Bier in de bollenstreek=>nieuwjaarsborrel

Waar gaan we bier hakken

  • Leiden

    Stemmen: 4 50,0%
  • Katwijk

    Stemmen: 1 12,5%
  • Noordwijk - Wurft

    Stemmen: 2 25,0%
  • Noordwijk ergens anders

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8

Autoreply

MF veteraan
22 okt 2006
14.295
2
Oegstgeest
Het is alweer bijna 2010, kortom, een goede reden voor bier.
Inmiddels hebben we een datum, zaterdag 2 januari, 2100. Gezien de poll wordt 't Leiden.

20080807090711_bier.jpg


Parkeren is het handigste bij Molen de Valk, alternatief zijn er ook nog een aantal parkeergarages, onder meer aan de Langegracht.
Het parkeerterrein bij de molen heet Molenwerf, na de tunnel onder Leiden CS de eerste rechts, tegenover Incasa.

Laten we elkaar om 21:00 treffen in de Einstein, daar kun je rustig zitten.
 
Laatst bewerkt:
is het dan ook de bedoeling da'j met de motor komt :P ? ha nou ik wil opzich wel langes komen, moet toch een x het volk van mf leren kennen toch
 
Donderdag nee, vrijdag ja en zaterdag de 9de ja.

De 2de zit ik in Brabant, dus dat gaat niet lukken...
 
Donderdag nee, vrijdag misschien, zaterdag ja!

Al een idee voor de locatie?
Leiden (anders, wellicht leuk)
Katwijk (mij onbekend)
Noordwijk (Wurft beviel mij en vele anderen prima, andere kroegen ken ik niet)

Andere plaatsen liggen wat minder centraal denk ik.
 
Leiden (anders, wellicht leuk)
Katwijk (mij onbekend)
Noordwijk (Wurft beviel mij en vele anderen prima, andere kroegen ken ik niet)
Andere plaatsen liggen wat minder centraal denk ik.
Dus het wordt Wurft tenzij iemand met hele goede alternatieven komt. :Y
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me gezellig, 2 of 9 januari kan allebei.

@motorhoekie, volgens mij ben jij de enige die ik nog nooit gezien heb of vergis ik me nu heel erg? :$
 
Of zat jij dan rechts van mij tijdens een stop van een ritje ergens van de zomer, op een terras bij een marktpleintje?
Ik zou zeggen; kom ook de 9e en ontdek het zelf. Ik ben de timide jongen, altijd aan de 7-up en vaak over het hoofd gezien door de dames. Tot dan! ;)
 
Ik zou zeggen; kom ook de 9e en ontdek het zelf. Ik ben de timide jongen, altijd aan de 7-up en vaak over het hoofd gezien door de dames. Tot dan! ;)

Haha, dan was jij het toch! Ik kon je scherpe ad rem reacties niet zo goed plaatsen bij die timide 7 up drinkende jongen. Beetje stille wateren diepe gronden kind-of-guy dus. ;)
 
Kunnen alle 9-januari stemmers ook op 2/1? Ik tel nu 2 mensen die alleen de 2e kunnen (Hills + Reatjuh) en eentje die alleen de 9e kan. How about de rest?

Stemmen tot morgenochtend, dan ligt de datum vast :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan