biaggiet

Ik gun het Sete ook wel,hoor.

Tuurlijk wel, en ik begrijp z'n woede (op zichzelf) ook wel na de laatste GP maar toch vind ik het ongelooflijk wat Vale en team (heel belangrijk) dit jaar presteren. Ze komen duidelijk snelheid tekort maar compenseren dat door Vale's stuurmanskunsten.
 
Blij dat ik niet de enige ben die zo over Biaggi denkt :) Ik ben het helemaal met Edraket eens.
Ik ben niet zo onder de indruk van het liefdadigheidsgedoe, maar meer van zijn prestaties in de 250. Zeker die ene keer dat hij Waldmann meenam op sleeptouw, die lukte het toen om op pole te komen met z'n oude barrel (vlgs mij een Honda). Maar het liefdadigheidswerk is wel iets wat Max heel graag doet.
Ik denk niet dat Max ooit nog wereldkampioen wordt en dat vind ik wel heel jammer. Maar misschien is hij ook niet zo'n goede ontwikkelingsrijder en dat helpt natuurlijk ook niet om een goede motor te maken.
 
Tuurlijk wel, en ik begrijp z'n woede (op zichzelf) ook wel na de laatste GP maar toch vind ik het ongelooflijk wat Vale en team (heel belangrijk) dit jaar presteren. Ze komen duidelijk snelheid tekort maar compenseren dat door Vale's stuurmanskunsten.

Ik dacht zelf eigenlijk in het intervieuw van Sete te merken/voelen/horen dat ie vooral teleurgesteld was, maar niet echt woedend toch???

Tevens had Sete in de race een andere (geloof iets zachtere) achterband, als Rossi.
De bandekeuze gaf echt de doorslag in de race geloof ik. Kijk maar naar het terugvallen (op het einde) van Xaus en de gigantische opmars van Hayden en ook Edwards reed achter hayden aan naar voren toe....
 
'k ben juist blij dat er iemand rondloopt die zegt wattie denkt,al wordt
dat de laatste tijd wel minder. Biaggi's rijstijl is ook altijd mooi
om te zien, en ik geloof dat die meneer toch zeker wel een van de besten
is. 4x wereldkampioen in de 250, en in 500/MotoGP nooit lager in
de eindstand dan de vierde plek! Van degenen die er nu mee rijden is
alleen Rossi beter, en als Max z'n fiets zo heeft alstie hem hebben wil,
kon het weleens gedaan zijn met Rossi bovenaan op het podium.
Sete mag dan nog een stapje lager doen. Max zit nog steeds op een klantenfiets,
en daar presteert hij stukken beter mee dan Barros (37 DNF uit 200 starts,
da's bijna 1 op de 5 races niet finishen, en dat krijgt een fabriekscontract!)
 
Ik dacht zelf eigenlijk in het intervieuw van Sete te merken/voelen/horen dat ie vooral teleurgesteld was, maar niet echt woedend toch???

Tevens had Sete in de race een andere (geloof iets zachtere) achterband, als Rossi.
De bandekeuze gaf echt de doorslag in de race geloof ik. Kijk maar naar het terugvallen (op het einde) van Xaus en de gigantische opmars van Hayden en ook Edwards reed achter hayden aan naar voren toe....
als je denkt dat biaggi een zeikert is , vind ik gibernau ook steeds meer gaan zeiken hoor :( die verzint de laatste tijd ook niks anders dan een smoesje
 
en als Max z'n fiets zo heeft alstie hem hebben wil,
kon het weleens gedaan zijn met Rossi bovenaan op het podium.

Volgens mij krijgt Max zijn fiets nooit zoals hij hem hebben wil... :X

(Vind het trouwens prachtig deze situatie. Max heeft een keer gezegd dat als de rollen omgedraaid zouden zijn (Rossi Yamaha en max Honda), Rossi achteraan zou rijden en hij vooraan. (Dat hoef ik jullie kenners waarschijnlijk niet te vertellen) Maar nog steeds rijdt Rossi vooraan. Sorry hoor, kan het alleen maar mooi vinden :} )
 
Als niet kenner blijf ik voor Max nog even ;)

[me]M-71 houdt wel van underdogs[/me]
 
Van degenen die er nu mee rijden is
alleen Rossi beter, en als Max z'n fiets zo heeft alstie hem hebben wil,
kon het weleens gedaan zijn met Rossi bovenaan op het podium.
En als Rossi zijn fiets krijgt zo alstie hem hebben wil dan wordt het weer net zo saai als in de F1...

|(
 
Jij bent ook makkelijk om te lullen ;)
Was ik voor Rossi eerst dan :?

Zei alleen dat het wat zou zijn als ie volgend seizoen weer met een ander merk vooraan rijdt. Het verbaasd me als niet kenner dat ie zo snel zo hard gaat met die Yamaha. Teveel F1 gezien waar de coureur veel minder verschil kan maken dan bij de motoren denk ik :o
 
Laatst bewerkt:
Vind het trouwens prachtig deze situatie. Max heeft een keer gezegd dat als de rollen omgedraaid zouden zijn (Rossi Yamaha en max Honda), Rossi achteraan zou rijden en hij vooraan. (Dat hoef ik jullie kenners waarschijnlijk niet te vertellen) Maar nog steeds rijdt Rossi vooraan. Sorry hoor, kan het alleen maar mooi vinden :} )
Max zal hebben gezegd: "Vale op mijn Yamaha en ik op zijn Honda, dan zou Rossi achteraan rijden". Zoals ik al had aangegeven, waarschijnlijk zou dat ook het geval zijn geweest en dat het nu niet zo is heeft alles te maken met het feit dat de Honda van nu niet de Honda van toen is net als de Yamaha van nu niet de Yamaha van toen is.
 
