biaggiet

yep en zet iedereen op dezelfde fiets en biaggi rijdt iedereen behalve rossi zoek ;)
denk zelf dat rossi/biaggi dan nog een spannend duel blijft..rossi durft ietsie meer maar heeft vooral zijn afstelling beter voor elkaar en betere engineers om zich heen denk ik dan als leek ;)
 
yep en zet iedereen op dezelfde fiets en biaggi rijdt iedereen behalve rossi zoek ;)
denk zelf dat rossi/biaggi dan nog een spannend duel blijft..rossi durft ietsie meer maar heeft vooral zijn afstelling beter voor elkaar en betere engineers om zich heen denk ik dan als leek ;)
en op gibernau na ;)
 
Persoonlijk schat ik Biaggi nog altijd een heel stuk hoger in dan Gibernau. Ik denk dat als Gibernau dit weekend niet kan winnen, hij het heel erg moeilijk gaat krijgen. Tactisch is het een hele slechte rijder en daar zal hij veel moeten verbeteren.
 
Persoonlijk schat ik Biaggi nog altijd een heel stuk hoger in dan Gibernau. Ik denk dat als Gibernau dit weekend niet kan winnen, hij het heel erg moeilijk gaat krijgen. Tactisch is het een hele slechte rijder en daar zal hij veel moeten verbeteren.
ja indd ik vind zelf altijd dat biaggi iets meer uitdrukt dan gibernau. ik vind t echt jamer dat gibernau voorin t veld zit
 
Wat zei die ook nog maar in dat persgesprek na de wedstrijd ?!
"Its seems like Makoto's tires were very good , and he wasn't driving that bad"

Ook al weer zo'n stomme smoes , Tamada was gewoon beter aant rijden.Prachtige rijstijl heeft die tamada trouwens , gaat nog net niet met z'n schouders over het asvalt :}
 
Wat zei die ook nog maar in dat persgesprek na de wedstrijd ?!
"Its seems like Makoto's tires were very good , and he wasn't driving that bad"

Ook al weer zo'n stomme smoes , Tamada was gewoon beter aant rijden.Prachtige rijstijl heeft die tamada trouwens , gaat nog net niet met z'n schouders over het asvalt :}

Wat is hier nou precies de smoes?

Het gehele jaar keutelt tamada al achter Biaggi aan en nu finisht hij ervoor. Denk je dat Tamada ergens een zak met talent gevonden heeft?
 
Kwas hem al kwijt die zak..heeft Tamada hem gevonden denk je :? :+
 
Wat is hier nou precies de smoes?

Het gehele jaar keutelt tamada al achter Biaggi aan en nu finisht hij ervoor. Denk je dat Tamada ergens een zak met talent gevonden heeft?

de fiets van tamada is eigenlijk niet met die van biaggi te vergelijken: het belangrijkste zo ongeveer aan de hele fiets verschilt namelijk tussen de 2...

(ja de banden bedoel ik dus :P )
 
Persoonlijk schat ik Biaggi nog altijd een heel stuk hoger in dan Gibernau.
Dat Gibernau vorig jaar zo goed presteerde vond ik opmerkelijk, boven verwachting..dacht eigenlijk dat Gibernau mee kon doen vanwege de centjes/peseta's/euro's ;) Dat 'ie die lijn dit jaar voortzet vind ik bewonderenswaardig, hij laat zien (..toch..) uit het goede hout gesneden te zijn..

Ik denk dat als Gibernau dit weekend niet kan winnen, hij het heel erg moeilijk gaat krijgen. Tactisch is het een hele slechte rijder en daar zal hij veel moeten verbeteren.
Heb jij een vooruitziende blik :? *D We zullen zien hoe moeilijk het gaat worden..ook voor Rossi..na een val is het toch wat moeilijker weer vertrouwen te krijgen en in je ritme te komen.
Dat 2de begrijp ik niet helemaal, hij zit constant voorin en eindigde (..tot aan Rio..) de laatste wedstrijden altijd op het podium..wat scheelt er dan aan z'n tactiek :? Dat 'ie zich laat verrassen in Assen :? (..leuke woordspeling *D O-) ..)

En over Biaggi..ik las laatst dat hij nog steeds :? teveel als een 250 coureur rijdt..is dat echt zo :? Misschien is 'ie niet zo'n 4-takt man..aan de andere kant, als je 3de staat in de stand om het WK dan kun je best een beetje motorrijden :]
:} De mannen die wel een 4-takt gewend zijn (Bayliss, Edwards, Xaus, Byrne..) blijft 'ie ruim voor, dus..petje af! ;)
 
Laatst bewerkt:
Mja , iedereen zit gewoon te veel op hem te zeiken imo.
Hij heeft natuurlijk zelf ook het gedrag zo van "Ik ben een wereldkampioen" , maar als rossi er niet was was hij wel mooi een paar jaar wereldkampioen geweest.
Over dat 250cc stijl gedoe , dat hoeft zeker niet in je nadeel te zijn.Je banden gaan een stukkie langer mee (meende ik).Onze nederlandse vriend vdGoorberg rijdt ook vergelijkbaar met biaggi , superstrak en super vloeiend.
 
Dat 2de begrijp ik niet helemaal, hij zit constant voorin en eindigde (..tot aan Rio..) de laatste wedstrijden altijd op het podium..wat scheelt er dan aan z'n tactiek :? Dat 'ie zich laat verrassen in Assen :? (..leuke woordspeling *D O-) ..)
Wat ik daarmee bedoel is dat hij drie wedstrijden op rij zich door Rossi de kaas van het brood heeft laten eten. Als je de hele wedstrijd voorop rijdt en in de laatste ronde je laat verschalken, dan ben je tactisch niet goed bezig. Rossi daarentegen is tactisch veel sterker, dat heeft hij in het verleden vaak genoeg laten zien. Voorop rijden, niet weg kunnen lopen, zich vervolgens laten afzakken, 'vijand' observeren en in het slot van de wedstrijd op zijn zwakke punt toeslaan en de wedstrijd winnen.
 
Wat ik daarmee bedoel is dat hij drie wedstrijden op rij zich door Rossi de kaas van het brood heeft laten eten. Als je de hele wedstrijd voorop rijdt en in de laatste ronde je laat verschalken, dan ben je tactisch niet goed bezig. Rossi daarentegen is tactisch veel sterker, dat heeft hij in het verleden vaak genoeg laten zien. Voorop rijden, niet weg kunnen lopen, zich vervolgens laten afzakken, 'vijand' observeren en in het slot van de wedstrijd op zijn zwakke punt toeslaan en de wedstrijd winnen.
Helemaal duidelijk! ;) (..nou maar hopen dat Sete niet mee leest ;) ..)
 
Al dat gezeik van biaggi op rossi, zoals sommigen van jullie beweren, was in 2001. Weten jullie nog, het jaar tussen de 'echte'gevechten tussen max en vale. Met klappen etc.

Alles wat ze zeiden was om elkaar af te branden. Hierbij zijn opmerkingen gemaakt die sommigen van jullie nog steeds beschouwen als arrogantie. Opmerkingen zoals: Geef mij die honda, dan rij jij achteraan.

Dit had allemaal te maken met elkaar afzijken etc. Die tijd is nu wel voorbij, aan de handjes en felicitaties te zien tussen max en vale.

Ik heb nog steeds alle vertrouwen in max. Nog 9 races te gaan, en hij staat nog maar met 13 punten achter op de koplopers. Dus, na 7 races is de afstand maar 13 punten. Niet veel dus. Kortom: Biaggi heeft nog goed gepresteerd dit jaar ondanks een 8e plaats en een 6e plaats. ( 6e als ik het goed heb ) Met geen races winnen, toch nog 3e in WK met 13 punten achterstand, niet slecht dus.

Dit komt mede door de val van sete en vale, dan nog. Biaggi viel niet en reed gewoon goed de race uit.
 
Al dat gezeik van biaggi op rossi, zoals sommigen van jullie beweren, was in 2001. Weten jullie nog, het jaar tussen de 'echte'gevechten tussen max en vale. Met klappen etc.

Alles wat ze zeiden was om elkaar af te branden. Hierbij zijn opmerkingen gemaakt die sommigen van jullie nog steeds beschouwen als arrogantie. Opmerkingen zoals: Geef mij die honda, dan rij jij achteraan.

Dit had allemaal te maken met elkaar afzijken etc. Die tijd is nu wel voorbij, aan de handjes en felicitaties te zien tussen max en vale.

Ik heb nog steeds alle vertrouwen in max. Nog 9 races te gaan, en hij staat nog maar met 13 punten achter op de koplopers. Dus, na 7 races is de afstand maar 13 punten. Niet veel dus. Kortom: Biaggi heeft nog goed gepresteerd dit jaar ondanks een 8e plaats en een 6e plaats. ( 6e als ik het goed heb ) Met geen races winnen, toch nog 3e in WK met 13 punten achterstand, niet slecht dus.

Dit komt mede door de val van sete en vale, dan nog. Biaggi viel niet en reed gewoon goed de race uit.
ssstttt....

Het ging eindelijk weer over Sete en Rossi...... :X

:P
 
..................................
De Honda van dit jaar is de Honda van vorig jaar ook niet meer. Alle coureurs klagen erover dat deze motor veel moeilijker te rijden is als die van vorig jaar. Dus nu gaat Honda min of meer de problemen krijgen die Yamaha heeft gehad. Alleen Gibernau is op dit moment in staat om de Honda goed te rijden. Okay, dus is Biaggi niet de snelste Honda op dit moment, maar a) Gibernau heeft inmiddels ook al fabrieksondersteuning en b) Biaggi weet nog altijd vier andere Honda coureurs, waaronder twee fabrieksrijders, achter zich te laten in het kampioenschap. Dus zo slecht is hij nu ook weer niet.................

Lijkt erop dat Honda er weer intrapt, mega vermogen en de rijdbaarheid weg, hebben ze zich vroeger ook al eens een paar keer toe laten verleiden...... Al lijkt Rio toch het tegendeel te bewijzen met Tamada. (maar heeft die misschien het laatste materiaal dus ook het hogere topvermogen niet ????)
 
Nog geen reacties! :? Max heeft nu toch wel laten zien dat hij dit seizoen gewoon meedoet voor de titel :)
En hij is er nog niet vanaf gevallen ;)
nee,dan hoor je ze niet.Maar o wee als Rossi volgende week weer voor hem eindigt,dan kan Max wel weer met pensioen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan