Bigl Crash

Bigl

Die hard MF'er
5 nov 2003
323
0
Boxtel
Grr, ik heb dus straks mijn ST4 op 1 oor gelegd (op de Anthony Fokker laan).
Het zag er gevaarlijk glad uit dus ik deed het een beetje rustig aan (iets van 50/60 waar je 80 mag) en toen ik aan kwam bij de verkeerslichten sprongen deze op groen. Toen ik dus een klein beetje gas bijgaf was ik ineens achter mijn grip kwijt en voor ik het wist gleed ik over het asfalt.... kappen kapot, broek, laarzen, helm.... ;(

Blijft kut, ben vorige week vrijdag zelf op m'n bek gegaan.
Altijd een hoop rotzooi.

Hopelijk heb je zelf niks en is je fiets snel gerepareerd

uh? op het gas rechtdoor en dan vallen? (wielspin?)
dat vind ik wel heel bijzonder...t kan lang aan hoor met wielspin...vertel is?

Kuttekut... :( , zelf alles OK, en goed verzekerd?

Nat wegdek? Was wel wat verradelijk na een paar dagen de zon er op en nu ineens "veel" regen. Ligt er soms echt een olielaag op ineens.

[me]Fastcruiser kan erover meepraten '( [/me]

had ik ook vandaag ben alleen niet gestuiterd . B|
bij mij is het alleen maar bij bijna gebleven :}

Niet best!! :(
succes met de afhandeling... ik heb het een tijdje terug ook bijna gehad... beetje regenachtig weer na een droge periode, dus een hoop zooi op de weg. Heel voorzichtig remmen en sturen enz... niks aan het handje. Trek bij een kruising weg, ook nog op het gemakje, maakt 'ie ineens een gier... kon 'm nog net houden, maar het is wel slecht voor je hart... ik was echt verbaasd dat 'ie met zo weinig gas al doorsloeg...

Thnx iedereen :-)
Ik heb gelukkig zelf niks (een paar schrammen).

Het was niet helemaal rechtdoor, de weg maakt daar een hele flauwe bocht, dus toen het zaakje begon te spinnen was het zo bekeken..

Gelukkig ben ik allrisk verzekerd.

Damn ;( Gelukkig ben je zelf nog helemaal heel en ik hoop dat de schade aan je motor meevalt! Sterkte met je lijf en met het verzekeringsgeneuzel!

Het was niet helemaal rechtdoor, de weg maakt daar een hele flauwe bocht, dus toen het zaakje begon te spinnen was het zo bekeken..

Bedoel je dat stukje als je richting de Boschdijk gaat net voorbij Schuitema ?
Dat is zo'n etterbocht, dat stoplicht heeft nl de nare gewoonte om net op rood te springen als je net in die bocht zit (ben gisteren met de lesmotor ook niet gestopt).

Sterkte iig.

Terug
Bovenaan Onderaan