Heb intussen boven al toegelicht he ;)

Weet nog niet helemaal hoe het zit in MotoGP..zou Rossi of Biaggi ook redelijk vooraan rijden als ze op een fiets stappen die nu redelijk achteraan rijdt :?
 
tja het is gewoon een kutsituatie voor il grande max, hij heeft alle schijn tegen omdat ie ooit eens een uitspraak heeft gedaan die (misschien verkeerd is opgeschreven) hem nu duur komt te staan.
maar zoals al gezegd, de yammie van dit jaar is niet te vergelijken met die van vorig jaar.

neemt allemaal niet weg dat als max MOET, hij het de laatste tijd laat afweten. aan het begin van het seizoen had ie 1 of 2 keer een hele lange strijd met rossi, maar hij kon het niet afmaken. als je hem dan ziet rijden komt ie heel zenuwachtig over alsof ie niet tegen de druk kan. en dat kan je niet gebruiken natuurlijk...
bovendien heb ik het idee dat het nooit meer goed komt met hem, ik zie hem geen race winnen meer. in principe is ie ook veel te oud.

je kan zeggen wat je wilt en het is echt een fantastische rijder om naar te kijken, maar ever since rossi came into motogp... is het toch eigenlijk niets meer geweest.
die dekselse rossi ook.....



maar goed ik blijf erbij: na rossi is Nakano best of the rest :} dus wat dat betreft :P
 
Als je het heel nuchter bekijkt is dit voor Max de beste seizoensstart sinds zijn debuut in de 500cc. Hij heeft het altijd aan het begin van het seizoen laten liggen door teveel te pushen waardoor hij er regelmatig af is gevallen. Vaak stond hij na Assen al tegen een achterstand van 75 punten aan te kijken. Dit jaar is hij nog niet één keer uitgevallen, dus wat dat betreft wel veel constanter. En met 'slechts' 33 punten achterstand op zijn rivalen.


Zo zie je maar weer, je kunt het altijd van twee kanten bekijken en dus ook twee totaal verschillende conclusies trekken.
 
Maar het komt hier op neer;

Biaggi staat 3e in het wk,
en als Max een slechte coureur is,
kunnen no.4t/m25 ook hun biezen wel pakken in de motoGP.


de meeste nederlandse coureurs kunnen zich niet eens kwalificeren in de 250cc!
Kun je nagaan hoe hoog het niveau ligt.
4/25 heeft toch ook weer slecht materiaal (wcm proton,suzuki)
 
4/25 heeft toch ook weer slecht materiaal (wcm proton,suzuki)
Zijn de suzuki's,ducati's en niet te vergeten de fabriekshonda's van Barros en Hayden slecht materiaal?


dacht ut niet!

Biaggi troeft die menigte toch mooi af op zijn NIET fabrieksmotortje. :+
 
bovendien heb ik het idee dat het nooit meer goed komt met hem, ik zie hem geen race winnen meer. in principe is ie ook veel te oud.

ehh...te oud?? De beste man is net 33 geworden! Voor een topcoureur in
de zwaarste echt niet TE oud hoor! Hoe oud was Doohan ook alweer,
met z'n eerste wereldtitel? 29 of 30 geloof ik. Zeker in de 500/MotoGP
is ervaring (dus leeftijd) belangrijk om constant te presteren.
Veel grote namen in de motorsport waren rond of over de dertig op
hun top. Fogarty en Doohan hadden hun 4 resp. 5e titel binnen op
hun 34ste. Dusse..dat te oud valt wel mee. Of reageer ik nu
hierop omdat ikzelf net 30 geworden ben (en nog laaaang niet aan mijn top)
 
Als je het heel nuchter bekijkt is dit voor Max de beste seizoensstart sinds zijn debuut in de 500cc. Hij heeft het altijd aan het begin van het seizoen laten liggen door teveel te pushen waardoor hij er regelmatig af is gevallen. Vaak stond hij na Assen al tegen een achterstand van 75 punten aan te kijken. Dit jaar is hij nog niet één keer uitgevallen, dus wat dat betreft wel veel constanter. En met 'slechts' 33 punten achterstand op zijn rivalen.


Zo zie je maar weer, je kunt het altijd van twee kanten bekijken en dus ook twee totaal verschillende conclusies trekken.

Alleen jammer dat dit hem twee titels gekost heeft (1999 en 2000)
 
Ik denk wel,dat wanneer Max nog kans op de titel wil maken dit jaar,
hij van nu af aan alles mee moet hebben,en zijn allerbeste beentje voor moet zetten...

Hij heeft in voorgaande jaren inderdaad wel veel slechtere seizoensstarten gemaakt,en meestal in de 2e helft v/h seizoen de gaten weer gedicht...
 
baggerbiaggi moet gewoon lekker ze koppie houwe..en rije...
zet rossie op de fiets waar biag. nu mee rijdt...en hij rijdt biaggi het snot voor de ogen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan