Bijna ... bijna van m'n motor gereden

gisteren nog meegemaakt, flikkerde ook met lichten, even opzij laten komen, pretoogjes en de middelvinger tonen en gas geven en probleem is opgelost...
 
Damn...........z on Smart kan ook niet veel hebben :X

Gelukkig ben je zelf nog heel *O*
 
Laatst bewerkt:
Kan de reactie van de mercedes rijder wel begrijpen. Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand op mijn bezittingen zit te meppen. ( suggestie: gebruik handgebaren ;) )
 
Begin bij het begin.

De Mercedesrijder had jou niet gezien.
Kan gebeuren zoals je zelf zegt. Zeker gezien vanuit het feit dat een automobilist die geen motor rijdt heel anders in het verkeer kijkt, althans in de meeste gevallen. :Y

Jouw aktie door op de motorkap te slaan van de Mercedes is heel goed voorstelbaar.
Echter het gezegde aktie reaktie is wel het gevolg.

Blijf jezelf rustig dan is er voor de andere partij ook weinig tot geen aanleiding om aggresief te worden of ondoordacht te reageren.

Dan de Mercedesrijder. :(
Zijn reaktie om jou van je motor proberen te rijden is een zeer kwalijke zaak. Zeker gezien het feit dat motorrijders erg kwetsbaar (kunnen) zijn.
Als je zijn kenteken hebt en zoals te lezen in je openingsbericht het type auto e.d. dan zou ik van dit voorval zeker melding maken bij de politie.

Het gedrag van de Mercedesrijder is dan ook niet goed te praten met als smoes dat je een klap op zijn motorkap gaf.
De Mercedesrijder probeert jou bewust (opzet en schuld) van je motor te rijden.
Dit gedrag wordt gezien als artikel 5 van de wegenverkeerswet en misschien wel poging zware mishandeling.

Echter leer ervan en probeer zelf altijd rustig te blijven.
Als een ander dat blijkbaar niet kan, kun je dat zelf het beste doen. 8-)

Succes met de zaak :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan