Big Twin

Reload

MF'er
23 jul 2005
195
0
Belgie
Wil gewoon even kwijt dat ik blij ben dat Knuckel zijn Bike in te Big Twin staat want wou bijna mijn abonement niet meer verlengen (zo veel saaie bling bling bike's) En ook aan de fotograaf en schrijf zeg ik dank u Meer van dat!! :Y
 
Eigenlijk helemaal blij dat deadendcruisers eindelijk iets anders brengt dan zwarte harleys met een 280+ achterband, 16" voorwiel en beachbar.
 
Was net ff aan het terug denken en moet zeggen dat Flyin Dutchman zijn foto's en reportages eigenlijk altijd de geene zijn waarvoor ik de Bigtwin doorblader!! Die 4Q van enkele boekjes terug was ook zo'n droom ding!!!


Eigenlijk helemaal blij dat deadendcruisers eindelijk iets anders brengt dan zwarte harleys met een 280+ achterband, 16" voorwiel en beachbar.


Ben het volkomen met je eens


P.s. In de freeway (France) staan ook wel altijd coole bike's


P.p.s. Ik wil niet slijmen bij bovestaande figuren :N *O*
 
Ja, leuk artikel C.C., mooie job heb jij. Heb je al foto's van de vorderingen van je nieuwe projekt? Verder zijn Anaheim-streetparty artikels en artikels over motoren als die van knukkel een leuke, welkome afwisseling tussen alle Fat-boys met aftermarket spiegels.
 
Laatst bewerkt:
en dan nog is 99% in de Bigtwin Harley, die andere 1% is dan af en toe een intruder met een setje nieuwe forwardcontrolls. :? Er zijn ook wel andere merken dan Harley, lijkt mij toch :X
 
En andere forumleden worden gewoon niet gezien in de BT ?
Flauw hoor. :N

Sorry dat ik je vergeten ben!!! Maar ik ken niet iedereen zijn motor hier!



en dan nog is 99% in de Bigtwin Harley, die andere 1% is dan af en toe een intruder met een setje nieuwe forwardcontrolls. :? Er zijn ook wel andere merken dan Harley, lijkt mij toch :X


Een tijdje terug stond er toch een leuke Triumph in ;)


Ik erger me meer aan die pagina volle reclame van een niet nadere genoemde harley dealer die niet veel nieuws laat zien (hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot)

Maar heb wel een abonement om dat ik de paareltjes die er soms instaan niet wil missen!!!
 
Was volgens mij die Triumph van Maurice van deadendcruisers. Gafe fiets! Leuk verhaal. Verder wordt dat blad volgens mij gesponserd door H-D benelux of zo. Maar tja, ik ben ook lid.
 
..ik zit soms te denken aan een abo'tje...om mijn Nederlands op peil te houden (of liever brengen).

Ennuh Pitbuell heeft toch wel wat nuttigs te schrijven in BT????
 
..ik zit soms te denken aan een abo'tje...om mijn Nederlands op peil te houden (of liever brengen).

Ennuh Pitbuell heeft toch wel wat nuttigs te schrijven in BT????
Moet Slow het laatste BT nummer even voor je meenemen ?
Pitbuell - nuttig ? Hmmm.
hij heeft het op dit moment een beetje moeilijk. Zijn teefje is plotsklaps verliefd geworden... En dan niet op het bijbehorende reutje...
 
Moet Slow het laatste BT nummer even voor je meenemen ?
Pitbuell - nuttig ? Hmmm.
hij heeft het op dit moment een beetje moeilijk. Zijn teefje is plotsklaps verliefd geworden... En dan niet op het bijbehorende reutje...
heb jij het nou over zuster Hetty ?
 
Gaan we nu roddelen?
Zoiets te lezen is voor mij al ellende genoeg! Peufff.
Weet er "alles" van...

Trouwens Knogjärn, je mag me gerust een keer je privéadres mailen, stuur ik je wat oude BT op. Uiteraard geheel vrijblijvend :W
 
Voordat er misverstanden ontstaan:
Er is niets ernstigs aan de hand.
Men leze dit met een knipoog ;)
Pitbuell en Sister H. zullen het als enige begrijpen.
ingewikkeld allemaal weer nou, pfff
 
Gelukkig, ken beiden niet, maar ken wel de situatie zonder knipoog, was mijn "beste" mede-reu |(
Och ja, we dwalen af.

BT, soms hele mooie foto's, Maurice's items zijn wel te pruimen, vaak met gave motors en goeie foto's. Wat veel reclame, maar ja, daar kunnen ze ook niet meer zonder. :]
 
Geloof je op je woord, van zoiets schrik een mens altijd, zeker als je ze kent! Denk wel dat Pitbuel onder de tafel ligt als hij het leest....hoop ik voor jou, dr.Bral. Anders nada met de kennis van Pitbuel. ;)
 
Sorry dat ik je vergeten ben!!! Maar ik ken niet iedereen zijn motor hier!Een tijdje terug stond er toch een leuke Triumph in ;)


Ik erger me meer aan die pagina volle reclame van een niet nadere genoemde harley dealer die niet veel nieuws laat zien (hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot)

Maar heb wel een abonement om dat ik de paareltjes die er soms instaan niet wil missen!!!

Ja, die Brit van Maurice is prachtig! Een 1 maand geleden stond er ook nog een leuke XS chopper in. Deze maand nog een 70's Goldwing trike. Dat soort dingen zie ik graag, en ik denk vele met mij. Toch vind ik de ECHTE bikes te schaars. Bijna alleen maar Harleys. Te vaak weer een catalogue-parts-assembled chop. Bah! '( :r En dan weer een verslag van een standaard fat-boy met als enige modificatie een andere paintjob en 2 luxe koffers. Vervolgens een zoveelste Intruder met verchroomde stepjes en een Highway-hawk koplampje. Is dit de moeite waard om 4 pagina's aan te besteden? Een heel magazine met hoogstens 1 fatsoenlijke reportage per maand, best jammer.

Bovendien valt het inderdaad op dat enkele bekende dealers en bike-bouwers er nagenoeg elke maand in staan. En nu al bijna een jaar lang elke maand dezelfde bikes uit de bike building contest blabla, telkens dezelfde prijswinnende motoren. Een kwestie van sponsoring? Of een gebrek aan fatsoenlijke reportages?
Het wordt eens tijd dat de echte knutselaars in de bladen komen, die zelf wat in hun schuurtje bouwen. rijdtbare motoren, geen showbikes. Gelukkig zijn er nog Engelse zines })
 
Ja, die Brit van Maurice is prachtig! Een 1 maand geleden stond er ook nog een leuke XS chopper in. Deze maand nog een 70's Goldwing trike. Dat soort dingen zie ik graag, en ik denk vele met mij. Toch vind ik de ECHTE bikes te schaars. Bijna alleen maar Harleys. Te vaak weer een catalogue-parts-assembled chop. Bah! '( :r En dan weer een verslag van een standaard fat-boy met als enige modificatie een andere paintjob en 2 luxe koffers. Vervolgens een zoveelste Intruder met verchroomde stepjes en een Highway-hawk koplampje. Is dit de moeite waard om 4 pagina's aan te besteden? Een heel magazine met hoogstens 1 fatsoenlijke reportage per maand, best jammer.

Bovendien valt het inderdaad op dat enkele bekende dealers en bike-bouwers er nagenoeg elke maand in staan. En nu al bijna een jaar lang elke maand dezelfde bikes uit de bike building contest blabla, telkens dezelfde prijswinnende motoren. Een kwestie van sponsoring? Of een gebrek aan fatsoenlijke reportages?
Het wordt eens tijd dat de echte knutselaars in de bladen komen, die zelf wat in hun schuurtje bouwen. rijdtbare motoren, geen showbikes. Gelukkig zijn er nog Engelse zines })
Ben het volledig met je eens Floris.
Voor wat betreft je laatste regels kan ik je wel vermelden dat er een groot gebrek is aan interessante artikelen, schrijvers en motoren.
Iedereen schreeuwt erom, maar niemand stuurt wat in.
De echte knutselaars bouwen helaas ook geen meerdere motoren per jaar.
En sommige prof bike bouwers kunnen kennelijk geen stukkie schrijven en een paar foto's maken. En als niemand anders het doet...
 
Ben het volledig met je eens Floris.
Voor wat betreft je laatste regels kan ik je wel vermelden dat er een groot gebrek is aan interessante artikelen, schrijvers en motoren.
Iedereen schreeuwt erom, maar niemand stuurt wat in.
De echte knutselaars bouwen helaas ook geen meerdere motoren per jaar.
En sommige prof bike bouwers kunnen kennelijk geen stukkie schrijven en een paar foto's maken. En als niemand anders het doet...

Ik weet het niet... ik schrijf wel eens stukjes voor een Engels blad. Eigenlijk omdat men in Nederland kennelijk geen interesse heeft in wat anders dan custom Harleys. En dat terwijl er zoveel andere prachtfietsen rondrijden. De Engelsen vinden die low-budget bikes prachtig, dat geeft hen inspiratie om zelf iets te bouwen. Toen ik daar eens had voorgesteld om een reportage over een Harley chop te schrijven, reageerde de editor zowat allergisch. Maar misschien heb je gelijk en kan ik weer eens iets bij BT proberen in te sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan