Biaggi breekt been??

Ja, daar heb ik wel eens vaker over nagedacht. Ik zou niet weten voor wie ik dan zou zijn naast max. Ik denk Rossi omdat hij wel een hele goede coureur is en relaxte gast, met zijn showtjes. Maar ja, das ook wel makkelijk idd...
 
Wie ik zou kiezen?
wat dacht je van Porto!
Ok, hij moet vaak erg op de grens rijden(er overheen zelfs) om bv Pedrosa bij te benen maar die fanatike blik uit zijn ogen, hij gaat er helemaal voor en heeft daarbij ook het talent.
maar ja,Pedrosa....ook zo smoethththt,het gaat bij hem allemaal vanzelf lijkt het wel. En dat tekent zijn klasse.
 
Ik hoop dat De Angelis en Aoyama ook wat meer voorin kunnen laten zien. En de nieuwlingen, Dovisioso, Barbera en Lorenzo. Denk dat Dovi zich wel red, die andere 2 hebben een beetje een alles of niks mentaliteit.
 
Ho ho, ik heb et over de motoGP hè, ik moet eerlijk zeggen dat de 125 en 250 mij niet zo super intereseren. Wie zou jij kiezen naast Biaggi. Bijvoorbeeld als hij nu komt te overlijden?
 
Ja, daar heb ik wel eens vaker over nagedacht. Ik zou niet weten voor wie ik dan zou zijn naast max. Ik denk Rossi omdat hij wel een hele goede coureur is en relaxte gast, met zijn showtjes. Maar ja, das ook wel makkelijk idd...


Na Max? Ben ik snel klaar mee :) .
Dat zijn voor mij Bayliss, Hopkins en Nakano.

Maar al jaren Max, of ie nu wel of geen kampioen wordt, 1e of 15e rijdt, maakt allemaal niets uit. Max, go for it :} :} :}
 
Ik was fan van Rossi, maar daar ben ik helemaal vanaf. Al dat gemaakte show eromheen begin ik zat van te worden.
Ik gun het Max wel, krijg steeds meer sympathie voor hem.


Helemaal mee eens , rossi zit me redelijk tot hier (waar :P )
 
Mja zoals jullie hier al beginnen zeggen "Rossi krijgt meer en meer een dikke nek." Mss wel waar, maar wie maakt hem "zo". Ik denk dat het publiek hem zo maakt. Met al dat gezever dat rond hem is. Maarja ik hoop dat hem zich maar beweist dit jaar dat hij het nog eve goed kan.

Slukes klenste
 
Ik vind Rossi een goeie gast, maar max moet dit jaar gewoon winnen! En die verwaande lul van een sete, daar zou ik nooooit fan van worden.
 
Na lang wachten is, wat eigenlijk een publiek geheim was, nu dan officiel bevestigd:

Max rijdt dit jaar voor Repsol..

http://www.superbikeplanet.com/2005/Jan/050116a.htm

Ik hoop dat hij dit jaar hoger eindigd dan Valentino. Ik gun het Max van harte, maar Honda niet, dus dit is een beetje een dilemma.... '(

Ik hoop dus maar op:

1 - Nakano
2 - Biaggi
3 - Edwards

Zou een leuke uitslag zijn bij de bookmakers.... *D
 
Na lang wachten is, wat eigenlijk een publiek geheim was, nu dan officiel bevestigd:

Max rijdt dit jaar voor Repsol..

No more excuses voor Max dan dit jaar. Nu zal hij dus waar moeten maken wat hij al jaren roept, dat hij Rossi wel even zal pakken als de rollen omgedraaid waren. Tot nu toe heeft hij zich altijd moeten behelpen met tweederangs materiaal immers, maar dat is nu (gelukkig) verleden tijd. Nu zal Rossi kunnen merken hoe het is, zo'n ongelijke strijd.
 
Mannen, als dit dus echt zo is, dan word 2005 een masterlijk en schitterend en ongeloofelijk spannend jaar voor alle fans van wie dan ook. Da word egt racen op top niveau...
 
Max zou wel eens zijn beste seizoen(motogp/500cc) ooit kunnen rijden die hij heeft gehad,maarre er denken er meer zo over.

Ik denk dat niemand opgewassen is tegen het geweld Yamaha/Rossi in 2005.
Het ziet er altijd zo mooi uit voor het seizoen begint,rijderswisselingen wat wel eens heel goed kan uitpakken.
De beste blijft op dit moment toch Rossi.

Van mij mag Max winnen :} ,maar mijn voorkeur gaat toch naar een Sito Pons rijder uit ;)
 
De beste blijft op dit moment toch Rossi.

Ja okee, maar hij heeft toch altijd veel geluk gehad. Hij werd toch altijd heel veel voorgetrokken door de fabrieken terwijl Max heel zijn carriere al moet vechten tegen de bierkaai. En dan toch zo ver komen, ik denk dat dat veel, heel veel respect verdiend. Het zou mooi zijn dat Max na al die jaren eindelijk eens krijgt wat hij verdiend!

O enne, Ducati holladiejee!
 
jep jeps, zoals al gezegd is, biaggi moet et dit jaar laten zien en waarmaken. en dat zal hij doen. De beste man op de beste motor! :}
 
Ho ho, ik heb et over de motoGP hè, ik moet eerlijk zeggen dat de 125 en 250 mij niet zo super intereseren. Wie zou jij kiezen naast Biaggi. Bijvoorbeeld als hij nu komt te overlijden?
Toch altijd leuk om te kijken waar het echt jonge nog ruwe talent zit?
Toen Max nog 250 reed genoot ik het meeste van deze raceklasse. :}

Soms een beetje saai, +50 seconden op de nummer 2 bij de TT van Assen. :+
 
Je zal maar Sete Gibernau heten :+

Die ondervind nu wat balen is,alle energie word door Honda HRC op Biaggi verwerkt :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan