Bij welke snelheid achter je kuipruit

Fester

MF'er
16 nov 2004
125
0
Vooropgesteld dat je er eentje hebt. Maar bij welke snelheid vinden jullie het cosmetisch verantwoord plat op je tank te gaan liggen en verschrikkelijk te gaan posen achter je kuipruitje. :] Soms zie ik het weleens met snelheden van 100 km/h op dikke motoren. :? Is het toch anders als ze worden ingehaald door allerlei koekblikken :+
 
Geen idee, wanner ik ga liggen. Ik weet wel dat je met 290km/h beter al op je tank kunt liggen anders waai je eraf. *D
 
Ligt er denk ik net aan wat voor motor je hebt... op m'n GSXF deed ik het vanaf 190km/u en dan nog niet helemaal plat op de tank. Op m'n DR mis ik het ruitje, dan vlieg ik er al zowat vanaf bij 170.

Dat sommige motorrijders het al doen bij 100km/u, is misschien omdat er een drol in de weg zit.
 
tja , als het hard waait, of als ik moe ben , vind ik het toch wel lekker om even te gaan liggen, ook bij 100 kmh
 
mwoah, bij snelheden boven de 55 km/u kruip ik er fijn achter :+


Nee, ligt een beetje aan t weer. Meestal zo vanaf de 160 vind ik wel lekker.
Maar met veel wind is t bij 120 soms ook niet verkeerd.
 
euh voor mij boven de 220km/u om harder te gaan :) *(alleen in DL natuurlijk )
maar ik vind dat je het alleen moet doen om harder te gaan.... dus niet cosmetisch maar aerodynamisch verantwoord.....



....dus als je graag harder wilt op je fiets... vooral een kuipruitje kopen *D
 
Met deze motor is het ruitje ideaal voor mijn lengte, 140 a 160 kun je nog lekker relaxed recht op zitten. Daarna word er flink tegen je hoofd geduwt, vanaf 190/200 ga ik toch echt liever liggen (bijna nooit dus :) )
 
kuipruit??? kuipruiten zijn voor mietjes :+
maar bij 200+ zou ik er graag naar 5 min. achter
willen gaan zitten...... :P
 
Hoi

Bij een snelheid van meer dan 80 ruit iets omhoog
bij 120 iets verder
harder dan 120 verder omhoog.
Deze gaat electrisch en dat maakt het wat makkelijker.


mzzzl
willie
 
Bij 160km/h ga ik wat meer achter de kuipruit zitten...
Anders worden mijn armen te lang :+
Boven de 180km/h MOET ik achter de kuipruit zitten, anders kom ik niet boven die 180 :X
(wordt weer tijd voor een 1100cc ++
 
Meestal tot de 230 een beetje liggen, dan 230+ echt gaan liggen.

Ik lig ook weleens bij normale snelheden, dat doe ik omdat ik dan bv moe ben of het koud heb.

s4s
 
Hangt ervanaf. Als ik flink aan het gas aan't hangen ben vind ik het vanaf 200 ofzo wel prettig om plat te gaan liggen. Maar op lange stukken of als het regent vind ik het ook wel es prettig om bij mijn normale kruissnelheid van 150 achter mijn ruitje te gaan liggen. Scheelt nogal wat in gebulder en turbulentie om mijn helm.
 
nooit,ik wil niet achteraf piepen dat de politie boeven moet gaan vangen.
:? :?

:z

Als je aangehouden wordt omdat je achter je kuipruit ligt, heb je imho wel het recht om te piepen dat ze zich beter met andere dingen bezig kunnen houden. :+

Overigens doen sommigen het al als ze stilstaan...

Oudejaarsavond2-046.jpg


:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan