Big Brother Kelly bij Hans Knoppers

"Het" op de danceparade.
Let ff op de tekst op zijn/haar shirtje :X
full
 
Ze kan de theorie voor de auto niet eens onder de 15 fouten afwerken, laat staan de praktijk.
Nee, die verbouwing van man naar vrouw is precies goed uitgevoerd, het verstand is ook pleite (ojee hier krijg ik gezeik mee). TSS...vijf hoeken aan een vierkant....hou op hou op.
 
alles is nep aan hem. Die tieten zijn nep, dat gat is nep, zijn naam is nep, zijn domheid volgens mij ook.

en met al die nep verdient hij bakken met geld.
 
Is eigenlijk wel vreemd, dat men een vent moet om bouwen om de domste vrouw van nederland te verkijgen.

Vraag je je af of hij als man ook zo dom was, of dat ze een beetje te veel hersenen hebben weg gesneden bij het ombouwen.



:+
 
Is eigenlijk wel vreemd, dat men een vent moet om bouwen om de domste vrouw van nederland te verkijgen.

Vraag je je af of hij als man ook zo dom was, of dat ze een beetje te veel hersenen hebben weg gesneden bij het ombouwen.



:+
L :+ L hahaha :} :} :}
 
mijn instructeur (Rick Vriends) vertelde van de week dat ze samen met een van die meiden bij hem komt lessen en dat dat binnenkort ook uitgezonden gaat worden. dus als je wilt weten hoe Kelly het op de motor doet moet je RNN7 ff blijven volgen...
 
Ha Ha geweldige uitzending hier in R'dam gister op RNN7 Big Brother Kelly bij Hans Knoppers motoren. Kelly heeft een real life programma hier waarin ze allemaal leuke dingen gaat doen in rotterdam met Vijf andere meiden. Paintballen, Paaldansen etc en nu dus Motorrijden. Eerst werden de dames in een pak gehesen en daarna ging Hans met behulp van de dames ook in het pak. (dat ie nog maar net paste viel de dames duidelijk op.) Toen (sorry) echt vrouwen een motor uitkiezen die bij haar pak past. En weg 8ter op bij Hans op een Blauwe R1. Na een ritje komen ze weer terug met de Bus want de Camera motor is op Hans geknald toen die stopte voor een skater. Dat was weer minder auw fietsie). Maar wel een briljant concept van Rnn7 Bedrijven betalen voor Kelly over de vloer en er wordt bruut naar gekeken ook hier.
 
mijn instructeur (Rick Vriends) vertelde van de week dat ze samen met een van die meiden bij hem komt lessen en dat dat binnenkort ook uitgezonden gaat worden. dus als je wilt weten hoe Kelly het op de motor doet moet je RNN7 ff blijven volgen...

heeeej Silverhead....

leuk he, berichtjes posten *D

succes he morgen, dinsdag
 
alles is nep aan hem. Die tieten zijn nep, dat gat is nep, zijn naam is nep, zijn domheid volgens mij ook.

en met al die nep verdient hij bakken met geld.

volgens mij ben je gewoon jaloers dat jij wel hard moet werken voor je geld :P


Iemand die d'r ff een linkje naar mf kan geven als ze gaat motorrijden? Ben wel benieuwd naar d'r ervaringen op de motor :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan