Biaggi breekt been??

Gibernau was wel degelijk Honda's eerste keus hoor. Maar hij had nog een contract met Telefonica en zat daar nog aan vast en dat zeg Repsol natuurlijk niet zo zitten. De deal tussen Biaggi en Honda is niks meer en niks minder dan een verstandshuwlijk, vooral vanuit Honda gezien.
 
Eigenlijk wilde Biaggi naar Ducati he. Want wees nou eerlijk, wie wil er nou niet naar een merk met zoveel GP historie?

Duc :}
Als Biaggi dit zo graag wilt zal het gebeuren,eens :?

De mooiste combinatie Rossi/Ducati ;) ,zou hij wel willen :?
 
Eigenlijk wilde Biaggi naar Ducati he. Want wees nou eerlijk, wie wil er nou niet naar een merk met zoveel GP historie?

Duc :}

Dus..Biaggi wilde naar ducati, want (zo zeg jij) Ducati is (in jouw ogen) een merk met heel veel GP historie?

Dat geloof ik graag (dat van die GP histori), maar..ik ben nergens een uitspraak tegengekomen van max dat hij heel graag naar Ducati wilde ipv naar het Honda fabrieksteam (maar ik kan het mis hebben natuurlijk :) ).

Denk dat Max op dit moment van zijn carriere nog altijd alleen maar aan winnen denkt. Hij heeft nog geen 500cc/MotoGP titel en ik denk ook niet dat ie ook maar een SCHIJN van kans zou maken op die titel op een Ducati op dit moment.

Rossi heeft al een zooitje titels..dus die zou voor de 'fun' naar Ducati kunnen gaan om proberen om op drie verschillende merken wereldkampioen te worden in dezelfde klasse.

Zou graag een citaat van Max willen zien waarin hij zegt dattie heel erg graag naar Ducati zou willen :)
 
Dus..Biaggi wilde naar ducati, want (zo zeg jij) Ducati is (in jouw ogen) een merk met heel veel GP historie?

Dat geloof ik graag (dat van die GP histori), maar..ik ben nergens een uitspraak tegengekomen van max dat hij heel graag naar Ducati wilde ipv naar het Honda fabrieksteam (maar ik kan het mis hebben natuurlijk :) ).

Denk dat Max op dit moment van zijn carriere nog altijd alleen maar aan winnen denkt. Hij heeft nog geen 500cc/MotoGP titel en ik denk ook niet dat ie ook maar een SCHIJN van kans zou maken op die titel op een Ducati op dit moment.

Rossi heeft al een zooitje titels..dus die zou voor de 'fun' naar Ducati kunnen gaan om proberen om op drie verschillende merken wereldkampioen te worden in dezelfde klasse.

Zou graag een citaat van Max willen zien waarin hij zegt dattie heel erg graag naar Ducati zou willen :)


Misschien is het je eens opgevallen dat Ducati een Italiaans merk is? En de Italiaanse coureurs hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze het een zeer grote eer zouden vinden als ze eens voor Ducati zouden mogen rijden. Voor ons misschien moeilijk te begrijpen maar voor dde Italianen is dat een erezaak.
 
Mond dicht, Biaggi gaat naar Repsol (is officieel) en nix duc. waarom zou biaggi et op een duc wel kunnen en capirex al voor zo lang niet.. Duc is niet zo super geweldig hoor
 
Misschien is het je eens opgevallen dat Ducati een Italiaans merk is? En de Italiaanse coureurs hebben er nooit een geheim van gemaakt dat ze het een zeer grote eer zouden vinden als ze eens voor Ducati zouden mogen rijden. Voor ons misschien moeilijk te begrijpen maar voor dde Italianen is dat een erezaak.

Dat was me al eens opgevallen ja..dat Ducati uit Italië komt. Neemt niet weg dat ook italiaanse coureurs pas op die motor willen gaan zitten (de ECHTE toppers dan) als ze de wereldtitel ermee kunnen halen.
 
Duc is niet zo super geweldig hoor
Wat zeg je nou! Ducati is de Ferari onder de motoren! Dat ze nog niet zoveel gp wedstrijden hebben gewonnen ligt aan het feit dat ze minder lang meedoen en dat ze het met tweederangscoureurs moeten doen, omdat de echte toppers al bij Honda en Yamaha rijden. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik niet hoop dat Rossi ooit bij Ducati komt. Hij is tenslote toch iemand voor de commercie.

Ducati Holladiejee! :}
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm, om nou Capirossi en Bayliss tweederangs coureurs te noemen gaat mij absoluut te ver. Het feit dat Ducati afgelopen jaar slechts twee podia wist te scoren, hebben ze toch echt aan zichzelf te danken en niet aan de kwaliteit van de coureurs.

(op zich natuurlijk nog altijd een geweldige prestatie, zeker als je in ogenschouw neemt dat het pas het tweede jaar was)
 
Je kunt het ook zo zien: het eerste GP jaar, (de terugkomst dan) meteen een overwinning en genoeg keren op het podium. De eerste race, Susuka, meteen het eerste podium (3e plaats). Daarna zijn ze een beetje afgezwakt. Maar ik zie ze nog wel terugkomen met die bridgestones dit jaar :] .
 
Waar gaat D'Antin team eigenlijk mee rijden? Met de 04? Het is te hopen voor ze dat ze bij de 03 blijven.
 
Feit is gewoon dat Ducati met de 04 een totaal verkeerde weg was ingeslagen. Kijken wat de 05 ons gaat brengen.
hij is binnen de 05
4178.jpg
 
Jammer voor Ducati dat Biaggi naar Repsol gaat... Ze hadden miss een goede kans met die nieuwe bak, maar helaas Biaggi verpest et weer voor ze :9
 
Jammer voor Ducati dat Biaggi naar Repsol gaat... Ze hadden miss een goede kans met die nieuwe bak, maar helaas Biaggi verpest et weer voor ze :9

Ik heb enkele keren vrijgereden op Zandvoort,Assen en zelfs een keer op Folembray.
Zal ik het eens een seizoentje proberen dan maar! ;)
Mna,weinig kans dat het Duc-team dit topic bekijkt,wordt vast nix :?
 
Ik denk dat Biaggi in November/December 2005 net zo snel weer vertrekt bij Repsol/HRC als dat hij deze maand is gekomen.
Ik voorspel/denk dat hij wordt ontslagen omdat hij geen wereldkampioen is geworden. De druk is te hoog voor hem.
Ik denk dat hij weer 3e wordt. Maar stiekum hoop ik toch op een beter resultaat voor Biaggi. :P
Zou de kwaliteit en ZEKER de spanning ten goede komen in de MotoGP 2005. ;)
 
Muhaha, you wish, et word Valencia En welkom weer, alleen dan et hele seizoen. Maar dan word Biaggi eerste! Et word sachsenring all over the place :9 Mark My Words...
 
Ik hoop dat Biaggi het Rossi het heel moeilijk zal maken in 2005 ;) ,met Gibernau erbij.
Zij gaan uitmaken wie er kampioen gaat worden in 2005.Rossi heeft het meeste talent,dit heeft hij zeker nodig in 2005 om die Hondarijders van zich af te houden.

We kunnen er wel over discusseren maar Biaggi geeft een bepaalde hoeveelheid glans aan de motogpklasse,deze gozer heeft iets :} .Ik hoop dat hij topfit is als het seizoen daadwerkelijk gaat beginnen.

Ieder zijn eigen favoriete rijder al vind ik het nog steeds vreemd dat hij nog steeds geen goed ondergoed heeft gevonden,Rossi :Z
Gibernau heeft last van ademshalingsproblemen.....ach laat ze maar ook op hun eigen manier met de camera omgaan,zogauw de wieltjes rollen word het pas leuk *D

Buiten de bovengenoemde rijders vind ik o.a Bayliss/Capirossi fantastiche rijders,die inzet...superrrrrrrrrrrrrrrr.
Ze zijn totaal kapot na een race.
 
Haha, kapot na een race omdat ze et niet aankunnen :9 :+ ;) Maar et is wel zo, 2005 word egt een superGP. Word egt heeeeeel spannend. En rossi zal zeker moeite krijgen met Biaggi. Muhaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan