Bij interesse te koop originele cb550k3

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Hoi,

Ik ben in het bezit van een CB550k3, met 23000km op de klok. Mijn oom was de tweede eigenaar en van hem heb ik hem gekocht. Hij heeft 15 jaar stil gestaan maar is nu weer aan de praat. Er zitten nu alleen nog wat kinderziektes in en hij moet goed afgesteld worden. Verder loopt hij goed. Hij heeft nog een hele mooie tank en zijkapjes en de originele 4 in 4 uitlaat aleen is de demper rechtsboven van binnen helemaal weg. De rest van de uitlaten zijn in optisch goede staat. Er zit ook nog een originele buddy op en het chroom is ook in een goede staat alleen de achtervelg is niet helemaal mooi meer. Verder moeten er twee nieuwe banden onder. Ik heb zelf al behoorlijk wat gedaan maar ik zit vast aan de 25kw en ik heb er eigenlijk geen geld voor omdat ik student ben. Het volgende heb ik gedaan:

- Accu vervangen
- Ontsteking afgesteld
- Olie vervangen
- Oliefilter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Derde versnelling gemaakt
- Alles grondig gepoetst
- Carburateurs schoon gemaakt
- Remmen in orde gemaakt
- Kenteken vervangen
- Enz..

Wat moet gebeuren:
- Nieuwe banden
- Gaskabels vervangen
- Alles goed afstellen
- Er is iets met het schakelmechanisme, hierdoor schakelt hij soms niet goed terug in zijn 1.

Zit ook nog een mooie/goede krauser kofferset bij.

Ik heb momenteel geen fotootjes maar het is eigenlijk gewoon een standaard CB550k3 met wat opstartproblemen. Foto's komen vanavond.

Doe een acceptabel bod of een mooie ruil voor een 25kw motor.

Alvast bedankt.

Groeten,

Laurens de Rijke
 
Laatst bewerkt:
Maar ik twijfel nog wel.... Vooral bij deze foto's. Want wat is tie gaaf zo!















 
Als tie weg gaat, vraagprijs 1200e.

Bieden toegestaan.

Ik heb al wel wat anders leuks gezien...
 
Laatst bewerkt:
Er komt morgen iemand kijken... :/
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan