Privacy settings
Laat je niet naaien, je krijgt eerst een standaardbrief waarin staat dat je gewoon moet betalen, maar als je geen schuld hebt, gewoon doorgaan.
Ja het zou raar zijn als je dat niet zou doen toch?Euh... open deur?
Krijg je een onterechte bekeuring maak je bezwaar?
En daarna zeiken over het feit dat de belastingen weer omhoog gaan?Altijd bezwaar maken.
Verdienen ze er aan arbeidsloon er al geen kloot meer aan.
WOB'je .. bezwaar.. nét voor het moet voorkomen stoppen als je niet zeker bent van je zaak
of gewoon de zooi t vertragen bent.
Daar is die 9 euro voor bedoeld. AdministratiekostenEn daarna zeiken over het feit dat de belastingen weer omhoog gaan?
Altijd bezwaar maken als je vind dat de bekeuring onterecht is !Altijd bezwaar maken.
Verdienen ze er aan arbeidsloon er al geen kloot meer aan.
WOB'je .. bezwaar.. nét voor het moet voorkomen stoppen als je niet zeker bent van je zaak
of gewoon de zooi t vertragen bent.
Om welke reden ?Slotje alsjeblieft
Daar is die 9 euro voor bedoeld. Administratiekosten
Je vergeet nog een stukje.Betalen kan altijd nog
Ow .. wacht.. - moet -
Deze discussie is al een paar keer omhoog gekomen , bijna action olie achtig !
( en , welke motor als beginner )
Zal het samenvatten :
- Een enkel vind bezwaar maken schandalig, hoe durf je
- Een enkel vind bezwaar maken onzin, het werkt toch niet
- Een enkel vind bezwaar maken zijn burger plicht
De kans dat de 3 groepen het eens worden ... is niet zo heel groot
In ander nieuws, gras is groen , het is vrij fris vandaag , en het is donderdag !
( in deze statement, is maar 1 ding objectief waar ) .. tenzij je in een andere tijdzone leeft.. ik ga uit van Nederlandse tijd
Alleen als je het er niet mee eens bent natuurlijk,, in beroep gaan alleen omdat het kan is weer iets anders. Dat zou ik niet doen.
Geheel ook mijn visie.
Bij administratie kosten, moeten er dus ook administrative werkzaamheden verricht worden.
En als ik dan een CJIBtje op de mat krijgT van een paar tientjes, dan hou ik voor dat bedrag graag een paar man aan het werk.
Zij bedrag verhogen, ik nog meer poppetjes bezig houden ervoor
Juristen doen dat werk he.en wer een of andere slimmerik die er zijn beroep van heeft gemaakt ..............
Er niet mee eens zijn, is ook vaak een kwestie van de snelheidslimiet ter plekke onzin vinden. Mocht je bijvoorbeeld twintig jaar geleden honderd, toen tachtig en nu zestig.Alleen als je het er niet mee eens bent natuurlijk,, in beroep gaan alleen omdat het kan is weer iets anders. Dat zou ik niet doen.
Je bent het niet eens met de veranderende wereld om je heen? Ok maak daar bezwaar tegen.Er niet mee eens zijn, is ook vaak een kwestie van de snelheidslimiet ter plekke onzin vinden. Mocht je bijvoorbeeld twintig jaar geleden honderd, toen tachtig en nu zestig.
Of gewoon volledig oneens met elke snelheidslimiet. Dat bestaat ook.
9 euro is verkapt schoolgeld,ooit door de pvda geregeld !Daar is die 9 euro voor bedoeld. Administratiekosten
Ik persoonlijk vind het allemaal best. Ga wel op de trap fiets als eenmaal harder dan 30kmu nergens meer mag.Je bent het niet eens met de veranderende wereld om je heen? Ok maak daar bezwaar tegen.
Dat heb ik gedaan, kreeg meteen een nieuw stempel voor bij de collectie.Je bent het niet eens met de veranderende wereld om je heen? Ok maak daar bezwaar tegen.