Bij mij wel, en bij jullie?

Mijn vriendin is net begonnen met meerijden. De rest komt vanzelf :) ...of niet, als ik m'n gang maar mag gaan 8-)
 
'kHeb jammer genoeg nog geen motor '(
M'n vriend heeft geen A maar ook geen B rijbewijs!
Is ie ook niet van plan om te gaan halen,vind ik dus niet leuk,hij snapt ook niet veel van m'n motomania!
 
m'n vrouw heeft ooit eens geprobeert te lessen, na 12 lessen maar gestopt |(

En toen zat de instructeur nog achterop, hopeloos geval dus.

Maar ze heeft het wel geprobeert.
 
Wij hebben elkaar leren kennen via BikeNet (sorry). Wij hadden dus allebei al een motor!!

Wat er ook gebeurd: de motoren moeten blijven, dat is een voorwaarde.

Toch leuk om naast samen doesjen samen een tweede hobby te hebben... :9~
 
Laatst bewerkt:
mijn meissie is na 11,5 jaar vanavond vertrokken.... ;(

Zoeperman en ik hebben al een praatgroep opgericht.. ;)
Bij mij/ons was het bijna 7 jaar, ze is ook niet echt vertrokken, ging meer in goed overleg...
(niet dat het daar leuker van wordt)
enniewees: Ze had wel de juiste spirit, het kon niet hard genoeg gaan, ze heeft 1 les zelf mogen genieten, daarna ging om gezondheids redenen echt niet meer :(
 
Zoeperman en ik hebben al een praatgroep opgericht.. ;)
Bij mij/ons was het bijna 7 jaar, ze is ook niet echt vertrokken, ging meer in goed overleg...
(niet dat het daar leuker van wordt)
enniewees: Ze had wel de juiste spirit, het kon niet hard genoeg gaan, ze heeft 1 les zelf mogen genieten, daarna ging om gezondheids redenen echt niet meer :(
De mijne na 15 jaar vertrokken,; ik bleek toch anders te zijn dan ze eerst dacht. |( Eigenlijk wil ik er niet over praten. Wel meer tijd voor :] en
music269.gif
 
Ik heb een relatie van 17 jaar achter de rug.
(Oeps... ik ben een ouwe mensch) en toch nog weer een leuke vent tegen gekomen.

Dus er is nog hoop voor jullie!! Lekker motorrijden, beetje ouwehoeren op motorpagina's (dit is wel de beste) en wie weet kom je net als ik iemand tegen die ook motor rijdt... :} :}

Wel lekker modern trouwens: je nieuwe vent tegenkomen op internet, das weer wat anders als het café.

CAT
 
Ik denk dat ik er gewoon een ga kopen in zo'n ver, vies, warm land, waar 5 zusjes een heel weekend bij je blijven voor een knaak. (Texel ofzo)

Whoehaha, moet daar altijd om lachen. Vrouwtje van begin 20 met kind en vent, ik bedoel griezel, van in de 50. Mis alleen het stickertje op het voorhoofd: "Imported from taiwan" :)
 
boehoe ;( alleen durft ze met de koekblik erachter te rijden :?
eindelijk had ik haar zover, rijd ze achter me, denk ik: laat ik een rijdende kijken of de benzinekraan goed staat... dat zag ze dus en nu wil ze niet meer.... nou ja, monozit :}
 
mijn vechtgenoot hebt al wel een brommertje maar nog geen rijbewijs ;(
maar ze mot donderdag haar eerste lesje draaien :]
als ze nu ff de kans krijgt rijdt ze zelf al wel en ben ik op me eigen brommer passagier !!
hopelijk heeft ze hem van het zomer wel !
dan kan ze mooi mee naar de noordkaap !
 
Laatst bewerkt:
De mijne is absoluut allergisch voor motoren, mij best alleen gaat het sneller.
Zoontje van 2.5 jaar is al wel aan het sparen voor een 2018 Blade :P
 
Ik ben ook alweer een tijdje alleen dus... Als ik weer een vriendin vind moet ze opzijn minst motoren leuk vinden :]
 
Vriendin zit wel achterop de motor (nu ff met XR niet omdat dat niet kan, anders zat ze allang achterop), ze wil wel een keer met me op vakantie op de motor, maar heb gezegd dat ze dan eerst zelf d'r rijbewijs moet halen.. maargoed, eerst d'r autorijebwijs en dan de motor.. mocht ze daar zoveel interesse in hebben dat ze zelf ook wil rijden ipv achterop zitten. :)
 
Morgen probeer ik haar of zo verslaafd te krijgen dat ze direct gaat lessen, of haar zo te laten schrikken dat ze nooit weer op een motor wil stappen ;)

R6 is niet voor twee mensen gemaakt :+

SHIT, SHIT. Ze vindt het leuk :(

Maar denkt er nog niet over om zelf voor het rijbewijs te gaan :(

;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan