Big Brother Kelly bij Hans Knoppers

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
Ha Ha geweldige uitzending hier in R'dam gister op RNN7 Big Brother Kelly bij Hans Knoppers motoren. Kelly heeft een real life programma hier waarin ze allemaal leuke dingen gaat doen in rotterdam met Vijf andere meiden. Paintballen, Paaldansen etc en nu dus Motorrijden. Eerst werden de dames in een pak gehesen en daarna ging Hans met behulp van de dames ook in het pak. (dat ie nog maar net paste viel de dames duidelijk op.) Toen (sorry) echt vrouwen een motor uitkiezen die bij haar pak past. En weg 8ter op bij Hans op een Blauwe R1. Na een ritje komen ze weer terug met de Bus want de Camera motor is op Hans geknald toen die stopte voor een skater. Dat was weer minder auw fietsie). Maar wel een briljant concept van Rnn7 Bedrijven betalen voor Kelly over de vloer en er wordt bruut naar gekeken ook hier.
 
Laatst bewerkt:
Yep. Ik kijk het ook geregeld, maar deze uitzending heb ik nog niet gezien. Die dames hebben echt wel een leuk luizenleventje zo, alleen walgelijk dat het weer die omgebouwde huppelkut is die zo centraal staat.
 
Kelly is nu eenmaal een publieks trekker en als je het omgebouwde weg denkt gewoon een leuk wijf. :)
 
Kelly is nu eenmaal een publieks trekker en als je het omgebouwde weg denkt gewoon een leuk wijf. :)

schater.gif



....ja da's een goeie...


;(
 
Ha Ha geweldige uitzending hier in R'dam gister op RNN7 Big Brother Kelly bij Hans Knopens motoren. Kelly heeft een real life programma hier waarin ze allemaal leuke dingen gaat doen in rotterdam met Vijf andere meiden. Paintballen, Paaldansen etc en nu dus Motorrijden. Eerst werden de dames in een pak gehezen en daarna ging Hans met behulp van de dames ook in het pak. (dat ie nog maar net paste viel de dames duidlijk op.) Toen (sorry) echt vrouwen 8-) een motor uitkiezen die bij haar pak past. En weg 8ter op bij Hans op een Blauwe R1. Na een ritje komen ze weer terug met de Bus want de Camera motor is op Hans geknalt toen die stopte voor een scater. Dat was weer minder ;( auw fietsie). Maar wel een briljant concept van Rnn7 Bedrijven betalen voor Kelly over de vloer en er wordt bruut naar gekeken ook hier.

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :X
 
En iedereen maar rukken voor de tv toen Big Brother erop was, en iedereen nog dacht dat Kelly een lekker puur-natuur Hollands wijf was!



full






:+
 
Weet ik gelijk waarom mijn buurjongen met een mutella om loopt :X :X

was degene die achterop hans reed |(
 
:?

als het dan volgens jou leuk is, is ze verder onbetaalbaar dom...
heb je die stukjes bij kopspijkers gezien?

een vierkant heeft .... 5 hoeken...

en zo waren er nog een paar.
Heerlijk toch dat ze bestaan die mensen die nederland niet op de wereldbol aankunnen wijzen. Maar in tussen doet ze het wel ff als Kelly en heeft ze fun.

Ik zou graag eens een dagje haar denk vermogen willen hebben.

Tis gewoon een heerlijke naive domme leuke open doos.


p.s dit toppic ging dus eigelijk over het motor item maar Kelly maakt MF nog steed heet :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan