Bijgelovige motorrijders?

Bijgelovig?

  • Ja!!

    Stemmen: 8 15,7%
  • Nee,flauwekul

    Stemmen: 34 66,7%
  • Hij weer?

    Stemmen: 3 5,9%
  • Wie is hij?

    Stemmen: 6 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    51

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Zijn hier motorrijders die bijgelovig zijn of iets van een routine hebben dat ze bij het motorrijden standaard doen?

Je ziet het wel eens bij motorracers en ik vroeg me af of er motorrijders hier zijn die ook bijgelovig zijn..

Ikzelf ben het absoluut niet..( niet bang voor zwarte katten ofzo iets :+ ) maar bij het motorrijden doe ik altijd wel eerst mijn rechterhandschoen aan en stap ook altijd via de rechterkant op :? :X Maar.. dat is gewoon automatisme denk ik..

Maar zijn er hier motorrijders die dit of dat doen met de gedachte van '' als ik het niet zo doe,maar zo dan val ik'' ??
 
Laatst bewerkt:
Heb al jaren de zelfde sleutelhanger. Bij nieuwe motor gaat mijn geluksdobbelsteen ook mee.

Dat het geen bijgeloof is kan ik bewijzen door dat ik hier nog steeds zit te posten en niet met een tuintje op m'n buik lig. :P
 
...Maar zijn er hier motorrijders die dit of dat doen met de gedachte van '' als ik het niet zo doe,maar zo dan val ik'' ??


ja bij het stoplicht heb ik de gewoonte dat ik mijn voet op de grond zet,
want anders denk ik dat ik val...
noem het bijgeloof maar ik doe het toch maar, voor het geval dat...

























:+

[me]TL tinuz is niet zo bijgelovig ,
ik denk niet dat als ik bijv. rechts opstap, mij niets overkomt[/me]
 
ja bij het stoplicht heb ik de gewoonte dat ik mijn voet op de grond zet,
want anders denk ik dat ik val...
noem het bijgeloof maar ik doe het toch maar, voor het geval dat...


rofl






















:+

[me]TL tinuz is niet zo bijgelovig ,
ik denk niet dat als ik bijv. rechts opstap, mij niets overkomt[/me]
_O-
 
ik heb een medalionnetje van sint kristoffel, beschemrhelige van de reiziger, onder m'n buddyseat

En aan de binnenkant van de rits van m'n tanktas zit een sleutelhangertje van een Engel die een E vasthoudt, van m'n naam, van m'n ex gehad.
 
Ik heb zoiets raars.. Voordat ik op mijn motor ga rijden start ik 'm altijd eerst even. En nog iets: tijdens het rijden draai ik mijn rechter handvat naar me toe.
 
Ik zit altijd te twijfelen want nu net ongeluk brengt. Links of rechts opstappen. Daarom spring ik er langs achteren op, met een klein aanloopje.
 
ik doe altijd een Zuid-Zimbabwnese paringdans tegen de tank aan, daarna pis ik over het zadel heen, gooi 5 pond zout en 4 hoefijzers over mijn rug, hang 23 konijnenpootjes aan de spiegels, nies 5 x goed in mijn helm (met gesloten vizier) om gunstig weer af te dwingen en daarna vertrek ik.

Kun je nagaan, ik ben nog aan 't lessen

B|

(m.a.w. : bijgeloof, dat moet je aan Imkers overlaten O-) )
 
Ik heb een rvs armbandje die ik altijd draag als ik ga rijden. Daarop staat een misterieus stukje tekst... :P
 
Ik doe altijd mijn lensen eerst in, anders ben ik bang dat ik te weinig zie enzo :W
 
Ik heb zoiets raars.. Voordat ik op mijn motor ga rijden start ik 'm altijd eerst even. En nog iets: tijdens het rijden draai ik mijn rechter handvat naar me toe.

doe ik ook altijd plus dat ik er ook nog eerst op ga zitten voor ik ga rijden

Door marcel lowraider op 05-08-2006 19:01

zolang als ik rijd haal ik hem eerst van
zn standaard [anders ben ik bang dat ik val]

ik doe mn standaard altijd uit als ik voor t stoplicht sta, scheelt weer dat gedoe met je voet op de grond zetten enzo
 
Terug
Bovenaan Onderaan