M.Biaggi#1!
MF veteraan
- 8 sep 2003
- 3.737
- 231
Ik gun het Sete ook wel,hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik gun het Sete ook wel,hoor.
Tuurlijk wel, en ik begrijp z'n woede (op zichzelf) ook wel na de laatste GP maar toch vind ik het ongelooflijk wat Vale en team (heel belangrijk) dit jaar presteren. Ze komen duidelijk snelheid tekort maar compenseren dat door Vale's stuurmanskunsten.
idd ben k helemaal met je eensIk vond de strijd Vale - Max (vorig jaar) leuker om te zien dan nu Vale en Sete.
In mijn ogen stralen beide heren (Vale en Max) meer karakter uit dan Sete.
als je denkt dat biaggi een zeikert is , vind ik gibernau ook steeds meer gaan zeiken hoor die verzint de laatste tijd ook niks anders dan een smoesjeIk dacht zelf eigenlijk in het intervieuw van Sete te merken/voelen/horen dat ie vooral teleurgesteld was, maar niet echt woedend toch???
Tevens had Sete in de race een andere (geloof iets zachtere) achterband, als Rossi.
De bandekeuze gaf echt de doorslag in de race geloof ik. Kijk maar naar het terugvallen (op het einde) van Xaus en de gigantische opmars van Hayden en ook Edwards reed achter hayden aan naar voren toe....
en als Max z'n fiets zo heeft alstie hem hebben wil,
kon het weleens gedaan zijn met Rossi bovenaan op het podium.
Jij bent ook makkelijk om te lullenAls niet kenner blijf ik voor Max nog even
[me]M-71 houdt wel van underdogs[/me]
En als Rossi zijn fiets krijgt zo alstie hem hebben wil dan wordt het weer net zo saai als in de F1...Van degenen die er nu mee rijden is
alleen Rossi beter, en als Max z'n fiets zo heeft alstie hem hebben wil,
kon het weleens gedaan zijn met Rossi bovenaan op het podium.
Was ik voor Rossi eerst danJij bent ook makkelijk om te lullen
Max zal hebben gezegd: "Vale op mijn Yamaha en ik op zijn Honda, dan zou Rossi achteraan rijden". Zoals ik al had aangegeven, waarschijnlijk zou dat ook het geval zijn geweest en dat het nu niet zo is heeft alles te maken met het feit dat de Honda van nu niet de Honda van toen is net als de Yamaha van nu niet de Yamaha van toen is.Vind het trouwens prachtig deze situatie. Max heeft een keer gezegd dat als de rollen omgedraaid zouden zijn (Rossi Yamaha en max Honda), Rossi achteraan zou rijden en hij vooraan. (Dat hoef ik jullie kenners waarschijnlijk niet te vertellen) Maar nog steeds rijdt Rossi vooraan. Sorry hoor, kan het alleen maar mooi vinden )
Was ik voor Rossi eerst dan
Vind het ook best zielig..krijgt ie eindelijk waar ie al jaren om zeurt en dan wint ie het nog niet van Rossi...
nou ja mischien gaat Rossi volgend seizoen wel naar Kawa..zou wat zijn om met elk merk wat er meedoet kampioen te worden
4/25 heeft toch ook weer slecht materiaal (wcm proton,suzuki)Maar het komt hier op neer;
Biaggi staat 3e in het wk,
en als Max een slechte coureur is,
kunnen no.4t/m25 ook hun biezen wel pakken in de motoGP.
de meeste nederlandse coureurs kunnen zich niet eens kwalificeren in de 250cc!
Kun je nagaan hoe hoog het niveau ligt.
2 fabriekshonda's, fabrieksyamaha's, fabrieksducaties... Nee, echt waar is wat je zegt niet.4/25 heeft toch ook weer slecht materiaal (wcm proton,suzuki)
Zijn de suzuki's,ducati's en niet te vergeten de fabriekshonda's van Barros en Hayden slecht materiaal?4/25 heeft toch ook weer slecht materiaal (wcm proton,suzuki)
bovendien heb ik het idee dat het nooit meer goed komt met hem, ik zie hem geen race winnen meer. in principe is ie ook veel te oud.
ehh...te oud?? De beste man is net 33 geworden! Voor een topcoureur in
de zwaarste echt niet TE oud hoor! Hoe oud was Doohan ook alweer,
met z'n eerste wereldtitel? 29 of 30 geloof ik. Zeker in de 500/MotoGP
is ervaring (dus leeftijd) belangrijk om constant te presteren.
Veel grote namen in de motorsport waren rond of over de dertig op
hun top. Fogarty en Doohan hadden hun 4 resp. 5e titel binnen op
hun 34ste. Dusse..dat te oud valt wel mee. Of reageer ik nu
hierop omdat ikzelf net 30 geworden ben (en nog laaaang niet aan mijn top)
Als je het heel nuchter bekijkt is dit voor Max de beste seizoensstart sinds zijn debuut in de 500cc. Hij heeft het altijd aan het begin van het seizoen laten liggen door teveel te pushen waardoor hij er regelmatig af is gevallen. Vaak stond hij na Assen al tegen een achterstand van 75 punten aan te kijken. Dit jaar is hij nog niet één keer uitgevallen, dus wat dat betreft wel veel constanter. En met 'slechts' 33 punten achterstand op zijn rivalen.
Zo zie je maar weer, je kunt het altijd van twee kanten bekijken en dus ook twee totaal verschillende conclusies trekken.
sorry das waar, maar wcm proton suzuki kawa stellen niet echt veel voor he vergeleken honda duc en yamaha2 fabriekshonda's, fabrieksyamaha's, fabrieksducaties... Nee, echt waar is wat je zegt niet.