Bi-xenon voor een wel heel aantrekkelijke prijs

Ik kan je de duurste set zenden die er bestaat enkel te verkrijgen bij mij,
600€ voor enkel ;)
indien gewenst laat maar iets horen ;)
wil je er 2, dan krijg je ze met 200€ korting ;)
dus 1000€
wel op voorhand zeggen welk type je nodig hebt h2-h7... heb ze allemaal wel.

*O*

Maar ff zonder gein, ik ga die ook zeker kopen! Bedank voor de tip! :}
De titel van het topic klopt alleen niet. De bi-xenon is die van 165 dollar, dan heb je groot licht dus ook in xenon.
 
Laatst bewerkt:
Niet helemaal. Een Bi-Xenonsetje heeft een grotere inbouwmaat achter de lamp vanwege het relais dat de lamp naar voren/achteren beweegt bij groot-licht gebruik. Hiermee wordt de inbouwmaat ongeveer 2cm groter.

Voorheen verkocht ik ook goedkope Xenon-sets, maar het uitvalpercentage was onacceptabel groot. Binnen een half jaar was ruim 50% alweer vervangen....

De kwalitatief goede sets kosten ongeveer 80 - 180 Euro per lamp in Single-Xenon, en Bi-Xenon is ongeveer 10 - 30 Euro duurder.

Ik zou weing vertrouwen hebben in deze leverancier die van alles wat verkoopt. Ook de omschrijving van het product klopt niet. Ze geven aan Halogeen dimlicht, en Xenon-grootlicht. Dit is altijd precies andersom..... Ook het merk "Visional" heb ik nog nooit van gehoord. Daarnaast geven de kopers aan dat er vaak een andere lamp geleverd wordt dan er besteld is.
Gratis verzenden is inderdaad aangegeven, maar is dat verzekerd en/of traceerbaar?
De prijs is inderdaad erg laag.......

Lees op de site wel erg positieve reacties over de goedkoopste versie, al weten ze inderdaad nog niets te vertellen over de levensduur...


-edit-
de posts zijn wel allemaal van begin 2007...
 
Laatst bewerkt:
thanx voor de link, niet dat ik hier xenon ga kopen maar ze hebben een paar zeer coole Wii spullen :)

Geen dank ;) je kan er inderdaad best leuke gadgets scoren.
En of de kwaliteit van die xenon-set wat is, we zullen het zien zodra ik het in huis heb. Ik zal wel ff foto's posten voor je Kanarie, ook van als ie in mn motor zit. Voor een kleine 35 euro per setje kan ik me er iig geen buil aan vallen :)
 
Niet helemaal. Een Bi-Xenonsetje heeft een grotere inbouwmaat achter de lamp vanwege het relais dat de lamp naar voren/achteren beweegt bij groot-licht gebruik. Hiermee wordt de inbouwmaat ongeveer 2cm groter.

Voorheen verkocht ik ook goedkope Xenon-sets, maar het uitvalpercentage was onacceptabel groot. Binnen een half jaar was ruim 50% alweer vervangen....

De kwalitatief goede sets kosten ongeveer 80 - 180 Euro per lamp in Single-Xenon, en Bi-Xenon is ongeveer 10 - 30 Euro duurder.

Ik zou weing vertrouwen hebben in deze leverancier die van alles wat verkoopt. Ook de omschrijving van het product klopt niet. Ze geven aan Halogeen dimlicht, en Xenon-grootlicht. Dit is altijd precies andersom..... Ook het merk "Visional" heb ik nog nooit van gehoord. Daarnaast geven de kopers aan dat er vaak een andere lamp geleverd wordt dan er besteld is.
Gratis verzenden is inderdaad aangegeven, maar is dat verzekerd en/of traceerbaar?
De prijs is inderdaad erg laag.......

Traceerbaar is tegen meerprijs.

Ik zie nu trouwens een nieuwe review op die site, die is gister geplaatst door iemand die t in zijn toyota yaris heeft plaatst:

Pros:

These lights are very bright, the kit is dumb-proof.



Cons: I had a lot of troubles to install it on my Toyota Yaris.

I've had a hard time mostly because i needed to pass cables through the "spring" holding the lamp in place, risking to break the lamp.

High beam is VERY dim, the low beam is brighter...


Waarschijnlijk niet zo'n technisch begaafd iemand haha, maar gelukkig is hij wel tevreden over lichtopbrengst zelf.
 
very dim wil volgens mij zeggen dat het niet zo fel is.

ik heb zelf ook een pilot setje erin zitten en die werkt gewoon goed.

collega van mij wilde ook zoiets en heeft bij heuts een setje gekocht van 100 euro.
Helaas zijn hiervan de ballasten vrij zwak en deze zijn nu al 3 keer omgeruild voor zwaardere omdat de lamp anders niet doorstarte.

wil je niet teveel geld kwijt zijn en gewoon een goed setje kan ik je deze aanraden:
http://the.brinkscarstyling.com/ind...n=com_virtuemart&Itemid=31&vmcchk=1&Itemid=31

heb ik in de laguna van mijn vriendin ingebouwd en geen enkel probleem en ook een hoge lichtopbrengst.
 
Ik heb er wel vertouwen in. De eerste reacties zijn van begin 2007, en de laatste van gister. Als er iets vervelends zou zijn voorgevallen, zou dat ook wel zijn gemeld toch?

Ik bestel eind van de maand tien setjes, iedereen hier in de buurt rijdt straks met xenon :P

En het klopt inderdaad dat het groot licht very dim is vergeleken met het gewone licht, het groot licht is namelijk nog gewoon halogeen bij deze lampjes. Anders moet je dus de Bi-xenon pakken zoals besproken staat hierboven...
 
Laatst bewerkt:
Ikzelf zou voor groot licht niet persé ook xenon gebruiken, ik gebruik grootlicht namelijk amper. Misschien staat het een beetje lullig als je seint met halogeen :P Maar wacht even mijn setje af dan zul je mijn bevindingen wel horen.
 
In tegenstelling tot wat ik eerder dacht is de bestelling wel gewoon gratis traceerbaar via Hong Kong post.
 
Is je setje al binnen? Ik zie op de site trouwens geen setje staan voor 35 euro hoor...! Kan aan mij liggen?? Hebje een linkje van het exacte product? Dan heb ik hem ook. Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.
 
Ik heb het setje binnen, maar ik heb nog geen tijd gehad om hem in te bouwen. De kwaliteit van het setje ziet er goed uit. Grote ballast (dus niet creditcard formaat die de reputatie hebben gauw stuk te gaan). Verder even afwachten hoe de kwaliteit is, maar als ik het in de motor gebouwd heb komt hier vanzelfsprekend een update.
 
Je kan beter in HongKong bestellen, daar kosten ze iets van 35 dollar.


bij deal extreme hebben ze free shipping worldf wide, en op je pakketje staat dat het uit hong kong komt.
Als verschillende keren wat besteld daar, duurt een week of 2 voordat je het binnen hebt, maar ja, voor die prijzen..

lampjes staan trouwens hier

omrekenen naar euro`s ff via xe.com
 
Laatst bewerkt:
Je moet eens kijken bij verlichting.nl daar heb ik mijn xenon vandaan en er is een speciale voor op de motor met een kleine ballast. De prijs van de kleine ballast is 79 euri voor een h7 vervanger met gewone ballast maar 59euri. Hou er wel rekening mee dat er een kleine starter buiten de ballast zit maar de ballast is 7,7cm bij 6,6 cm en 1,2 cmm dik. Gemakkelijk weg te werken dus. Xenon is helemaal niet duur meer, en ik heb bij mijn 1000rr geen strooi licht dus ik verblind niemand je hebt alleen veel meer licht!
 
Je moet eens kijken bij verlichting.nl daar heb ik mijn xenon vandaan en er is een speciale voor op de motor met een kleine ballast. De prijs van de kleine ballast is 79 euri voor een h7 vervanger met gewone ballast maar 59euri. Hou er wel rekening mee dat er een kleine starter buiten de ballast zit maar de ballast is 7,7cm bij 6,6 cm en 1,2 cmm dik. Gemakkelijk weg te werken dus. Xenon is helemaal niet duur meer, en ik heb bij mijn 1000rr geen strooi licht dus ik verblind niemand je hebt alleen veel meer licht!

Diezelfde sets heb ik tot verleden jaar ook verkocht. Van de eerste 28 stuks heb ik er ondertussen al weer 24 defect teruggekregen...... (zijn wel onder garantie vervangen, maar kost mij te veel tijd, en dus geld). Ik ben gestopt met de goedkope xenon.
 
Het is toch altijd wat met "zo goedkoop mogelijk"
Jullie rijden zeker ook allemaal op de goedkoopste motor die te krijgen was, een motor is een motor...........toch?

Ik heb een dubbele bi-xenon lamp van pilot er in.
Aan de achterkant moet je i.d.d. rekening houden met 2 cm extra maar bij bi-xenon moet je in de lamp zelf ook rekening houden met ongeveer 5mm meer.
Nu lijkt 5mm weinig maar de spiegel in je koplamp is helemaal gemaakt voor een standaardlamp en daar zit de grote bottleneck.
Die extra 5mm geeft een ander lichtbeeld.
Bij de ene koplamp valt het mee (helder glas) maar bij een heleboel lampen is xenon niet goed af te stellen omdat je teveel strooilicht houd.
Dit strooilicht is nou net dat je je tegenligger verblind.
Heel vervelend en niet af te stellen.
Bi-xenon kun je trouwens prima mee seinen.
De lamp gaat niet feller branden bij grootlicht maar er klapt een schuifje weg zodat je lamp hoger gaat schijnen.
Dat schuifje klapt sneller weg dan dat jij met je ogen kunt knipperen, dus gewoon seinen is geen probleem.


welk merk xenon is dat dan dat er een schuifje in zit?

ik heb xenon van Carnamics, en die heeft geen schuifje. de ballast (dat vierkantje kastje) regelt tussen groot en klein licht. als ik wil seinen moet ik m'n groot licht aan en weer uitzetten. het knipperen wil niet meer, omdat ie dan het achterste stuk van de lamp gebruikt i.p.v. het voorste stuk..
 
Is je setje al binnen? Ik zie op de site trouwens geen setje staan voor 35 euro hoor...! Kan aan mij liggen?? Hebje een linkje van het exacte product? Dan heb ik hem ook. Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet.

HIER is de link naar de xenon. In dit geval H4 8000K. 8000k klopt volgens mij niet, het is eerder 6000k.



Het zijn twee lampen (met elk hun eigen accesoires) dus eigenlijk bedoeld voor de auto. Maar moet geen probleem zijn als jij een vriend hebt met een motor, of een reserve wil hebben.


ps heb jij een andere maat dan h4, zoek dan zelf even verder hier
full
 
ik koop trouwens al 2 jaar lang bij dealextreme, heb vele pakketjes mogen binnenkrijgen en altijd alles zonder invoerrechten en gezeik. ook is het altijd binnen 3 weken geleverd. is iets kapot? maak foto'tje ervan, stuur die naar hun op en zei zorgen wel voor een passende oplossing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan