BEZWAREN TEGEN GRANDIA

Status
Niet open voor verdere reacties.

GT750Rider

Rookie
14 dec 2009
4
0
Ik ga er vanuit dat dit topic wederom door GRANDIA wordt gecensureerd.
Een BAN zal er zeker wel in zitten. Jammer dan maar.

[modbreak]
Nee, maar wel door Baksteen }) , zie het laatste bericht van dit topic .[/modbreak]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
full
 
_O- en het is nog niet eens vrijdag!

als grandia dat soort dingen gedaan heeft, zullen er waarschijnlijk enige onduidelijkheden in je topic gestaan hebben. Wanneer een topic onduidelijk is en er doorgelinkt wordt naar een andere website, kan dit als spam gezien worden. In de regels van MF staat duidelijk dat spam niet toegestaan wordt. Conclusie: hoogstwaarschijnlijk is de oorzaak bij jezelf te zoeken.

Grandia :}

:W
 
Regel dit lekker per mail in plaats van op MF B|

~[Edit]
En je bent net nieuw op MF en nu weet je al dat hij misbruik maakt van zijn functie als mod? Zo ken ik Grandia helemaal niet :N En het niet spammen staat gewoon in de faq en in de voorwaarden, je had dus kunnen weten dat spam niet welkom is :z
 
Laatst bewerkt:
Regel dit lekker per mail in plaats van op MF B|

\[Edit]
En je bent net nieuw op MF en nu weet je al dat hij misbruik maakt van zijn functie als mod? Zo ken ik Grandia helemaal niet :N En het niet spammen staat gewoon in de faq en in de voorwaarden, je had dus kunnen weten dat spam niet welkom is :z

:^
 
Wel grappig dat hij dan ook niet consequent is, op 6-11 heeft hij ook al een topic aangemaakt dat hij wegging.

Anyway,

Succes!
 
Ik ga er vanuit dat dit topic wederom door GRANDIA wordt gecensureerd.
Een BAN zal er zeker wel in zitten. Jammer dan maar.

Nee, maar wel door mij.

Als je het niet eens bent met een beslissing van 1 van de crewleden dan mail je diegene.

Als je het er dan nog niet mee eens bent dan mail je een admin, dan bespreken we hetgeen waar het over gaat binnen de crew.

Als je het er dan nog niet mee eens bent.... heb je pech, dan past jouw mening niet in wat de crew van dit forum voor ogen heeft en is het inderdaad misschien beter dat je uit jezelf wegblijft.



Ik voel mij daarom dan ook niet thuis op dit motor forum en had aangegeven dat ik mij terug zou trekken.

Gewoon de eer aan jezelf houden en je mannelijkheid bewijzen door te doen wat je zegt ipv toch te blijven en te piepen als een klein kind.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan