(bij)geluiden nieuwe motor

Oh!

kloon
14 jan 2009
2.648
1
Heyhey,

ik heb een nieuwe motor, 2700 km op de teller.
Vet vaag, als ik gewoon zit, hoor geen geluid etc.
Als ik wat naar achter ga verzitten en mn benen wat naar buiten doe (om kd's te maken etc, goed indraaien bochten) dan hoor ik opeens allemaal geluid, van de motor, en de koppelingsplaten ofzo? Weet niet wat het is, maar ik dacht: is dit wel goed?

Hoort dit of moet ik er ff naar laten kijken? Ik schrok ervan :/
 
Heyhey,

ik heb een nieuwe motor, 2700 km op de teller.
Vet vaag, als ik gewoon zit, hoor geen geluid etc.
Als ik wat naar achter ga verzitten en mn benen wat naar buiten doe (om kd's te maken etc, goed indraaien bochten) dan hoor ik opeens allemaal geluid, van de motor, en de koppelingsplaten ofzo? Weet niet wat het is, maar ik dacht: is dit wel goed?

Hoort dit of moet ik er ff naar laten kijken? Ik schrok ervan :/


als een motor een beetje is ingereden ga je vanzelf dingen horen.
Maar bij twijfel -> even langs de dealer
 
Heyhey,

ik heb een nieuwe motor, 2700 km op de teller.
Vet vaag, als ik gewoon zit, hoor geen geluid etc.
Als ik wat naar achter ga verzitten en mn benen wat naar buiten doe (om kd's te maken etc, goed indraaien bochten) dan hoor ik opeens allemaal geluid, van de motor, en de koppelingsplaten ofzo? Weet niet wat het is, maar ik dacht: is dit wel goed?

Hoort dit of moet ik er ff naar laten kijken? Ik schrok ervan :/

Dat is gewoon, dat is het geluid als je knieen tegen het asfalt komen, de steentjes uit het asfalt schieten tegen de vangrail en hoe verder je naar achteren zit hoe dichter je oren in de buurt zijn van die steentjes. :Y
 
Als je gewoon zit en je hoort geen geluid > motor niet gestart
Bij alle andere zitposities en je hoort geluid > motor loopt
:')

Nah het is echt, als ik rijd, en zeg maar mn benen langs de tank houd, dan scherm ik het geluid af ofzo, en als ik wat naar achteren zit (harder rijden) dan zitten mn benen daar niet, als ik dan met mn helm vlak bij mn tank ga zitten (= uit de wind) dan hoor ik vanalles :P

Oliepeil al gechecked, prima in orde.
Olie overigens vernieuwd + filter etc bij 1000 km beurt...

Zal het gewoon zo zijn dak gekuipte motor gewend ben ofzo? Als ik m laat lopen en ff naast de motor sta hoor ik niks bijzonders... (word alleen doof van mn uitlaat)
 
Laatst bewerkt:
heb je geen nieuwe helm of jas of zoiets?
ik had ook een geluid wat ik niet thuis kon brengen. oude helm weer op en geluid was weg. bleek dat deze helm iets dikker aan de onderkant was en daar tegen mijn jas kwam.
 
heb je geen nieuwe helm of jas of zoiets?
ik had ook een geluid wat ik niet thuis kon brengen. oude helm weer op en geluid was weg. bleek dat deze helm iets dikker aan de onderkant was en daar tegen mijn jas kwam.
Ik had mn oordoppen niet in, nu ik eraan terug denk |(
 
rolgeluid van de ketting is dit waarshijnlijk.
benen weer tegen de tank en het geluid is weg zeg je.

Ik zeg ketting spanning controleren en geleide rolletje ff nazien, daarna wer lekker :]



Greetz Luny
 
Terug
Bovenaan Onderaan