Bianca1

Bianca1

MF veteraan
14 sep 2006
5.662
0
Maasland
Bij deze zal ik me even voorstellen. Ik ben Bianca, student in het dagelijks leven en ben nog bezig met mijn motorrijbewijs. Ik heb nog niet zoveel lessen gehad aangezien ik nog maar net 21 ben en ik wel meteen voor een volledig rijbewijs wilde gaan.

Voor een motor ben ik nog aan het rondkijken. Het gaat in ieder geval wel een sportieve motor worden :)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bianca :W

Welkom op het forum !!

Waar kom je precies vandaan,zuid-holland is nogal groot...... ;)
 
:W
full
 
Dat kan wat subtieler hoor B|

:+

Welkom Bianca1 :)

1 :? Je bent niet de eerst Bianca hier hoor :+

Haha nee zo kan je het ook zien natuurlijk. Je kan het ook zo lezen... bian-K1. Wil dus graag een gsx-r k1,2 of 3 maar het ziet ernaar uit dat het een K1 gaat worden. *D En Bianca was al in gebruik (logisch met zo'n originele naam) dus vandaar Bianca1. Voor pics zal ik eens moeten kijken, heb namelijk nog geen motor om mee te posen :P
 
Haha nee zo kan je het ook zien natuurlijk. Je kan het ook zo lezen... bian-K1. Wil dus graag een gsx-r k1,2 of 3 maar het ziet ernaar uit dat het een K1 gaat worden. *D En Bianca was al in gebruik (logisch met zo'n originele naam) dus vandaar Bianca1. Voor pics zal ik eens moeten kijken, heb namelijk nog geen motor om mee te posen :P


(Daar gaat het ook helemaal niet om, plaatjes van je motor...
Plaatje van jou is wat we willen zien... O-) )
 
Haha oke dan ;) Zal eens kijken of ik nog ergens wat foto's heb.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mail O-)


Voor de eerste en laatste keer.



[edit: En een ban. :W Sundance_kiddo]

Net 40 dagen hier en al een ban :N
Jeugd van tegenwoordig })

@Bianca1

Welkom op MF en veel plezier hier :Y
Let niet teveel op sommige personen ,het is veel blaffen ,weinig bijten _O-

En ja ,je keuze
Daar is maar 1 ding over te zeggen :X














:+

:} YES ,weer 1 die GSX-R wil rijden *O*

PS :
Misschien nog een pak en helm nodig O-)
 
Dankje mac d. Een helm heb ik nog/al (haal over een poosje nog wel een nieuwe maar nu heb ik nog een goede) en een jas en handschoenen heb ik ook al. De bijpassende broek heb ik in bestelling staan dus qua kleding ben ik al voorzien. Maar succes met de verkoop.
 
Dankje mac d. Een helm heb ik nog/al (haal over een poosje nog wel een nieuwe maar nu heb ik nog een goede) en een jas en handschoenen heb ik ook al. De bijpassende broek heb ik in bestelling staan dus qua kleding ben ik al voorzien. Maar succes met de verkoop.

'( jammer

Was te proberen :+
 
Welkom op MF! :W

Ouddorp, daar kom ik volgens mij langs als ik naar m'n zus in Kats ga.. Binnenkort misschien nog maar eens met de motor die kant op, ze hebben mijn nieuwste aanwinst nog niet gezien namelijk })
 
Terug
Bovenaan Onderaan