bijna dood

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe rijk is rijk? Ik kan je nog wel een paar personen aanwijzen die hun kapitaal met wat slepende rechtzaken nav een scheiding kwijt zijn geraakt aan de proceskosten. Kost je een paar jaar gezeik om spullen en geld en heb je daarna alsnog niks. Als je dat soort zaakjes niet regelt voordat je gaat trouwen (en helemaaaaal als je jong gaat trouwen) is de kans gigantisch dat je de advocatensector van een paar boterhammen zal voorzien na een aantal jaren. Scheiden is een hoop gezeik, hoe sneller dat geregeld is hoe beter dus ook al heeft je parter een dikke portemonnee is het nog steeds de moeite om dat vooraf geregeld te hebben.

Maar ja, de TS zal er wel goed over hebben nagedacht. Of hij heeft de plaat van zijn vriendin nu ook voor zijn eigen kop geschroefd dat kan natuurlijk ook.
Ik zou zeggen geniet ervan zo lang het nog kan.


je kan er inderdaad ook serieus op ingaan... -O-
 
Relentless.. damn wat een foto joh!!! Gelukkig ben je er goed van af gekomen.
Heb jij weer een verhaal te vertellen aan kinders, kleinkinders en dat soort. ;)

Had idd veel slechter gekund.
 
zoo, de schrik van gisteravond is der ondertussen wel weer af. ik kan je vertellen dat het niets meeviel, maar mijn schrijfstijl is met het afzakken van t bier wel weer wat verbeterd ;)

bedankt voor jullie humor en veel plezier met rijden vandaag!


Tel daar de emoties van zo'n dagje trouwzaken uitzoeken bij,
en de cirkel is weer rond.

ach, snel weer opstappen en weer rijden.
 
Doet me denken aan een waarschuwingsbord dat ik in Duitsland tegen kwam.
Was een afbeelding van een gecrashte motor met daarbij de text: Just Married.
(had iets van doen met de mooie bochtencombinaties + diepe dalen verderop.
 
Als je netjes op de goeie plek van de weg rijdt en je kijkt goed om je heen kan dit toch nooit gebeuren. Die lijpe Corsa 1.2 zal heus niet van 0 tot 230 km/h opgetrokken zijn in 5 seconden om vervolgens tussen alle verkeer te slalommen. Die had jij dus gewoon aan zien komen. Dus volgende keer even beter opletten op jouw positie op de weg en het verkeer om je heen, je brengt jezelf, je aanstaande en de jongen in die Opel Corsa in gevaar. :+
 
1 nachtje zh , 2 gebroken ribben,hersenschudding, longkneuzing en nog wat blauwe plekken en schaafwonden,

had slechter gekund ;)

:X da''s ook niks (nouja "niks")..

k was tegen een bestelbussie aangevlogen, geen foto''s van de bus maar schijnt dat ik zn hele achterkant in mekaar heb gekopt :+

wel foto vd motor :X

GroteFoto-8JQ4ND3B.jpg


had em net 3 weken '(
 
het zal wel aan mij liggen, maar dit is wel heel erg dramatisch geschreven.
Ik snap dat je geschrokken bent, knikkende knieeën effect.
Ik wil je echt niet afkraken maar om nu gelijk te denken aan rolstoelen, begravenissen en een weduwe en kinderloze ouders te denken?

Schrikmoment om je weer even allert te maken, geniet nu maar van de voorbereidingen aan je bruiloft.
Anders kun je ook wel gaan denken aan trouwauto die niet op komt dagen, je aanstaande vrouw zegt nee voor het altaar, de hele familie heeft een voedselvergiftiging na het diner, tijdens je afwezigheid is er ingebroken in je huis enz.
Oftewel reset en weer doorgaan!
Fijne bruiloft en nog veel veilige kilometers!
 
Nu is er bekend dat de meeste mensen sterven in bed, was toch even schrikken gisteravond toen ik er in stapte, denk zal toch niet!!!
 
Misschien een idee om een nieuw topic te openen "het grote laat het resultaat van je crash zien topic"


Dat is best een goed idee , en dan van slopers waarbij men het overleefd heeft zodat er geen disclaimers oid bij hoeven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan