Bij deze een poll over muziek tijdens het rijden

Luister jij weleens muziek op de motor?

  • Altijd

    Stemmen: 15 8,8%
  • Nooit

    Stemmen: 72 42,1%
  • Muziek? motorsound is genoeg voor mij

    Stemmen: 36 21,1%
  • Wablief?

    Stemmen: 5 2,9%
  • Soms

    Stemmen: 43 25,1%

  • Totaal aantal stemmers
    171
We kunnen natuurlijk ook een quizje beginnen over hoe vaak die vraag over 'muziek op de motor' de laatste paar jaar al voorbij gekomen is. :Z :Z :Z

Maar goed, ik heb de roffel uit m'n J&H's, iets anders hoef en wil ik niet. :]
 
NOOIT gedacht dat ik ooit muziek zou luisteren op de motor. Iedereen die dat wel deed was in mijn ogen "raar". Maar ooit een keer uitgeprobeerd met de Zumo en sindsdien, als ik de Zumo bij mij heb, staat ook altijd de muziek aan. Heerlijk :).

Ik had precies hetzelfde, Ik heb de zumo niet gekocht voor de mp3 optie,
maar na een paar keer proberen heb ik best wel vaak muziek aan staan
en een 4gb kaartje gekocht. :]
 
Vandaag voor het eerst met mn nieuwe garmin zumo op de motor gereden,en uiteraard ook gelijk ff de mp3 player uitgeprobeerd. Moet zeggen dat ik het wel relaxed vond! Voor de fun ritjes zou ik hem niet zo snel gaan gebruiken,maar bij woon-werk verkeerd lijkt het me wel relaxed.
 
Ik heb het ooit eens geprobeert maar als ik dan me helm weer opzet gaan die dopjes er net zo goed weer uit.
 
na 3 jaar woon werk zonder gereden te hebben (iedereen vond het te gevaarlijk (lees vriendin ouders etc,)) |(

halfjaar gelden is geprobeerd maar is voor woon werk erg goed te doen,

voor toer ritjes wil ik de omgeving goed kunnen horen :]
 
Ik zet ook graag een lekker muziekje op als ik ga rijden.
Vind het wl erg relaxed met een muziekje aan. Maar het eerste wat ik doe als ik uit bed
ben is dan ook de radio aan, we hebben dus altijd wel de radio aan.
Het is dus een gemis als het ineens zo stil is.

Zeker als ik strax wat verder moet gaan rijden voor mijn werk maakt het een stuk comfortabeler voor mij.
 
voor W-W heb ik wel muziek in, gewoon mp3 speler...staat niet erg hard, hoor mn uitlaat er nog gewoon boven evt getoeter ook, maar gewoon een achtergrond muziekje :)
 
neuh dan hoor ik mijn uitlaat niet meer zo goed :) vind dat genieten genoeg, voor mensen die veel woon-werk rijden (en dus saaie stukken elke dag t zelfde) kan ik t me voorstellen dat dan beetje muziek erg fijn is!!
 
Altijd. Niets zo heerlijk als een lekkere soundtrack onder je filmische tweewieleravonturen.

Totaal overbodig: Shure SE420 in een iPod Touch.
 
ik heb een Zumo en wil straks ook eens wat muziek op mijn geheugenkaartje zetten,beetje Rammstein,Metallica enzo...........,maar niet teveel anders ben ik bang dat mijn rijbewijs in gevaar komt :+ Dus er moet ook wat rustigers bij zitten :)
 
Soms.
Moet nog een snoertje van m'n mobiel (waar mp3 op zit) naar m'n speakertjes in m'n helm hebben.

Heb alleen muziek op als ik alleen ga rijden. Anders wil ik gewoon kunnen kletsen met m'n collega rijders ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan