Bij wie staat er op zijn kentekenpapieren vermogen

eg

Die hard MF'er
4 aug 2005
306
0
Hoi allemaal.

Een vraagje:

Bij wie staat er allemaal het vermogen van de motor op de kenteken ?

Uitgezonderd 25 kw.

Ik zou niet weten hoe het bij motoren zit namelijk.

Bij auto's staat het er soms wel, en soms niet bij...
 
Bij auto,s vooral Duitse heb je verschillende uitvoeringen van dezelfde motor(inhoud) Dan staat de Kw erbij. Bij mij staat op het kenteken van de motor: Het betreft een zware motorfiets.
 
Dat ligt aan het bouwjaar van je motor, vroeger stond het niet vermeld, tegenwoordig wel. Ik heb alleen geen idee sinds wanneer.
 
Bij auto,s vooral Duitse heb je verschillende uitvoeringen van dezelfde motor(inhoud) Dan staat de Kw erbij. Bij mij staat op het kenteken van de motor: Het betreft een zware motorfiets.

In Duitsland werkt de belasting op KW dacht ik, weet niet zeker hoor. Maar KW is zeer belangrijk voor Duitsers en Oostenrijkers...

Verder het betreft een zware motorfiets, staat dat er echt letterlijk op ? Weird zeg...

En die gast met 131kw hiero, is dat een importbrommer of origineel NL ? En staat er bij jou geen het betreft een zware motorfiets ?
 
In Duitsland werkt de belasting op KW dacht ik, weet niet zeker hoor. Maar KW is zeer belangrijk voor Duitsers en Oostenrijkers...

Verder het betreft een zware motorfiets, staat dat er echt letterlijk op ? Weird zeg...

En die gast met 131kw hiero, is dat een importbrommer of origineel NL ? En staat er bij jou geen het betreft een zware motorfiets ?

Neeeeh joh, 131 betreft een lichte... :+

Heeft idd te maken met de leeftijd v/d fiets. alle fietsen die nu op de markt komen hebben een kenteken waar het op vermeld staat...
 
Zetten ze dat erop zodat desbetreffende eigenaar zich ook bij alleen de papieren van zijn motor af kan moppen zodat je niet steeds naar de schuur hoeft???

Ik heb pas een zware fiets: 253kg.
 
zoveel:
full
 
Wel stoer als er 230 kw (320 pk dus) op je kentekenbewijs staat :P
 
op de bandit staat niks, bij de TL staat 72 kw omdat het een belgische import fiets is. gelukkig is ie wel gewoon 115 pk :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan