Bijna dood ervaring... gast afmeppen?

Het is rot, maar echt, bij mij had ie het er een stuk minder goed van af gebracht...had hem of zn auto waarschijnlijk total loss geslagen :X
 
Goed dan, als ik het zo lees heb ik iets te kort door de bocht gereageerd geloof ik.

Het is niet de bedoeling geweest om wie dan ook voor de kop te stoten en het had wellicht wel wat minder gekund.

Ik gun uiteraard niemand (ook de ronnymobiels en halve zolen niet) dat hij/zij zijn leven in een wagentje of anderzins invalide door moet brengen, al leek het uit de toonzetting misschien wel zo, waarvoor dan bij deze excuses.

Ik blijf echter vinden (kijk bijvoorbeeld eens naar al die rare tv programma's met idioten die onder het genot van een on board camera live Carmageddon proberen te spelen)dat er veel te veel automobilisten rondrijden die hun auto als hun koninkrijk zien en zodra ze de deur dichtdoen alle menselijkheid lijken te verliezen, met de maar al tezeer bekende gevolgen.

Verder wil ik nog wel ff kwijt dat ik reeds 16 jaar (legaal dan) motor rijd (10.000 km per jaar) en in die tijd slechts 1 keer bijna ben doodgekomen door een alcomobilist die mij, je raad het al , niet had gezien....rechtszaak, zijn fout, ik een hoop geld en veel pijn enz...ook rij ik al 16 jaar legaal auto zonder ooit 1 incident dus of ik nou echt zo leip ben weet ik niet, ik wil alleen graag blijven leven......

P.S.
Ik zal in het vervolg op maandag ochtend ff nadenken voor ik mij, overmand door emoties en horrorverhalen uit het afgelopen motorweekend, laat verleiden tot het typen van dingen die misschien beter achterwege kunnen blijven.
 
Niet alleen guz.. van hem weet ik het onderhand wel ;)
we hadden het niet over jou ruige verleden die jij er inene bij haalt... ;)

Maar een ieder die zich ff verremt of een automobilist ff wijd ziet gaan opent daar een topic over.... lekker belangerijk....
Er kunnen echte narrows bij zitten, maar da' ken ik vanachter de pc niet beoordelen.
 
ik had geprobeerd zijn spiegeltje eraf te kicken, mocht dat niet lukken dan ff omdraaien en alsnog proberen })

waarschijnlijk kan je die BOERENPUMMEL toch nix meer wijzer maken...
 
we hadden het niet over jou ruige verleden die jij er inene bij haalt... ;)

Maar een ieder die zich ff verremt of een automobilist ff wijd ziet gaan opent daar een topic over.... lekker belangerijk....
Er kunnen echte narrows bij zitten, maar da' ken ik vanachter de pc niet beoordelen.

I know.. van jouw trek ik me al niets meer aan :+



Ennuh boerenpummel ? ej tegen wie denk de gij dat ge het hed ? :+


Max : tja.. ik twijfel nog steeds wat ikhad moeten doen.. volgende keer knop om en even kennis maken denk ik.. die brede grijns van z'n gezicht halen.. twijfelen is niet goed..volgende keer maar goed doen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan