Bij wie mag ik een keer achterop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
was een mooi ritje, alleen volgende keer wel een motorpak meenemen.
:+
gespot.jpg
 
ja ja, we lezen een vage aankondiging van TS waarvan we vermoeden dat het een vrouw is (neem ik in goed vertrouwen zelf ook aan) en zijn ineens één en al aandacht. Vervolgens worden we nog even gevoerd met de mededeling dat TS een enorm grote borstomvang heeft (denken we, want dat schijnt weer van de lichaamsomvang af te hangen) :$

Daarna wordt er met één van de reageerders een soort van vage afspraak gemaakt en is alles klaar. :?

't is mij niet helemaal duidelijk hoe hoog het waarheidsgehalte van het topic is. Leuk tijdverdrijf is het wel _O- Als we nooit meer iets van sopje vernemen is het dus duidelijk een hoax geweest of weer een of ander afstudeeronderzoekje :Z

Alleen nog steeds geen foto :(
 
Dan heb je naast je knie aan de grond ook nog hele andere dingen aan de grond denk ik :+ 2 extra kneesliders mee dan!
 
Wel oppassen voor de gene met wie zij een afspraak heeft. Geef haar niet je adres ofzo. Strax zijn al je motoren verdwenen...
 
Als ik nou doe alsof ik een wanhopige vrouw ben die wil weten waar ik een einddemper kan krijgen voor mijn GSX750R uit 1989, reageren jullie dan ook zo massaal? :D
 
Lekker nutteloze topic :Z

Geen foto geen indicatie dat het in überhaupt wel een vrouw is. Ik zeg dikke grap van een bekende van MF iemand die het leuk vindt om iedereen te stangen. :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan