BIJCK Show | 23 april 2023 | Circuit Landsard, Eindhoven

smnfrnk

Rookie
28 jun 2022
8
9
Amsterdam
Facebook
Instagram
Heb je al plannen voor 23 april?
(Als je naar de WSBK in Assen gaat, hoef je niet verder te lezen ;))

Ik organiseer samen met mijn partner (allebei motorgekkies) een nieuw evenement met een hoop activiteiten.
Je kan circuit rijden (eigen motor), er zijn motorcross try-outs (GasGas motoren), je kunt proefrijden op diverse modellen (KTM, Fantic, Mutt, Royal Enfield, Moto Morini) en we doen gratis een banden-, ketting- en oliecheck. Er zijn standhouders, food trucks en gewoon een gezellige dag!

Zien we je daar? Ik hoor het wel als je nog vragen hebt :-)
Meer info en ticket verkoop via: BIJCKshow – Kom naar het coolste bike event op 23 april 2023!
 

Bijlagen

  • BIJCK_Show_Eindhoven_23-04-23.jpeg
    BIJCK_Show_Eindhoven_23-04-23.jpeg
    230,7 KB · Weergaven: 34
Hoe zit het met de verzekering als je op het circuit gaat rijden met je eigen motor?
Is er daar een aparte verzekering af te sluiten voor dat moment dat je het circuit op gaat of als je onderuit gaat gewoon pech en onverzekerd?
 
Hoe zit het met de verzekering als je op het circuit gaat rijden met je eigen motor?
Is er daar een aparte verzekering af te sluiten voor dat moment dat je het circuit op gaat of als je onderuit gaat gewoon pech en onverzekerd?
Geen verzekering, je tekent een vrijwaring.
 
Geen verzekering, je tekent een vrijwaring.

Misschien is het nog iets om op de website te zetten, dat mensen niet daar op het moment verrast worden. Niet iedereen weet dat je niet verzekerd bent met de motor op een circuit. :) Er zullen er best veel zijn die het een keer willen proberen!

Ohja, de linkjes op Show – BIJCKshow gaan naar van alles wat, wat het precies niet is. Klopt dat? Bij Fantic zou ik verwachten naar Fantic te gaan, bij Komeet Techniek naar de site van Komeet Techniek etc. Bij Komeet kom ik bij Outdoor Karting, bij Fantic bij Motorcircuittraining etc. *D
 
Misschien is het nog iets om op de website te zetten, dat mensen niet daar op het moment verrast worden. Niet iedereen weet dat je niet verzekerd bent met de motor op een circuit. :) Er zullen er best veel zijn die het een keer willen proberen!

Ohja, de linkjes op Show – BIJCKshow gaan naar van alles wat, wat het precies niet is. Klopt dat? Bij Fantic zou ik verwachten naar Fantic te gaan, bij Komeet Techniek naar de site van Komeet Techniek etc. Bij Komeet kom ik bij Outdoor Karting, bij Fantic bij Motorcircuittraining etc. *D
Oef, dank voor het melden! Meteen aangepast :}
Goed punt van de verzekering ook, ga ik oppakken.

Dank je wel!
 
Hebben jullie de weersverwachting gezien?
Het wordt volgende week zondag 22 graden, weinig wind en volle zon..
Zin in!
 
Beetje zitten neuzen op de site. Leuk initiatief, hoop dat je genoeg bezoekers trekt.
Bij het onderdeel Show, allereerst mijn compliment voor de foto van de WSBK, een Kawa voorop, zoals hoort ;).
En ongeveer in het midden van de pagina, wat betekent dit? Kleine typo:

ACTIVEITEN​

 
Heb je al plannen voor 23 april?
(Als je naar de WSBK in Assen gaat, hoef je niet verder te lezen ;))

Ik organiseer samen met mijn partner (allebei motorgekkies) een nieuw evenement met een hoop activiteiten.
Je kan circuit rijden (eigen motor), er zijn motorcross try-outs (GasGas motoren), je kunt proefrijden op diverse modellen (KTM, Fantic, Mutt, Royal Enfield, Moto Morini) en we doen gratis een banden-, ketting- en oliecheck. Er zijn standhouders, food trucks en gewoon een gezellige dag!

Zien we je daar? Ik hoor het wel als je nog vragen hebt :-)
Meer info en ticket verkoop via: BIJCKshow – Kom naar het coolste bike event op 23 april 2023!
 
Heb je al plannen voor 23 april?
(Als je naar de WSBK in Assen gaat, hoef je niet verder te lezen ;))

Ik organiseer samen met mijn partner (allebei motorgekkies) een nieuw evenement met een hoop activiteiten.
Je kan circuit rijden (eigen motor), er zijn motorcross try-outs (GasGas motoren), je kunt proefrijden op diverse modellen (KTM, Fantic, Mutt, Royal Enfield, Moto Morini) en we doen gratis een banden-, ketting- en oliecheck. Er zijn standhouders, food trucks en gewoon een gezellige dag!

Zien we je daar? Ik hoor het wel als je nog vragen hebt :-)
Meer info en ticket verkoop via: BIJCKshow – Kom naar het coolste bike event op 23 april 2023!
Jullie hadden mooi weer 🙂
Hoe was het evenement?
Volgend jaar weer?
 
Helaas had ik verplichtingen in de tuin, anders was ik graag langsgekomen. Eindhoven is niet te ver.
 
Sh*t ik heb dit gemist! Was dichtbij geweest maar helaas niet vooraf kennis gehad van dit evenement. Volgend jaar ben ik bij! (als het weer is)
 
Terug
Bovenaan Onderaan