bijna boete voor bijna niks :)

Als er alleen een fietspad is, hoe komen de (vracht)wagens van TNT er dan?
Die rijden alleen daar wanneer die handhaver op zijn scootertje nergens te bekennen is.
 
Laatst bewerkt:
Die rijden alleen daar wanneer die handhaver op zijn scootertje nergens te bekennen is.
[off the record modus]

Welke randdebiel laat nou haar tong in tweëen klieven? Om over die tanden nog maar te zwijgen, het mot toch niet gekker worden.

[/off the record modus]
 
Laatst bewerkt:
Vieze miet, heb dan het lef om gewoon te zeggen dat het veel makkelijker en sneller is om het zo te doen!

:^
Al die draaierij en dan ook nog commentaar hebben op iemand die 'm aanspreekt |(
Volwassen mensen durven zich te verantwoorden voor hun daden.

Och je kan verzinnen wat je wil wat betreft die ouwe op die scoorter, het blijft gewoon een lul verhaal van TS en die man had gewoon gelijk, klaar. Zeg gewoon: "dank u wel" en lul nergens meer over, maar zo'n huilverhaal en dan nog steun verwachten hier op MF, schei toch uit en wordt volwassen.

:^


Mijn kans op sex is miniem, ik ben daarom maar geen agent geworden -O-

Nederland is de vrouwen dankbaar *D :+
 
Laatst bewerkt:
Of: het was om 23:59 en het was dus bijna al morgen. Ik verdien inderdaad geen 90 euro per minuut. -O-... Nou ja, ik verdien het wel, ik krijg het alleen niet.
 
Dus jij gaat nooit flappen tappen als het donker is... :?
Een geldautomaat kent geen sluitingstijd... :P

Eerste waar ik aan dacht :)
Chris Rock - ATM -> 1:30
"Have you ever taken out 300 dollar at 4 o'clock in the morning for something positive?"
 
Terug
Bovenaan Onderaan