Bi-xenon kit (Pilot) 4300K

avastar

MF'er
12 jun 2007
30
0
Nijmegen
Hallo iedereen!

Bij deze verkoop ik mijn Xenon setje omdat ik op het moment geen motor heb waar deze inpast. Het gaat om een Pilot setje van ongeveer 9 maanden oud. Het gaat om een Bi-Xenon set waardoor je grootlicht ook Xenon is. De kleur is 4300K, en het lijkt een wit met een geel accentje. Schijnbaar geeft deze kleur het beste zicht en beter nog: je word het beste gezien!
De ballast is speciaal gemaakt voor de motor, dus die is extra klein (70x60x10mm) en makkelijk weg te werken, kleur zwart.

De fitting van deze set is een H4

Info van fabrikant:

Pilot Pro line mono kit
Op de Pro line mono kit (ook wel motor kit genoemd) is elke kleur en fitting toepasbaar. De xenon kit wordt standaard geleverd met 1 Pro line ballast, 1 xenonlamp en een duidelijke handleiding. Verder is kit uitgerust met alle benodigde aansluitmaterialen voor montage op voertuigen met en zonder CAN-bus.
Adviesprijs vanaf € 119.-

Info van retailer:

Type: Universeel


Prijs per Eenheid: €130,00 (incl. 19 % btw)

--------------------------------------------------------------------------------
Bi-Xenon set van Pilot voor de Motor. Voor meer zicht op de weg en een luxere uitstraling.

• tot 3x meer zicht (Xenon: ongeveer 250 meter. Halogeen: ongeveer 90 meter.)
• 2 jaar volledige garantie
• waterdicht
• dubbel afgeschermde bekabeling
• minder stroomverbruik (Xenon: 35 watt Halogeen: 55 watt)
• geeft uw motor een luxere uitstraling
• minder snel vermoeide ogen
• langere levensduur dan halogeen (bij normaal gebruik ca. 8 jaar)
• EEC, TUV, E11, ISO 9001:2000 goedkeuring
• zeer eenvoudig te monteren (plug and play systeem)

Set wordt compleet geleverd met:

1 x Pilot Xenon lampen
1 x ballast
bevestigings boutjes en moertjes

Xenon kleuren uitleg:

3000K = geel licht
4300K = geel/wit licht
5000K = wit licht met een licht gele gloed
6000K = wit licht
8000K = wit/blauw licht
10000K = blauw licht
12000K = blauw/violet licht


Ik heb er dus 120 euro voor betaald.
Ik zat aan zo'n 90 euro te danken of doe een goed bod!
 
Laatst bewerkt:
dit lijkt verrektes veel op mijn advertentie van een tijdje terug. sterker nog, je hebt gewoon kopieren plakken gedaan zie ik.

wats gebeurt? motor kapot?
 
Motor is intussen verkocht i.v.m. persoonlijke problemen, maar ik had de kit er nog niet in gebouwd.
dus vandaar dat ik hem zo weer aanbied.

Af te halen is hij eventueel in nijmegen.

en 60 eu vindt ik toch wel te weinig.
 
Tsja, voor 60 euro heb je ook nieuw xenon

Op zo'n reactie kan ik maar 2 dingen zeggen.

1: Ik weet dat er xenon setjes zijn van onder de 60 euro zelfs, maar dat zijn veel al kwalitatief mindere setjes en geen BI- xenon.

2: Ik vind dit soort opmerkingen een beetje topic verzieking. als je geen interesse hebt zeg dat dan of laat het zitten en geen niet zo'n flauwe opmerking plaatsen, je bent geen 3 meer denk ik.
 
Ik ben wel degelijk geïnteresseerd, maar als iemand al direct een bod van zestig euro afwijst dan ga ik liever experimenteren met een nieuw setje bi-xenon voor 60 euro. Ik wou 60 euro bieden en dat ik het af zou halen.

Verder biedt je je product aan op een forum. Daar vindt hoor en wederhoor plaats. Biedt je een product goedkoop aan, dan hoor je dat. Doe je dat niet, dan hoor je dat ook. Niet zo zeuren, je bent toch geen 3 meer?
 
hoor en wederhoor oke, helemaal gelijk. maar dit soort reacties horen niet in een topic thuis en kan je dan beter via de pb of mail doen. de reactie:

"Ik ben wel degelijk geïnteresseerd, maar als iemand al direct een bod van zestig euro afwijst dan ga ik liever experimenteren met een nieuw setje bi-xenon voor 60 euro. Ik wou 60 euro bieden en dat ik het af zou halen. "

vindt ik een stuk volwassener.
 
Waarom hoort het niet in dit topic thuis? Als je zo overtuigd bent van jouw product, dan maakt het toch weinig uit?
 
Laatst bewerkt:
fijne jongen, als jij je gelijk wilt hebben. alsjeblieft hier heb je het. ik sluit hierbij de discussie met jouw af. het enige dat ik wil is van die set af (voor een acceptabele prijs).

moet eerlijk zeggen dat deze discussie mij wel een richtprijs van 90 euro heeft gegeven. dan weet men wat hij/zij van mij kan verwachten bij het bieden.
 
Tsja.... Wat voor een fitting?

H1 ....... H11 : 't past met een hamer .... maar helaas maar één keer :)
 
Laatst bewerkt:
Tsja, voor 60 euro heb je ook nieuw xenon
Ben ik het toch met de TS eens. Dit is wel kwaliteitsspul en komt niet van de kermis zoals meestal aangeboden hier. Het is z'n geld zeker waard. Beetje irritant soms het marktplaats niveau hier. Soms terecht, maar nu ff niet.

Uiteraard heb ik deze set zelf ook, maar dan 8000K.
 
Lijkt me H4 als het Bi-Xenon is.


Lijkt mij ook .... Maar misschien wel iets wat TS even kan vermelden, voordat dadelijk iemand denkt iets goedkoops aan te schaffen en er alsnog niks mee kan doen :)

Vandaar mijn opmerking, dus.
 
afgelopen week ook bi-xenon gemonteerd (en verrekte jammer dat ik deze advertentie nu pas zie |( )
maar had ook zo'n goedkoop setje erin zitten, dat was dus 10x niks.
nu ook een setje van pilot erin en dat is perfect!
goedkoop is duurkoop, tenzij je het alleen voor het posergehalte doet, dan maakt het geen zak uit welke set je koopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan