Bezwaarschrift zonder foto, kan dat??

ja ik zou ongetwijfelt wel "gewoon" door rood geknald zijn. Denk doordat ik nog 0,0 ervaring alleen op de weg had dat ik een in flits naar het stoplicht heb gekeken en toen me met de rest van het verkeer heb bezig gehouden. Was gewoon gefixeerd op de verkeerde dingen.

Jammer maar helaas, ook hier leren we weer van ;)
 
Ach zie het voordeel, ik denk dat je nu recordhouder bent voor het snelst een boete krijgen nadat je je rijbewijs hebt gehaald. En ik denk ook dat dat niet snel verbeterd wordt!!
 
Ach zie het voordeel, ik denk dat je nu recordhouder bent voor het snelst een boete krijgen nadat je je rijbewijs hebt gehaald. En ik denk ook dat dat niet snel verbeterd wordt!!
was 10 minuten eerder ook al geflits voor 10 km te hard rijden :X

Over een duur ritje gesproken :+
 
wordt het gewoon geen tijd voor een topic wanneer raakt lady j haar rbw kwijt
ok mag ik ff vragen waar dat dan op slaat?? :(

ik mag dan wel 2X een boete hebben gehad in 1 rit, maar dat kwam puur en alleen door gebrek aan ervaring. En daarbij sinds wanneer verlies je je rijbewijs door 10 km/ u te hard te rijden of door rood rijden?? Is jou zeker nog nooit overkomen :X

sorry dat ik zo hap, maar dit soort opmerkingen steken mij en vooral als er geen smilies bij staan die aanduiden dat het een grappie is :)
 
ok mag ik ff vragen waar dat dan op slaat?? :(

ik mag dan wel 2X een boete hebben gehad in 1 rit, maar dat kwam puur en alleen door gebrek aan ervaring. En daarbij sinds wanneer verlies je je rijbewijs door 10 km/ u te hard te rijden of door rood rijden?? Is jou zeker nog nooit overkomen :X

sorry dat ik zo hap, maar dit soort opmerkingen steken mij en vooral als er geen smilies bij staan die aanduiden dat het een grappie is :)

Haha, leek mij ook maar een grapje hoor. Zometeen lekker eten ? :) <-- SMILE
(moet wel wat meer gebeuren om je rijbewijs kwijt te raken)
 
Terug
Bovenaan Onderaan