Biaggi rijdt volgend jaar niet bij Yamaha

Kawaroen

MF veteraan
8 apr 2002
2.350
0
Het volgende stond op zijn website:

"Big changes for the next years!

Hi guys,
I’m writing you from my house in Monaco what in Italy the media found out yesterday because I want to tell you personally. Seen the emails you wrote me since the beginning of the season I already know your reactions…Well this is the facts: I cannot say you now what I’m going to do the next year because I’m evaluating different options, but I can say I won’t race with Yamaha. It’s not a question of money, as some newspapers wrongly wrote, but a technical one. I would like to stay with Yamaha, but there were not the conditions to stay. In my opinion we did together an excellent job in these four years, gaining a Constructors Title in 2000, after eight years, and fighting for the 500cc title the last years. Years very though in a way but good and exciting and I want to say thanks to all the people I worked with in this long period. But we’ll have time for this, there are still seven races to go. That’s all for the moment."

Dus wat blijft er dan over voor Max?

- Ducati
- Kawasaki
- Aprilia
- Suzuki
- ?
 
Dus dat is de reden dat Marlboro Yamaha verlaat.
Ik gok op Ducati rood in combinatie met Marlboro rood en Biaggi. En..............wie zou dan het zitje van Max innemen bij Yamaha? Het kan alleen maar spannender worden volgend seizoen volgens mij.
 
Dus dat is de reden dat Marlboro Yamaha verlaat.
Ik gok op Ducati rood in combinatie met Marlboro rood en Biaggi. En..............wie zou dan het zitje van Max innemen bij Yamaha? Het kan alleen maar spannender worden volgend seizoen volgens mij.

:^

Abe, dit is op dit moment de beste 2-takt coureur van Yamaha en hij is Japanner ... Abe dat zeg ik.
 
Dus dat is de reden dat Marlboro Yamaha verlaat.
Ik gok op Ducati rood in combinatie met Marlboro rood en Biaggi. En..............wie zou dan het zitje van Max innemen bij Yamaha? Het kan alleen maar spannender worden volgend seizoen volgens mij.

toch nog hoop voor jurgen????
 
Het Silly Season is nu al spannender dan het echte seizoen...

In de Moto'73 meent men trouwens te weten dat Ducati volgend jaar waarschijnlijk met Bayliss en Checa in de MotoGP meedoet.
 
Het Silly Season is nu al spannender dan het echte seizoen...

In de Moto'73 meent men trouwens te weten dat Ducati volgend jaar waarschijnlijk met Bayliss en Checa in de MotoGP meedoet.

Bayliss is zeker, voor de tweede coureur zijn dus nog een aantal namen in de running.

Op teletekst werden Honda en Ducati als opties voor Biaggi genoemd. Maar het lijkt me sterk dat Rossi en Biaggi samen in 1 team terecht komen. Misschien in het team van Sito Pons?

Checa bij Ducati verwacht ik niet zo snel, er zijn twee Italianen die daar al op azen: Capirossi en Biaggi.

Dus Biaggi naar Honda Pons, Capirossi naar Ducati :?
 
Dus dat is de reden dat Marlboro Yamaha verlaat.
Ik gok op Ducati rood in combinatie met Marlboro rood en Biaggi. En..............wie zou dan het zitje van Max innemen bij Yamaha? Het kan alleen maar spannender worden volgend seizoen volgens mij.
:^

Jurgen??? Zei ze hoopvol....
 
Biaggi wil winnen,dit lukt hem niet met Yamaha.
Als hij denkt dat het met Ducati lukt :? dach het niet zeker niet in het 1ste Ducati Motogp jaar.
Als hij niet voor Ducati gaat rijden wat het meest voor de hand ligt ben ik toch wel benieuwd waarop dan :? ....Pons :? ..capi...naar Ducati :?

Oja' Jurgen v/d Goorbergh schijnt een grote geldbuidel gevonden te hebben........nu nog de juiste banden.
 
H'm ik denk dat Max het beste af is wanneer hij naar Honda Pons gaat, dan kan hij Rossi met gelijke middelen te lijf.
En die Yamaha's zou het niet mooi zijn als Haga weer terug kwam op Yamaha :9
En dan geven we Jurgen het voordeel van de twijfel en laten we hem het een seizoen op de Yamaha proberen als teamgenoot van Haga. 8-)
Of draaf ik nu weer door ? :z
 
Het Silly Season is nu al spannender dan het echte seizoen...

In de Moto'73 meent men trouwens te weten dat Ducati volgend jaar waarschijnlijk met Bayliss en Checa in de MotoGP meedoet.
Checa heeft al getekend voor Yamaha 2003

Ik denk dat Biaggi met Marlboro naar Ducati gaat.
Yamaha has confirmed that it has retained the services of Spanish rider Carlos Checa in its factory-owned MotoGP team for 2003. Checa signed a two-year deal with Yamaha on Tuesday to ride the YZR-M1 four-stroke bike in the MotoGP World Championship. The news comes two weeks after the announcement from Yamaha that Marlboro sponsorship of the team, currently known as the Marlboro Yamaha Team, would cease from the end of the 2002 season.
 
Laatst bewerkt:
Rossi en Biaggi in 1 team als 2 vrienden...neehh, dan gok ik dat Biaggi liever Ducati rijdt
 
Biaggi gaat voor Ducati.

Italiaanse rijder + italiaans team/motor. Wat wil je nog meer???
 
Bayliss is nog niet 100% zeker, het schijnt dat hij er zelf niet al te veel voor voelt om in de motogp te rijden. Ik kan hem ook geen ongelijk geven, maar ik zou toch wel willen zien wat hij in de motogp zou kunnen.
 
Ik hoop dat Bayliss wel naar de MotoGP gaat, want ik denk dat anders de Superbikes saai gaat worden in 2003.
 
In een intervieuw met Bayliss in 2001 schreef hij dat hij in 2001 en 2002 de superbikes wilde winnen om daarna over te stappen naar de GP, als hij het voor elkaar kreeg om ook daar nr 1 te worden, wilde hij stoppen met racen... :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan