Big Mo Op Z'n 180cc.....

Hey mense ik wil jullie wel foto s late zien van me rij styl maar ik weet niet hoe het moet..... ken iemand me advies geve ;)
 
Welkom Mo, enne die 180cc' gilera mag je wel HEEEEEEL goed op slot zetten, met alarm en dobberman erbij.
Die dingen worden in omgeving rotterdam echt ENORM gejat, zelfs uit een motorzaak, en zo erg dat de meeste scooters dealer ze niet eens meer in de werkplaats willen hebben staan...uit angst voor diefstal :O

geen geintje
 
- plaatje maken dat niet groter is dan 100 KB
- op reageren klikken
- browsen naar het plaatje en deze selecteren
- [imgatt] in je post zetten
- op posten klikken zonder de preview te gebruiken.
 
Bedankt voor de info smitjr maar mijn 180cc zal niemand aanraken.

Ze durven het niet want bij mij in de stad ken iedereen mij en als ze iemand anders op zien rijden dan trappe ze hem gewoon eraf..

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/117383/d3c55531750a296058b5c5f879be9ec2 (57174513[1].jpg)​
 
Bedankt voor de info smitjr maar mijn 180cc zal niemand aanraken.

Ze durven het niet want bij mij in de stad ken iedereen mij en als ze iemand anders op zien rijden dan trappe ze hem gewoon eraf..

een scootah!?!?!?! Wel motorscooter mag ik hopen :?

:X

btw hier is je plaatje:
full
 
a balhaar, als ik weet waar je runner staat a mattie dan is ie er niet meer. laat iemand mij er maar af proberen te trappen als ik hem van je heb gestolen.
ik schiet zn kk kop. met je bigie praatjes. ze3ma ze trappen hem eraf. A mattie als ik ruik waar een 180 staat ik neem hem mee incusief dobberman
 
Bedankt voor de info smitjr maar mijn 180cc zal niemand aanraken.

Ze durven het niet want bij mij in de stad ken iedereen mij en als ze iemand anders op zien rijden dan trappe ze hem gewoon eraf..

En als je daar mee klaar bent ga je netjes je rijbewijs halen :W
 
Tjonge tjonge jij bent een regelrechte slofkut, enige idee wat er was gebeurd als je was gaan staan op je zitje ... Inderdaad dan had je zeker te weten je kop gestoten aan die brug boven je.
Weet je ook weer waarom echte motorrijders een helm dragen, wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze ook altijd met alletwee wielen op de weg rondrijden. Maar dat boeit niet met een goede helm kun je rustig een paar bruggen terugkoppen.

Later ... :W
 
een scootah!?!?!?! Wel motorscooter mag ik hopen :?

:X

btw hier is je plaatje:
(Afbeelding)

Het mannetje heeft zijn pyama vergeten uit te trekken zie je dat :+
(o nee dat is mode tegenwoordig)

Zal trouwens niet goed met je aflopen al trek je die scootah/moto achterover... blijft niks heel van je koppie zo |(
 
a balhaar, als ik weet waar je runner staat a mattie dan is ie er niet meer. laat iemand mij er maar af proberen te trappen als ik hem van je heb gestolen.
ik schiet zn kk kop. met je bigie praatjes. ze3ma ze trappen hem eraf. A mattie als ik ruik waar een 180 staat ik neem hem mee incusief dobberman


Jaa zet hem op!!!!! Gooi het eruit! Je kan het!! You're the ultimate gangster bro :}


Oh baby yeah baby *O*
vivadenmark2.gif
*O*
vivadenmark2.gif



[me]Redline Rider gaat nog even een biertje scoren :P [/me]
 
Jaa zet hem op!!!!! Gooi het eruit! Je kan het!! You're the ultimate gangster bro :}


Oh baby yeah baby *O* http://www.site-b.nl/fok/vivadenmark2.gif ((Afbeelding)) *O* http://www.site-b.nl/fok/vivadenmark2.gif ((Afbeelding))


[me]Redline Rider gaat nog even een biertje scoren :P [/me]

Ga jij nou eerlijk bekennen dat je die zwaar dislectische gangsta onzin nog begrijpt ook? -O-





:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan