Bij mijn dagelijkse speurtocht naar onderdelen, kw

vroembert

MF nightmare
Crew
24 mrt 2003
29.502
14.531
Bij mijn dagelijkse speurtocht naar onderdelen, kwam ik veel cb 400 onderdelen tegen, waaronder metalen kelkjes voor de carburateurs.

Zie: Marktplaats
 
Ik weet niet of iemand intresse heeft maar ik heb nog een cb400f frame liggen compleet met kenteken. gratis af te halen
 
het frame is van 26 feb 1976. er zit een blauwe kentekenplaat bij.

telnr stuur ik door met de mail
 
hier nog wat foto's
419445

419444

419443
 
Ik weet niet of iemand intresse heeft maar ik heb nog een cb400f frame liggen compleet met kenteken. gratis af te halen

Djeez, je woont gewoon drie kilometer van mij vandaan !~
Ik kom uit Z'zee ! :Y

Voor het eerst dat ik iemand hier van het eiland tegen kom op het MF.
Behalve Vindtieleuk dan, maar die is naar R'dam verhuist
 
dat is inderdaad niet zo heel ver van elkaar maat toch net iets verder dan 3 km :Y
je zou het maar moeten lopen met pech B|
 
Laatst bewerkt:
Je woont wel mooi! De rest van die cb400 ligt bij mij in de schuur O-)

Heb overigens nog een tank en sportbuddy ervan liggen, daar kan ik zelf niks mee dus als ik er iemand blij mee kan maken...
 
dat is inderdaad niet zo heel ver van elkaar maat toch net iets verder dan 3 km :Y
je zou het maar moeten lopen met pech B|

Of je motor duwend over de Zeelandbrug, omdat je halverwege met een wiegerende reserve staat. :X B|
 
Je woont wel mooi! De rest van die cb400 ligt bij mij in de schuur O-)

Heb overigens nog een tank en sportbuddy ervan liggen, daar kan ik zelf niks mee dus als ik er iemand blij mee kan maken...
Sportbuddy, daar heb ik wel oren naar. Wil je me even emailen wat je er voor wil etc? jurrien_morsink@hotmail.com
 
Ik heb ook wel interesse in de sportbuddy, tenminste als het een (wannabe) giuliari is en als het met de andere geinteresseerde niks wordt.
 
Overigens, topicstarter, nog bedankt voor de link.. Na een klik op alle advertenties van de aanbieder zag ik een mooi cb400 achterspatbord, welke ik vandaag opgehaald heb 8-)
 
Even een bescheiden vraagje tussendoor nu t toch over frames gaat hier.
Heb hier een 350 frame liggen waar ik verder mee wil werken, maar hoe kom ik er op een simpele manier achter dat t ding niet krom is? Volgens mij heeft de vorige eigenaar n ongeluk gehad, aan het blok te zien.

Tipjes??
 
Terug
Bovenaan Onderaan