Biaggi breekt been??

Max Biaggi is reported to have broken his lower left leg and ankle after falling from a Supermotard bike, in preparation for his wild-card entry in the upcoming Italian round of the FIM Supermoto world championship.
crash.net


hm en dit wist ik ook niet:

Meanwhile, existing Repsol Honda rider Nicky Hayden missed this year's Portuguese Grand Prix after also falling from a Supermoto bike. The American broke his collar bone and damaged his left knee - the latter injury haunting him for the remainder of the season.
crash.net
 
Hier de reactie op zijn site.

Tonight in Lyon , France, Max Biaggi will undergo surgery to reduce the fracture of the astragal of his left ankle. The Italian rider, who will be operated by Doctor Coillard, injured himself crashing out his Supermoto bike at the “Il Sagittario” track (Latina, Rome) on the last Saturday. Biaggi, who planned to race the Italian appointment of Supermoto World Championship on November 21st in the Latina’s Circuit, was enjoying himself, riding his Supermoto bike with a few friends but crashed out in a slow turn and broke the fibula of his left leg. A further examination made by Doc. Claudio Costa showed also the micro-fracture of the little bone of the ankle and the decision was taken of immediately undergo surgery in order to recover as quickly as possible. In a few days it will be known if Biaggi will be able to test at the end of November in Jerez.
 
WAT EEN ***, krijgt voor het eerst in zijn carriere het beste honda spul wat er is gaat ie op een SM zitten en pleurt er ook nog af.
één woord voor ........doooooooooooooooooooooom!
 
Shit, ik had hoge verwachtingen van Max' zijn optreden in de SM-wedstrijd.
Die gozer doet in zijn vrije tijd niet anders dan op die supermoto van hem rijden.
 
Wat een flauwe reacties :(

Beetje flauw idd maar daar zijn forums voor blijkbaar,

maar ik zeg het maar 1 keer en daar kan niemand iets op afdoen;

Max Biaggi is wat mij betreft een ware held, een van de groten in de motorsport van de laatste 10 jaar en een coureur met kleur, en wat velen niet weten ook een coureur met het hart op de juiste plaats, Max gebruikt zijn vergaarde capitaal namelijk ook om de minderbedeelden in deze wereld een duwtje in de rug te geven.

Max, van harte beterschap en 2005 krijg je eindelijk wat je verdiend; Het allerbeste materiaal van Honda! 8-)
 
Beetje flauw idd maar daar zijn forums voor blijkbaar,

maar ik zeg het maar 1 keer en daar kan niemand iets op afdoen;

Max Biaggi is wat mij betreft een ware held, een van de groten in de motorsport van de laatste 10 jaar en een coureur met kleur, en wat velen niet weten ook een coureur met het hart op de juiste plaats, Max gebruikt zijn vergaarde capitaal namelijk ook om de minderbedeelden in deze wereld een duwtje in de rug te geven.

Max, van harte beterschap en 2005 krijg je eindelijk wat je verdiend; Het allerbeste materiaal van Honda! 8-)

En hij gebruikt zijn lichaamsdelen om een ander van de fiets af te krijgen :+
 
Zag er wel leuk uit uit :9~

full
 
Ik vind het absoluut geen sukkel. Ik vond het juist wel stoer dat ie mee wou doen aan die GP.

Ik kan me echter ook de reacties van de vaste deelnemers voorstellen. Mr. Big Shot uit de MotoGP wil ff laten zien wat die kan maar het loopt fout af. Zal wel veel leedvermaak opleveren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan