Bijna alle onderdelen ZX6-R '95-'97

By-The-Way

Die hard MF'er
14 aug 2006
562
0
Alphen aan den Rijn
Na een crash ga ik mijn mtoor volledig in onderdelen verkopen.
Ik ben begonnen met het demonteren en ga nu langzaam aan alle onderdelen in de verkoop doen.

Als mensen intresse hebben in bepaalde onderdelen kun je dat hier melden dan neem ik contact met je op. (mits email bekent is)
De meeste onderdelen zijn onbeschadigd, sommige hebben een lichte schade over gehouden aan de val.

Onderstaand alvast een lijst met onderdelen die ik tot nu toe kon bedenken. ze zijn nog niet allemaal gedemonteerd:
  • HEL stalen remleidingen GROEN (zitten er 2 weken op)
  • Radiator
  • Clipons
  • Tank + dop + bezinekraan
  • Duo zadel
  • Zadel
  • Nieuwe accu
  • Ketting & tandwielset (zgan)
  • Achterbrug
  • Achterveer
  • Voorvorken
  • Passagiers voetsteunen
  • Undertail/spatbord
  • Achterlicht
  • Knipperlichten achterzijde
  • Achter rempomp
  • Stuurschakelaar links
  • Ram-air systeem compleet
  • Remschijf achter
  • Standaard
  • Ketting beschermer
  • Remschijven voor


Mocht je intresse hebben in 1 van de bovengenoemde onderdelen laat dit dan even weten. Over de prijs kunnen we het onderling vast wel eens worden!
Van een hoop onderdelen ga ik vandaag nog foto's maken, de rest komt er aan of zijn op verzoek verkrijgbaar!
 
Laatst bewerkt:
Nog wat onderdelen op de foto:

Achterlicht
SANY0012.jpg


Spanningsregelaar
SANY0013.jpg


CDI
SANY0014.jpg


Koelvloeistof reservoir
SANY0015.jpg


Zadels
SANY0016.jpg


Kettingbeschermer
SANY0017.jpg


Originele kuipruit
SANY0018.jpg


Ram-air kappen, rechter heeft wat schade
SANY0019.jpg
 
Heb ook interesse in die stalen remleidingen, laat maar horen hoe of wat ze moeten kosten. heb zelf een 96er.

Gr.
 
hoi by the way
is toe vallig niet de zelfde koplamp als een '99er he ;( ;( ;(
ander zou ik die graag van je over nemen
groetjes

Ik heb geen idee hoe de koplampunit van een 99 er precies uitziet en hoe deze bevestigd word. Ik zal een foto maken van de mijne en dan moet je die maar vergelijken met die van jou.


Heb ook interesse in die stalen remleidingen, laat maar horen hoe of wat ze moeten kosten. heb zelf een 96er.

Gr.

De remleidingen zal ik morgen even demonteren en er een foto van maken. Er is aardig wat vraag naar, dus de hoogste bieder mag er mee weg.


ik heb wel belangstelling voor de stuurschakelaar set rechts.
de startknop en de run/off knop unit zeg maar

Die is volgens mij onbeschadig gebleven dus die zal ik er zsm afhalen voor een fotootje en even controleren of er echt geen schade opzit.
 
Laatst bewerkt:
Wat moet je hebben voor het duo-zadel, en het kuipruitje?
En kan je me misschien de maten van de oliekoeler doorgeven als je die ook eentje hebt?

Groeten Nick

p.s. kloontjes.nl is jaloers op mijn superpole geluidje ;)
hahaha
 
Laatst bewerkt:
Wat moet je hebben voor het duo-zadel, en het kuipruitje?
En kan je me misschien de maten van de oliekoeler doorgeven als je die ook eentje hebt?

Groeten Nick

p.s. kloontjes.nl is jaloers op mijn superpole geluidje ;)
hahaha


Kuipruitje is erg populair dus al meerdere kopers. Dus die is momenteel al gereserveerd.
Zadels zijn 50 per stuk.

oliekoeler is ongeveer 11 bij 26 centimeter.

Foto's van de koplamp unit komen morgen!
 
shit voor je, die crash B|

[*]Velgen + nieuwe MPP's (banden hebben 2000km gereden)
[*]Ketting & tandwielset (zgan)

wat moeten die velgen + banden kosten?
en zitten daar dan de remschijven bij?

ketting tandwielset, hoeveel km oud?
en welke vertanding is het?
van welk merk is het spul?

mvg
 
Banden zijn nog heel goed, 2000km mee gereden en niet vierkant.
Velgen zijn ook in prima staat. Ik heb inmiddels de prijs al naar benede afgesteld. de hele set mag weg voor 275 euro. 100 voor de banden en dan 87,5 per velg.

Remschijven gaan los van de velgen, de set voor 180.

Ketting en tandwielen net ff gecheck, hebben ongeveer 3000km gereden. Ketting is van DID (108 schakels) en de tandwielen (15/40) zijn van Tsubaki. set mag weg voor 55 euro.
 
Laatst bewerkt:
Mail mij eens een scherp prijsje voor de spanningsregelaar en de benzinepomp. Heb geen van beide echt nodig, maar als jij met een echt scherpe prijs komt wil ik ze wel hebben :)
 
spanningsregelaar nieuw is 85 euro, aangezien deze nog in perfecte staat is mag je hem hebbe voor 50.
Benzinepomp, moet nog wel gedemonteerd worden voor 55 euro.
 
had al ergens anders een spanningsregelaar voor 30,- gezien en dat moet ook wel te doen zijn voor een benzinepomp. nou koop ik het liever bij jou om dat ik dan een beetje de gesciedenis van het spul weet en meer vertrouwen hebt dat het werkt, maar ik ga er niet meer voor betalen. als je met je prijs wilt zakken hoor ik het wel en anders haal ik het wel een keertje ergens anders:)
 
Banden zijn nog heel goed, 2000km mee gereden en niet vierkant.
Velgen zijn ook in prima staat. Ik heb inmiddels de prijs al naar benede afgesteld. de hele set mag weg voor 275 euro. 100 voor de banden en dan 87,5 per velg.

Remschijven gaan los van de velgen, de set voor 150.

Ketting en tandwielen net ff gecheck, hebben ongeveer 3000km gereden. Ketting is van DID (108 schakels) en de tandwielen (15/40) zijn van Tsubaki. set mag weg voor 55 euro.

hieruit begrijp ik dat je de banden los verkoopt?
zo ja, wat zijn de maten ervan?
van welke week/jaar zijn de banden?
fototjes van profiel + of ie nog een beetje rond is?

en eventueel ook foto van ketting tandwielen?

bvd :}
 
Ik heb 1 tel geleden de velgen en banden verkocht voor een goed bod. Dus helaas

Wel heb ik foto's van de ketting en tandwielen:
achtertandwiel.jpg


voortandwiel.jpg



Voor de ketting gebruik ik Profi Dry Lube, vandaar dat je weinig smeer ziet.. ik heb liever een schone ketting :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan