BF went to Morroco .... trip report

Two nights in Ouarzazate.
Visit Kasbah Tiffoultoute.
full
 
Back to Marrakech to my hostel, rode in the narrow street. Good finishing with my second bike.
The rental offer good prices for the next time.
full
 
Visit Palace El Bahia - just walking behind Dutch spoken guidance group.
Then two street away was a Indonesian group, but it was not necessary for the second time to see the nice palace.
full
 
My overnight was 50 Dh - 300 Dh.

This is the short version and more pictures (320) see https://picasaweb.google.com/105547361190546464914/201204Marokko#

Hope you enjoy it and al tips are welcome. Thanks for reading.

full


On the way to the airport I saw an other motor rental.

Next time better prepairing with the book from Chris Scott - Morocco Overland -
From the Atlas to the Sahara, morocco-overland.com

A travel company will be nice.
 
Laatst bewerkt:
Mooi verhaal Maria! En het Engels is helemaal in jouw eigen stijl... zoals je schrijft, zo praat je ook. Dus het is helemaal levensecht en waarheidsgetrouw opgesteld. Prachtig!

Groeten van Peter en Zineb!!!!
 
Tips are welcome??? Jij hebt helemaal geen tips nodig meid... jij redt je overal wel.
Alvast succes gewenst op je volgende avontuur!
Peter
 
Mooi avontuur Bleu daar kun je wel ff op teren :Y
Respect ook dat je het alleen gedaan hebt :}
Mooie scherpe foto`s ook daar ga ik bij mijn Marokaanse collega ff wat heimwee mee kweken O-)
Danny :W :]
 
Mooie reis heb je gemaakt!

Ik zou de volgende echter het verslag in het NL schrijven of een cursus Engels nemen alvorens je je nogmaals aan een Engelstalig verslag waagt ;)
 
Mooie reis heb je gemaakt!

Ik zou de volgende echter het verslag in het NL schrijven of een cursus Engels nemen alvorens je je nogmaals aan een Engelstalig verslag waagt ;)
Bedankt voor je compliment, ik heb vele mensen ontmoet die graag zo'n reis wilt doen.
Als je elkaar kan helpen, waarom niet.
Ik ben niet zo vast geroest als in het vastgoed......het is toch crisis tijd.
 
mooie trip. hoe was het weer daar toen je daar was?
Eerste dag veel regen, zo 3 a 4 dagen flink waaien. De rest was prachtig weer tussen 35 en 41 graden Celcius.
Ik heb 4 Nederlandse studenten ontmoet en zei dat alleen zuidelijk deel goed weer is.
Noordelijk was niet zo goed weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan