloten verklaring is niet voor voetgangers van toepassing maar wel voor alle bestuurders.

Wat vaak verwarring wekt is dat als je loopt met bijv een paard of ander vee je wel bestuurder bent. (Dat paard loopt zo slecht als ik z'n contact sleuteltje eruit haal :-).

Kortom je kan deze bekeuring gewoon aanvechten. Waarom je daar was is een vraag waarop je gewoon kan antwoorden met "Ik geloof niet dat het daarom gaat edelachtbare, of ik daar als voetganger was om van het uitzicht te genieten doet niet terzake".

En ja je kan er gewoon mee weg komen dus.
Of je dat wilt is een ander verhaal. Ik vindt het wel wat hebben die agent weet ook best wel dat je geen vlieg kwaad deed toen je daar als voetganger stond te roken :-)
 
Ook met de motor aan en in de versnelling ben je gewoon voetganger zolang je er maar naast loopt en de motor dus meevoert met je eigen loopsnelheid :Y
 
Toch eigenlijk wel stuitend dat zoveel mensen niet weten dat als je loopt met een motor aan de hand (die uit moet staan) je gewoon voetganger bent. Het bord gesloten verklaring is niet voor voetgangers van toepassing maar wel voor alle bestuurders.

Wat vaak verwarring wekt is dat als je loopt met bijv een paard of ander vee je wel bestuurder bent. (Dat paard loopt zo slecht als ik z'n contact sleuteltje eruit haal :-).

Kortom je kan deze bekeuring gewoon aanvechten. Waarom je daar was is een vraag waarop je gewoon kan antwoorden met "Ik geloof niet dat het daarom gaat edelachtbare, of ik daar als voetganger was om van het uitzicht te genieten doet niet terzake".

En ja je kan er gewoon mee weg komen dus.
Of je dat wilt is een ander verhaal. Ik vindt het wel wat hebben die agent weet ook best wel dat je geen vlieg kwaad deed toen je daar als voetganger stond te roken :-)

Geen kans.

De wet bied namelijk tegenwoordig weinig ruimte meer voor zielige en gierige centenneukers die hier huilend hun ongelijk niet kunnen/willen toegeven omdat ze die boete van een paar tientjes niet willen betalen terwijl ze zelf beter weten en hier hun ongelijk notabene zwart op wit wegzetten. :r

Gebruik even je gezond verstand; wat denk je dat de rechter gaat vragen? Goh meneer hoe komt u daar? "Ja dat doet er niet toe". Wat denk je nou zelf? Die rechter bepaalt zelf nog wel of dat er aan toe doet slimmerik. Vroeger was een bezwaar nog zinvol maar sinds dit land helemaal propvol zit met mensen die dat soort wijsneus betogen gaan houden bij de rechter heeft de overheid zich allang beschermd tegen dit soort figuren. En terecht.

Je kunt in beroep gaan op je boete zodra die ONTERECHT is naar jouw mening, niet en niet omdat je het niet leuk vind dat je de boete hebt gehad want dat is nooit leuk. De Nederlandse overheid heeft speciaal voor dit soort uitzonderingsgevallen (lees= mensen die ècht onterecht bekeurd zijn) de ruimte gemaakt voor de burger om een foute beslissing van een agent te laten corrigeren door de rechter... en guess what... wat doet men vervolgens massaal: in beroep gaan 'want wie weet...'. En straks gaan we allemaal zeker weer huilen dat de regels worden aangescherpt omdat er zoveel misbruik van word gemaakt nietwaar? Geloof je zelf dat de overheid het toelaat dat een kudde zielige wanbetalers het gerechtelijk systeem overbelasten met bezwaren propvol met gejank en kut-excuusjes die iedere clown direct doorheeft? Duh...

Zielig gedrag, niks meer niks minder. Gewoon puur misbruik maken van de tolerantie die dit land bied die ter bescherming is van de mensen die DAADWERKELIJK onterecht zijn bekeurd. En die laatst genoemde, gaat de daadwerkelijke penalty betalen.

En nederlanders massaal maar klagen dat er zoveel regeltjes komen _O-

Dit soort topics zijn te zielig voor woorden. :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan