Biaggi breekt been??

Max Biaggi wordt gewoon coureur bij Repsol Honda, contract volgt!!
--------------------------------------------------------------------------------
20 december:

Afgelopen vrijdag werd de voorlopige MotoGP startlijst voor 2005 gepubliceerd. De naam van Max Biaggi ontbrak hierop. Ook stond Nicky Hayden als enige rijder voor het Repsol Honda team op deze lijst. Toch betekent dit niets verontrustends, noch voor Biaggi, noch voor Repsol Honda. Carlo Fiorani, van HRC Europe deelde de Italiaanse pers mee dat alles in orde zal komen.


Dat is dus goed nieuws voor Biaggi die vrijdag de 17e dr. Guillard, die hem opereerde, in Lion had bezocht. Hier kreeg hij groen licht om verder te werken aan zijn herstel, de verwachting is dat Max al voor de kerst de krukken aan de kant mag gooien.

"Na zijn bezoek aan Lion hebben we elkaar per e-mail van de stand van zaken op de hoogte gehouden, het lijkt er op dat alles goed komt. We leggen de laatste hand aan het contract. Voor het einde van het jaar is de definitieve versie klaar. Ik geloof dat Max de juiste keuze is voor HRC, maar hij zal op het circuit van zich moeten laten spreken.



We weten dat hij bij de test van 23 januari nog niet 100% fit zal zijn, maar wilden even afwachten of het met hem in orde zou komen. Hij zal waarschijnlijk eerst een 2004 machine met 2005 onderdelen testen. Het 2005 prototype zal klaar zijn voor de tests in februari," aldus Fiorani.


Onder begeleiding van zijn fysiotherapeut en persoonlijke trainer Marino Laghi volgt Biaggij nu een intensief programma waarbij veel uren in het zwembad en de sportschool worden besteed. "Niemand kan me zeggen wanneer ik weer op de motor kan rijden. Maar, vertrouw me, de 23e januari ben ik in Maleisië," zei Max, die nu met familie in Mexico op vakantie is, onlangs op zijn website.


:)
 
DAAR GAAN WE WEER!!!!

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN AUB...... :P

Rossi rijdt nu op de beste M1 ooit en
Biaggi rijdt straks op de beste RCV211 ooit (sneller en beter kan haast niet)
Dus nu is het denk ik voor de heren: Er-op-of-er-onder....

Ik denk dat ze in 2005 nog wel een keer of wat met de kuipen tegen elkaar zullen komen (misschien nog andere aanvaringen) :)
 
DAAR GAAN WE WEER!!!!

LATEN WE HET GEZELLIG HOUDEN AUB...... :P

Rossi rijdt nu op de beste M1 ooit en
Biaggi rijdt straks op de beste RCV211 ooit (sneller en beter kan haast niet)
Dus nu is het denk ik voor de heren: Er-op-of-er-onder....

Ik denk dat ze in 2005 nog wel een keer of wat met de kuipen tegen elkaar zullen komen (misschien nog andere aanvaringen) :)
van mij mag het seizoen wel weer beginnen....is er op zondag tenminste weer es iets op tv..
 
tussen MOTIVATIE WAS moet nog WEG komen te staan.....voor de opletters hierzo *D
Zal ik je dan een tip geven?
Als je op dit ->
edit.gif
knopje drukt, dan kun je je eigen post wijzigen. En dus ook je taalfouten verbeteren.
 
Mijn TIP:

Ik heb van de week van duke video's de MotoGP review 2004 ontvangen.

Dat geeft de burger weer moed...... *D

Kun je nog eens lekker nagenieten en er staan veel crashes op en andere beelden van achter de schermen.
Heel gaaf.....
Echt een aanrader.....
 
;) ik ben rossi fan maar moet toegeven dat max ook een geweldig mooie rijstijl heeft.....strakke lijnen en qwa commetaar een stuk minder is geworden....in mijn ogen.....daar heb ik ook wel respect voor
 
Hoe is het nu met Biaggi??? Onze benenbreker.........
Gaat hij nu de IRTA TEST halen, eind deze maand?????
Dit moet dan maar beantwoord worden door een "echte" BIAGGI-FAN!!!! :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan