Bijna dood ervaring... gast afmeppen?

Ik ben meestal vlak na een bijna-ongeluk eerst te opgelucht dat ik er weer zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen en daarna komt vaak pas de woede (als het iemand anders z'n schuld was) maar diegene is dan meestal allang weg... dus...

Je kunt je beter uitleven door even flink gas te geven ofzoiets... :) hoewel, bij doodslag kun je het in Nederland tenminste nog op een slechte jeugd gooien O-) , te hard rijden echter... :X
 
Terecht dat die wijven dood kwamen, nu heeft hij een leven op zijn geweten maar hij heeft het zijne nog wel, automobilistje moet maar es leren dat er meer is dan hij alleen in zijn gefinancierde wrak.

De keus was voor mij niet moeilijk, dat eigenwijze schijtwijf in dat blik dood of ik ?

Wat dacht je dat ik zou kiezen.......


Ongelovelijk! dit is dus echt de domste/lompste/ziekelijkste en walgelijkste opmerking die ik tot nu toe heb gelezen!!!!!!!

moet ik nog zeggen waarom ik dt vind????
 
Terecht dat die wijven dood kwamen, nu heeft hij een leven op zijn geweten maar hij heeft het zijne nog wel, automobilistje moet maar es leren dat er meer is dan hij alleen in zijn gefinancierde wrak.

De keus was voor mij niet moeilijk, dat eigenwijze schijtwijf in dat blik dood of ik ?

Wat dacht je dat ik zou kiezen.......

Wat is dit nou weer voor stierenpoep :? Wat heeft dit te maken met kiezen?
Is dit soms de redenering van: zonet heb ik mijn kans gehad om niet te crashen, dan zal ik jou ook ff in zo'n situatie helpen?
Kijk, als je het hebt over een frontale botsing waarbij de autobestuurder het leven laat en de motorrijder niet, swa, dan kan ik begrijpen dat je in een emotioneel moment een dergelijke redenering volgt, maar toch niet als je er nog even achteraan gaat en dan die mensen (opzettelijk!) van het leven beroofd.

superkris was me voor: spijker op z'n kop kris! ;)
 
Laatst bewerkt:
Terecht dat die wijven dood kwamen, nu heeft hij een leven op zijn geweten maar hij heeft het zijne nog wel, automobilistje moet maar es leren dat er meer is dan hij alleen in zijn gefinancierde wrak.

De keus was voor mij niet moeilijk, dat eigenwijze schijtwijf in dat blik dood of ik ?

Wat dacht je dat ik zou kiezen.......

Leuke stelling, maar de motorrijder leefde nog. Dus de vergelijking klopt niet.

Kortom gezeik van de bovenste orde :( . Ik denk/hoop dat de dader in kwestie er anders dan jij over denkt.
 
Ik ben echt van mening dat als je bijna doodgereden wordt, je dan de schuldige wel ff mag laten schrikken, zeker als ze je express snijden.....

Natuurlijk hoeven daar (bij voorkeur) geen dooien bij te vallen maar als (zoals in dit geval) mevrouw zo goed kon rijden dat ze jou wel ff kon snijden dan moet ze ook de tegenligger maar ontwijken....ze weten het toch allemaal zo goed in hun GTItje met een 3 maanden oud rijbewijs.....

Ik denk wel als het door mijn schuld was dat zoiets gebeurde ik er wel ff slecht van zou slapen maar het ging me om het idee...
 
Denk ook eens aan die tegenligger waar die meisjes toen op knalden...
Die had er niks mee te maken en voor het zelfde geld was die ook morsdood geweest |(

Dat heb je dan ook op je geweten...
 
Terecht dat die wijven dood kwamen, nu heeft hij een leven op zijn geweten maar hij heeft het zijne nog wel, automobilistje moet maar es leren dat er meer is dan hij alleen in zijn gefinancierde wrak.

De keus was voor mij niet moeilijk, dat eigenwijze schijtwijf in dat blik dood of ik ?

Wat dacht je dat ik zou kiezen.......
:( :( Misschien is het de bedoeling om hiermee uitspraken uit te lokken, nou, da's dan gelukt. Mijns inziens horen dit soort uitspraken niet op dit forum thuis.

Ik sluit me bij de meesten aan dat wraak nemen geen optie is. Bij mij kookt het ook hoor, als ik dit soort asociaal weggedrag mee maak, maar het is inderdaad de vraag wat er gebeurd als je vervolgens het recht in eigen handen neemt.
Waarschijnlijk trek je uiteindelijk aan het kortste eind

Kortom, hoe moeilijk het ook is, toch proberen je zelfbeheersing te bewaren O-)
 
Terecht dat die wijven dood kwamen, nu heeft hij een leven op zijn geweten maar hij heeft het zijne nog wel, automobilistje moet maar es leren dat er meer is dan hij alleen in zijn gefinancierde wrak.

De keus was voor mij niet moeilijk, dat eigenwijze schijtwijf in dat blik dood of ik ?

Wat dacht je dat ik zou kiezen.......
Ik krijg het koud als ik dit lees.....

Ik had niet verwacht op dit forum nog eens zo te schrikken.

Die twee meiden hebben een (inschattings)fout gemaakt. Misschien hadden ze er al spijt van. En dat mogen ze van jou met de dood bekopen :? :? :? :? :?
 
Inderdaad, de dood als straf voor een verkeersfoutje, al dan niet bewust. Wel een beetje erg hard he? :?
 
Ik ben echt van mening dat als je bijna doodgereden wordt, je dan de schuldige wel ff mag laten schrikken, zeker als ze je express snijden.....

Natuurlijk hoeven daar (bij voorkeur) geen dooien bij te vallen maar als (zoals in dit geval) mevrouw zo goed kon rijden dat ze jou wel ff kon snijden dan moet ze ook de tegenligger maar ontwijken....ze weten het toch allemaal zo goed in hun GTItje met een 3 maanden oud rijbewijs.....

Ik denk wel als het door mijn schuld was dat zoiets gebeurde ik er wel ff slecht van zou slapen maar het ging me om het idee...

"Bij voorkeur geen doden????" en "zou ik wel even slecht van slapen????" :(

kit die gaatjes in je hoofd eens dicht joh! |(
 
Hoe wil je even iemand laten schrikken met de ZEKERHEID dat hij/zij niets overkomt door jouw actie.

Elke WEGGEBRUIKER die er dit soort iedeeen op na houden zouden voor de rest van hun leven van de weg geweerd moeten worden met welk vervoersmiddel dan ook.

Je bent dus niets beter als het koekblik.

Misschien nog wel erger omdat je het BEWUST doet.

Denk toch eens na.
Mensen die dit soort reactie geven moeten toch eens goed nadenken.
Daar heb ik ook gelijk mijn twijfels over over hun eigen rijvaardigheid.

Dat je in zo'n situatie schrikt en boos bent tot daar aan toe, en dat je wil vloeken en schelden.
Maar bewust diegene de dood in jagen.

Ben je verder wel lekker in je bovenkamer ??

Klinkt het niet hol daarbinnen ??

Daarnaast geef je de rest van motorrijdend nederland ook weer een lekker beeld.
 
Ik ben echt van mening dat als je bijna doodgereden wordt, je dan de schuldige wel ff mag laten schrikken, zeker als ze je express snijden.....

Natuurlijk hoeven daar (bij voorkeur) geen dooien bij te vallen maar als (zoals in dit geval) mevrouw zo goed kon rijden dat ze jou wel ff kon snijden dan moet ze ook de tegenligger maar ontwijken....ze weten het toch allemaal zo goed in hun GTItje met een 3 maanden oud rijbewijs.....

Ik denk wel als het door mijn schuld was dat zoiets gebeurde ik er wel ff slecht van zou slapen maar het ging me om het idee...

Je zegt hier dus gewoon weer hetzelfde: je mag de ander dan ook wel even opzettelijk afsnijden c.q. in een gevaarlijke situatie plaatsen c.q. de dood in jagen en dan lig jij er wel een nachtje wakker van. |( |(

Koude rillingen krijgen ik hiervan, weetjedat. En hoezo gaat het je om het idee? Loop dan niet van die troep op dit forum te spuien. :r

arcadis stemt voor 'verder ontopic' ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik zal nog es iets vertellen, ik stond zondagmorgen om een uur of acht bij de Shell vlak voor Zwolle te tanken, komt me daar toch een horde van die rare gabbers aanzetten !!

Bussen vol, er was een houseparty ofzo geweest in Thialf.

Nou zaten er een heleboel bij die wel redelijk normaal uit hun ogen keken maar ook meer dan leuk was die dat niet deden, en wel allemaal in die Fast en Furious autootjes met keiharde gabbermuziek wegjagen.........

Wat ik al zag aankomen kwam ook inderdaad aan, zo'n zelfde wagentje hing bij Apeldoorn op de kop in de vangrail........nou weet ik niet of deze gast nou wel of niet strak stond maar ik was blij dat hij mij niet van de baan gemaaid had.....

Wat ik bedoel is dat bijna iedereen die motor rijd wel iets van verantwoordelijkheids gevoel heeft al was het maar uit eigen levensbelang..

Een heleboel autoknakkers echter hebben dat helemaal niet, alleen maar leip hard in de rondte blazen en vinden dat je recht op "streetracen" en weet ik wat meer, en dat is wat me zo tegenstaat....

Misschien had het wel wat minder gekund in mijn eerste reply maar nu weet je waar die frustratie vandaan komt....
 
Misschien had het wel wat minder gekund in mijn eerste reply maar nu weet je waar die frustratie vandaan komt....
Des te meer reden om je zelfbeheersing te behouden om te voorkomen dat we terugkeren naar de oertijd met het recht van de sterkste, daar zit denk ik niemand op te wachten.

Tuurlijk moeten we wel dit soort excessen op de weg aanpakken, maar dan wel op de goede manier, dus via politie en justitie.

De knaap die mij vorig jaar ondersteboven heeft geschoffeld is door mijnheer de rechter denk ik toch wel even aan het denken gezet, ik hoop dat 'ie er iets van geleerd heeft en ook zijn vriendjes met vergelijkbaar weggedrag O-)
 
Wat ik al zag aankomen kwam ook inderdaad aan, zo'n zelfde wagentje hing bij Apeldoorn op de kop in de vangrail........nou weet ik niet of deze gast nou wel of niet strak stond maar ik was blij dat hij mij niet van de baan gemaaid had.....

Wat ik bedoel is dat bijna iedereen die motor rijd wel iets van verantwoordelijkheids gevoel heeft al was het maar uit eigen levensbelang..

Ik rij dan nog geen motor (eind zomer verder met lessen :P )en alleen in zo'n koekblik, maar dat wil niet zeggen dat ik (en andere automobilisten) als kippen zonder kop op de weg rijden....

Zodra er achter mij een motor rijd (zoals een een vriend van me), dan maak ik genoeg ruimte aan de linkerkant om hem door te laten, dit doe ik bij elke motor rijder, de reden:

Motorrijders zijn minder "weerbaar" in het verkeer, wegens het feit dat automobilisten in een "blik" zitten....

Toch zijn er motor"dudes" die ook als achterlijke rijden en OOK voor gevaarlijke situaties zorgen...

Enkele weken terug namelijk werd ik met een gangetje van 100 op een binnenweg (60km/h) ingehaald door een motorrijder die erg weinig ruimte over had waardoor ik dus vol in mijn remmen moest.....

Dus "do not blame the cookiejars" voor de gevaarlijke situaties!
 
wow, dit is allemaal wel heel erg.

Ik kan natuurlijk begrijpen dat je boos en gloeiends heet bent als je bijna van je motor wordt afgeveegd.

Ik zelf heb nog geen motor rijbewijs maar ik rij al dik een jaar in een auto(wat ook nog niet lang is) maar iedereen heeft wel eens last van een inschattingsfoutje hoelang je ook rijd,
dit is niet alleen bij auto's maar ook wel bij motor rijders.
Het maakt ook niet uit waar je bent overal is het hetzelfde. En wat kun je er tegen doen? Niets. Je kan naar de politie gaan en aangeven maar ik denk niet dat zij zich er veel zorgen over maken.

Ik denk dat het het beste is om gewoon door te rijden en van de dag genieten en dankbaar zijn dat je nog leeft.

En iemand de dood in te jagen... nou ik zou me mijn hele leven schuldig voelen.

Anna
 
Op maandag 14 april 2003 10:08 schreef Bral® het volgende:
Wat ik bedoel is dat bijna iedereen die motor rijd wel iets van verantwoordelijkheids gevoel heeft al was het maar uit eigen levensbelang. Een heleboel autoknakkers echter hebben dat helemaal niet
:Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan