Bijna dood ervaring?

Totaal twee keer in mijn leven. Beide zo'n 12 jaar geleden: dikke balk op de weg in Velsertunnel, vrachtauto naast me en vrachtauto achter me; over balk heen vervolgens even een paar minuten op adem gekomen langs de kant van de weg ('k weet inmiddels dat je daar gewoon overheen kunt kachelen, zolang je maar kijkt waar je naar toe moet. En keer zitten dromen terwijl ik een file naderde op de A9 bij BHDorp; remde toen met blokkerend voorwiel; doe ik ook niet meer sindsdien.
 
Ben zelf een keer echt op het kantje na dood geweest, reanimatie en wel :(
Dit kwam niet door motor rijden, maar door een lullig slangetje die het idee had om wat van mij te proeven.
Sinds dien is voor mij een bijna ongeval alleen maar grote schrik en wat kloppingen. Denk dan niet meer aan bijna dood gaan omdat dat toch echt wat anders is......
 
ervaring of zoiets dergelijks? zo vaak, maar dan niet met de motor. Ik heb onder een trammetje mijn trapfiets geparkeerd, aangereden op de trapfiets
misc.php
die daarna niet meer te gebruiken was. Bij oversteken gewoon niet kijken en gaan wil ook wel eens werken.
Op de motor nog maar een keer en dat was wel heel erg krapjes bij de afgrond.
Ach een kat heeft ook meerdere levens daar hou ik t dan maar op.
 
Een bijna dood ervaring, en dat nogwel tijdens de motorrijles :

Rij op rechterbaan voor de Drechtunnel. Rijdt er een vrachtwagen met schroot voor mij. Ik inhalen, zegt mijn instructeur via het oordopje dat ik maar een extra baan moet opschuiven (dus 2 banen). Op het moment dat ik inhaal, stuitert er een 60 liter metalen gasfles van die vrachtwagen. Doing, doing, doing. Stuitert hij dus ongeveer 30 cm van m'n voorwiel zo over de vangrail naar de andere kant van de weg. Pats, boven op een koekblik. Gelukkig alleen schade aan dat blik.
Moet er niet aan denken als die gasfles op m'n voorwiel kwam (voor de tunnel bij 100km/u met druk verkeer) :}
 
Ach...bijna dood is relatief...zoals een bijna crash...iets wat de een als een achterkant ziet wat een stappie opzij zet, en that´s it, ziet de ander als een mega glijpartij die hij maar net onder controle heeft kunnen houde, en bijna onderuit was gegaan enzo...bla bla bla dus...snappie?

Hoef ik nix meer aan toe te voegen!
 
Een maat van mij had vorig jaar bijna een doodervaring })

Hij keek onder de rok van de vriendin van een maat van ons.
Als je weet dat ze altijd strings draagt, maar je ziet niets zitten, althans de slip dan ;) , toen kreeg hij toch bijna een hartstilstand })
 
Terug
Bovenaan Onderaan