Bij de oud ijzer boer gevonden

.

Ja, een wrak met vergaande glorie! Dat maakt het juist een mooi project! :D het ding heeft geen kenteken meer of papieren. Dus moet ermee naar het rdw dat kan een nadeel zijn en beperken wat ik ermee wil. Maar ze zeggen toch wel eens hoe harder je ervoor werkt hoe meer plezier je ermee kan hebben? :p

Mee eens!
Ga voor de uitdaging. Geld kosten doet het toch wel.
 
of zonder kenteken dit...

full
 
Ja, dat zou ook kunnen, maar ik haal liever deze voor een paar 10,-tjes waarvan het frame al is gedaan en het motorblok al is na gekeken :P dat hoorde ik van de vorige eigenaar. dus moet ik dat maar geloven, en het is het enigste wat ik ga gebruiken. en als ie niet goed is.. breng ik m weer terug bij waar die vandaan komt :P dan dat ik 500,- moet neerlegen bij een motor die iemand liever kwijt dan rijk is waarvan je vaak te laat merkt dat er een adertje onder het gras zit. en veel werk word het zeker, maar het eind resultaat word prachtig! :D daar ben ik van overtuigd :)

huh!! als je deze voor onder de 500 euro aan de praat krijgt!!?? met alle toeters en bellen.. (maar hoezo alleen het frame en blok gebruiken??!)

en niet iedereen is zijn motor liever kwijt dan rijk...
er zitten goede motoren tussen voor rond de 500 euro.. van deze weet je niks, met alle respect, de man die er aan gesleuteld heeft, is nie meer!

Maar goed.. ga idd de uitdaging aan!! geld moet rollen en motoren ook!!
 
Voor 8 tientjes meer heb ik een echte Rickman tank voor je. Stalen tank met Polyester cover. Geschikt voor Honda CB!



full
 
He Rico,

Laat je niet ontmoedigen, zoek een leuk baantje en maak er iets moois van. Ik sleutel al drie jaar aan een oude BMW, het geld dat er in is gegaan krijg ik er nooit meer uit en ik heb er denk ik 40km mee gereden in die tijd, maar de voldoening die je eruit haalt als je iets probeert en het lukt is ongekend. (Het chagerijn als het mislukt ook trouwens...) Succes!
 
That's the spirit 8-)

Maar deze fiets als basis gebruiken is niet handig, het zal je nog vies tegen vallen hoeveel onderdelen er zullen ontbreken...
Zo heb ik een keer een 350four gekocht voor 50 piek, bijna identieke staat.
Half jaar aan lopen beunen en gezocht naar onderdelen.
Vond ik een 40 jaar oude kabelboom op het net waar 75 piek voor werd gevraagd.
Of die prijs nou realistisch was of niet, het is naar mijn mening niet bepaald de leukste manier van restaureren als je nóg een hele berg onderdelen én een kenteken mist.

Ik zeg: neem deze zeker mee, maar schaf wel een andere fiets aan als basis van je project :Y
 
Veel goede tips tussen die ik zeker ga gebruiken! bedankt iedereen!

Ik hou jullie allemaal op de hoogte, foto's binnenkort!
 
Inderdaad laat je niet leiden door negatief gepraat en ga ervoor en een beetje hobby mag en gaat geld en tijd kosten succes
 
:9 Gewoon ophalen dat ding en eerst eens lopend maken als dat kan. :]
(Je kunt er naderhand altijd nog eentje bij kopen en de goede onderdelen van deze daar weer op gebruiken, mocht dit echt niet meer te redden zijn.)
 
Inderdaad laat je niet leiden door negatief gepraat en ga ervoor en een beetje hobby mag en gaat geld en tijd kosten succes

Positief kritiek heet dat zo mooi.. ik zou het zelfs een dappere stap vinden.

Het meenemen voor een paar tientjes is leuk.. maar 500 euro neer tellen voor een brik wil Rico niet. (laat ik zo zeggen hij staat nog niet onder mijn favorieten ;) )

Rico laat je idd niet ontmoedigen maar zint eer gij begint... weggooien van geld kan je beter in de kroeg doen...

Meenemen dat ding!! kijken of ie ut doet... en anders in onderdelen verpatsen! (en dan naar de kroeg :9 )
 
Als ik het verhaal zo lees wat de verkoper/sloper over de motor verteld kan de motor met een kleine inspanning wel eens willen starten,

Er is niemand die een slecht lopende motor weer netjes wil maken.
Ik vermoed carburateur schoonmaken andere tank er op (test tank) en eens proberen of ie vonken wil.

Als ie dat doet aantrappen dat ding;)

Ik zou hem gewoon ophalen en proberen. wil dat niet brengt hij zijn geld in onderdelen wel op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan