Bij welke snelheid doe jij je vizier dicht?

Bij welke snelheid doe jij je vizier dicht? (zomerse dag)

  • ?? Ik draag nooit een helm.

    Stemmen: 9 3,9%
  • Hangt af van de verkeersdrukte

    Stemmen: 5 2,2%
  • Altijd

    Stemmen: 51 22,2%
  • vanaf +/-30 km/u

    Stemmen: 39 17,0%
  • vanaf +/-50 km/u

    Stemmen: 126 54,8%

  • Totaal aantal stemmers
    230
enkel open als k onderweg jointje wil roken...

njah, dicht als t koud is/snel gaat, open als t warm is, traag gaat... logisch toch
 
Binnen de bebouwde kom eigenlijk altijd wel open, heb ook nog geen pinlock en beslaat snel. Zodra snelweg of 80km wegen komen gaat ie dicht.
 
Met vorts vanaf overal dicht als het harder dan 50km/u gaat.
In de regen altijd dicht.
Tijdens mooie zon dagen 10+graden blijft het vizier open zoveel als kan.
Dus kom ik een kort stukje snelweg tegen blijft ze open, vind dat heerlijk.
 
Vizier van mij beslaat gelukkig niet, zelfs niet als het vriest. Deed hem eerst vaak open als het lekker weer was, totdat een wesp precies tussen mijn slaap en helm naar binnen vloog. Dus nu ook als het mooi weer is blijft ie lekker dicht. Wel als ik voor een brug/stoplicht oid. sta doe ik hem ff open meestal.
 
gister voor het eerst met een sneeuw bui gereden, wat een meuk zeg :( die zooi blijft op je vizier plakken (zat in een 60 zone en bij 90 wilde het nog niet van m'n vizier af door ff naar de zijkant te kijken)

zelfs met 150 is t me niet gelukt :)
veeg dan meestal gewoon even met mn duim een plekje weg :)

tis wel troep, vooral als het erg sneeuwt, waarbij zicht ook maar 50meter hooguit wordt :+

meestal open...
mooi weer zonnebril
vriezen en troep = dicht
 
Laatst bewerkt:
Ook ik heb het afgeleerd te rijden met open vizier..
Rij, sinds ik meerdere malen in mijn gezicht ben gestoken door een wesp, altijd met gesloten potje...
Moet er wel bij zeggen dat ik bij aankoop wel extra let op de ventilatiemogelijkheden :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja, of je bent zo slim om niet te wachten tot het een keer mis gaat, of je bent eigenwijs en leert het een keer af (nadat het misgegaan is). Zo werkt het met meer dingen (beschermende kleding, hard rijden tijdens gladheid, motorrijden ;), noem maar op).
 
Terug
Bovenaan Onderaan