biaggi naar suzuki?!

Boetje Ven

Die hard MF'er
18 jan 2005
654
0
Vessem (omg. Eindhoven)
een maat van mij vertelde vandaag dat Max Biaggi volgend seizoen naast Corser of fujiwara op een corona suzuki zal rijden... ik weet zijn bron niet, zal ik nog wel eens vragen. maar schijnbaar is het waar
 
Vaag bericht. Komt niet echt plausibel over. Suzuki zal een coureur willen met een goed ritme, en het liefst eentje die zich bewezen heeft. Dit laatste is voor Biaggi al een tijdje geleden. Aangezien de eisen van Biaggie zelf ook niet gering zullen zijn, denk ik niet dat men bij Suzuki hem als een geschikte kandidaat zou beschouwen. Maar goed, eerst maar eens wachten op de bron.

Edit: ok, het zou dus direct van Batta zelf komen....

Ikzelf zou Biaggi het liefste terug in de MotoGP zien, al lijkt de kans erop erg klein, gezien zijn ritme en dat wat een ambitieus team zou vereisen. Daarbij zullen zoals gezegd, de eisen van Biaggi ook niet al te laag zijn. Ik denk dat de 800cc machine wel erg goed bij zijn rijstijl zou passen. Deze schijnt namelijk wat meer richting het gedrag van de 250-machines liggen.
 
Laatst bewerkt:
Nadat bayliss en corser stopt.
En toseland na de motogp gaat,en hagga niet snel meer gaat.

Eerder red hij het niet denk ik
 
Nadat bayliss en corser stopt.
En toseland na de motogp gaat,en hagga niet snel meer gaat.

Eerder red hij het niet denk ik

helemaal gelijk en ALS hij al komt en het gaat niet kan hij mooi roepen: "ja maar corser had verleden jaar ook al problemen, het ligt toch echt aan de fiets..." |(
 
Let's wait and see :Y Ben benieuwd hoe Max Neukirchner het trouwens doet op de derde motor van Suzuki. O jah wat valt Lanzi tegen dit seizoen... zou Xaus daar volgend jaar liever willen zien. *O* *O*
 
Ben bang dat Max z'n beste tijd al heeft gehad (is ook niet een van de jongste meer natuurlijk). Daarnaast denk ik dat hij niet echt een viertakt rijder is, of na zoveel jaar tweetakt moeite heeft met omschakelen/aanpassen van zijn rijstijl.
Maar toch, zou goed zijn om 'm er weer bij te hebben..
 
Gelukkig! Er bestaat nog gerechtigheid in deze wereld! Want wat hem vorig jaar is aangedaan daar lusten de honden natuurlijk geen brood van. :(

Max, we blijven je steunen, ook al is het op een Suzuki!!! *O*
 
Go MAX Go *O* *O* :} laat al die rossi likkers maar eens zien dat je nog niet af geschreven bent :]
 
haha neej hoor ik mis hem nog in deze sport
hij zorgde ook altijd voor mooi spektakel :}
Ik heb ook geen hekel aan Rossi hoor :N Is n groot kampioen, maar ik heb n hekel aan die lui die als t goed gaat alles geel spuiten en 46 erop plakken en nu t slecht gaat alles in de repsol kleuren spuiten met 26 erop snap je me?
Ben al sinds t begin fan van Max en ja t is n rare snuiter maar kan wel degelijk rijden!!! :}
 
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=36734&PO=36734 (......driver....MaxBiaggi) :? :} _O-


nieuwe motogp 800cc GP bike ;

http://www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.articles.articleCategory.article&resourceId=5238895&articleCategory=SPORT_MOTOGP (Spy video of Brit GP bike)
 
Laatst bewerkt:
Voor alsnog blijven het geruchten, net als vorig jaar overigens |(
Ook toen gingen die geruchten al maar nog de off. site van Max nog de persvoorlichter van suzuki en Corona waarvan ik bijna dagelijks mail ontvang geven toe dat er spraken is van een op handen zijnde overeenkomst :N

Ook is dit geen aktie om Corser en Kagayama op scherp te zetten.
Ondanks dat dit jaar niet echt word wat men gedacht had (tegenslagen te over) is er geen enkele spraken van vervanging van een van beide.
Sterker nog, beide heren hebben hun zitje voor het komend seizoen al lang vastgelegt.

Bovendien is er bij de bron van het bericht NIETS te vinden over dit gerucht, nog bij grotere broer van deze bron nl motorrad.
Als ik dan kijk waar "de Bron" naar verwijst voor nieuws dan rijzen bij mij vreemde vermoedens :?

Om de roddels verder te vergroten......

Het gerucht gaat nl ook al jaren dat Suzuki met een tweede team zou komen.
Misschien dat het komend seizoen er wellicht een tweede off. Suzuki team bij komt ?
Dat zou een overbezetting kunnen verklaren :]
Zo zie je hoe snel geruchten de wereld in geholpen kunnen worden |(
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan