Cranky Shaft
MF'er
Ik had vanmiddag even een scary moment. Was behoorlijk stevig aan het wegrijden bij een stoplicht. (Vanaf dat stoplicht is het snelweg)
Toen ik door wilde schakelen kwam ie niet in de tweede versnelling terecht, maar in z'n vrij. Ik schrok me het lazarus.....
ik durfde hem niet zomaar bij een snelheid van alsnog 90km/u vanuit z'n neutraal in de twee ze zetten dus ben ik op de vluchtstrook afgeremd, in z'n een gezet en weer doorgereden.
Hoe kan dit en hoe voorkom ik dit???? Schakel ik niet hard/snel genoeg??? Haal ik het pookje niet ver genoeg door????
Hoe schadelijk zijn deze grappen voor de bak???
p.s het was mij al eens eerder opgevallen dat hij lastiger schakelde tussen de een en de twee naarmate het toerental hoger kwam. Hoort dit zo of moet ik ongerust worden???
Toen ik door wilde schakelen kwam ie niet in de tweede versnelling terecht, maar in z'n vrij. Ik schrok me het lazarus.....
ik durfde hem niet zomaar bij een snelheid van alsnog 90km/u vanuit z'n neutraal in de twee ze zetten dus ben ik op de vluchtstrook afgeremd, in z'n een gezet en weer doorgereden.
Hoe kan dit en hoe voorkom ik dit???? Schakel ik niet hard/snel genoeg??? Haal ik het pookje niet ver genoeg door????
Hoe schadelijk zijn deze grappen voor de bak???
p.s het was mij al eens eerder opgevallen dat hij lastiger schakelde tussen de een en de twee naarmate het toerental hoger kwam. Hoort dit zo of moet ik ongerust worden???
Laatst bewerkt: