bijna een MF-er geraakt (Deventer) 9:00 uur

jobbe

MF veteraan
14 apr 2006
1.301
0
Zow..even mijn verhaal hier houden hoor..de schrik zit er nog goed in. Zeker omdat dit mijn vrees is (ben zelf ook motorrijder met 30.000 motorkm per jaar) Trillende handen, trillende benen..

kruispunt wilpsedijk en rijksstraatweg (deventer/steenenkamer)

een auto met pech blokkeert de weg naar links. Ik zie het op tijd en ga op de baan voor rechtdoor rijden om er makkelijk langs te kunnen. Opeens ziet mijn buurvrouw aan mijn linkerkant dat haar baan niet vrij is en besluit om mijn kant op te knallen. Ik wijk uit naar rechts en besluit dan met mijn domme kop om toch linksaf te slaan. Dat gaat goed totdat ik zie dat er een motorrijder optrekt. De auto's staan op tijd stil, maar de motorrijder schiet op een paar cm voor mijn motorkap door.

Ik schrik me wild en de motorrijder waarschijnlijk ook. Hierbij dan ook een oprecht sorry mocht jij de motorrijder zijn. Ik heb je niet geraakt, maar wel de schrik van je leven bezorgd.

SORRY, Sorry, sorry.. Het was achteraf beter geweest om halverwege de kruising te stoppen of eventueel rechtdoor te rijden.

Mocht je de motorrijder zijn, of hem kennen, geef dan een berichtje hier.

Wat ik zo snel zag was het een honda cbr fireblade (wit), maar ik kan dat ook fout hebben.
Heb het ook gemeld bij de politie. Wel zo netjes vind ik.

Nogmaals sorry.

Job
 
Kijk, iedereen kan eens een foutje maken.... Gelukkig ging het goed.

Het feit dat je er zo mee inzit en zo oprecht op zoek gaat naar die persoon siert je alleen maar.

Ik zou er niet te veel meer mee inzitten...
 
Zeer netjes. :Y Als zoiets gebeurd, wil ik ook graag denken dat de persoon in kwestie het ook niet leuk vind. Praktijk en gebaren wijzen echter vaak anders uit.
 
Laatst bewerkt:
Kl#te koekblikker B|


;)

Gelukkig niets gebeurt *O*

Ach, en die bijna botsingervaringen gebeuren er genoeg :Y Te veel naar mijn mening :Y

Overigens zelf een bijna botsing situatie met een motorrijder meegemaakt een aantal jaren terug.

Het was in Beverwijk_Zwarte Markt.

Het was al erg regenachtig weer, dus ook de ramen wat vochtig.
Ik rijd vanaf het parkeerterrein weg en had de motorrijder(zonder licht en toch op aardige snelheid(voor op een parkeerplaats) niet zien aankomen.
Ik trap net op tijd op de rem(ik stond niet op zijn, maar op de eerste rijbaan).
De motorrijder reed stevig nee-schuddend voorbij. Ik wees hem op zijn licht die niet aan was.

Gelukkig niets gebeurd dan alleen wat geschrokken.
 
Laatst bewerkt:
Zeer netjes van je idd gelukkig ging het goed.
Verder niet aan denken word je alleen maar depressief van. ;)

Maar waarom de politie melden als er verder niets gebeurd is.
 
Erg netjes inderdaad, maar een begrijpelijke fout mijns inziens. Tenminste, tuurlijk was het verstandiger geweest niet impulsief af te slaan, maar ja. Het klinkt allemaal nogal chaotisch, die muts had natuurlijk nooit naar rechts moeten komen, daar is het feest mee begonnen.

Maar goed, netjes zo!
 
Erg netjes inderdaad, maar een begrijpelijke fout mijns inziens. Tenminste, tuurlijk was het verstandiger geweest niet impulsief af te slaan, maar ja. Het klinkt allemaal nogal chaotisch, die muts had natuurlijk nooit naar rechts moeten komen, daar is het feest mee begonnen.

Maar goed, netjes zo!

ff off-topic

als die muts een flitser was geweest was het de schuld van de TS geweest, maar nu is het die muts.......... beetje tegenstrijdig meneer vd Kieft.

einde off-topic

mazzel dat het allemaal goed ging, kijken of het bijna slachtoffer zich hier meldt.
 
Zow..even mijn verhaal hier houden hoor..de schrik zit er nog goed in. Zeker omdat dit mijn vrees is (ben zelf ook motorrijder met 30.000 motorkm per jaar) Trillende handen, trillende benen..

kruispunt wilpsedijk en rijksstraatweg (deventer/steenenkamer)

een auto met pech blokkeert de weg naar links. Ik zie het op tijd en ga op de baan voor rechtdoor rijden om er makkelijk langs te kunnen. Opeens ziet mijn buurvrouw aan mijn linkerkant dat haar baan niet vrij is en besluit om mijn kant op te knallen. Ik wijk uit naar rechts en besluit dan met mijn domme kop om toch linksaf te slaan. Dat gaat goed totdat ik zie dat er een motorrijder optrekt. De auto's staan op tijd stil, maar de motorrijder schiet op een paar cm voor mijn motorkap door.

Ik schrik me wild en de motorrijder waarschijnlijk ook. Hierbij dan ook een oprecht sorry mocht jij de motorrijder zijn. Ik heb je niet geraakt, maar wel de schrik van je leven bezorgd.

SORRY, Sorry, sorry.. Het was achteraf beter geweest om halverwege de kruising te stoppen of eventueel rechtdoor te rijden.

Mocht je de motorrijder zijn, of hem kennen, geef dan een berichtje hier.

Wat ik zo snel zag was het een honda cbr fireblade (wit), maar ik kan dat ook fout hebben.
Heb het ook gemeld bij de politie. Wel zo netjes vind ik.

Nogmaals sorry.

Job
Job,

Ik was de motorrijder die vanochtend inderdaad het hart in z´n keel had. Kan er nu weer om lachen. Bedankt voor je excuses, deze zijn uiteraard aanvaard. Ook netjes dat het aangegeven is bij de politie, dit mag je van mij wel weer intrekken (als dit nodig is).
Nog veel veilige km's gewenst!

Mvg,

Sander Wesselink
 
Kijk zo kan het dus ook, hulde aan beide. Zou mooi zijn als meer mensen in het verkeer zo zouden reageren. Complimenten aan beide voor de nette manier waarop jullie hier mee omgaan.
 
Het was trouwens een Honda CBR 600 F uit 93 dus blij dat je me niet geraakt hebt want anders was ie misschien wel total loss geweest! haha.

full


Maak je er maar niet druk om hoor. :)
 
Ik dacht nog, wat is de kans man, die motorrijder reageert nooit... :+


:} MF :} Betrokkenen :}
Haha mooi he, goed initiatief :}

Íemand die uit het Apeldoorn topic kwam ermee, daar hang ik veel rond en die vroeg of ik het inderdaad was. Heel toevallig inderdaad!
 
haha geweldig wat een toeval, ( ook dat ie je toevallig niet raakte )
 
super...

wat ben ik blij dat je er zo op reageert...

de kans is natuurlijk superklein..maar goed..proberen hier kan altijd..

Het zou idd zonde zijn geweest als ik je motor aan gort had gereden, maar het is natuurlijk veel belangrijker dat jij niet geraakt bent.

Bij deze het aanbod voor een biertje... ik geloof dat ik je dat wel verschuldigd ben...hahah

of een fris...(motor rijden en alcohol gaan niet zo goed samen)

Overigens..mocht je zin hebben om een keer samen te rijden..Woon pas net in Deventer en nog niet echt motormensen ontmoet hier..
 
Bedoelen ze dit nou met overdreven? Het leven gaat door hoor....

De hele situatie komt mij nogal chaotisch over en dat betekent automatisch dat je met gepaste snelheid en voorzichtigheid de situatie nadert en jezelf er doorheen wurmt wanneer dat mogelijk is!
 
Bedoelen ze dit nou met overdreven? Het leven gaat door hoor....

De hele situatie komt mij nogal chaotisch over en dat betekent automatisch dat je met gepaste snelheid en voorzichtigheid de situatie nadert en jezelf er doorheen wurmt wanneer dat mogelijk is!
Das jammer.
 
super...

wat ben ik blij dat je er zo op reageert...

de kans is natuurlijk superklein..maar goed..proberen hier kan altijd..

Het zou idd zonde zijn geweest als ik je motor aan gort had gereden, maar het is natuurlijk veel belangrijker dat jij niet geraakt bent.

Bij deze het aanbod voor een biertje... ik geloof dat ik je dat wel verschuldigd ben...hahah

of een fris...(motor rijden en alcohol gaan niet zo goed samen)

Overigens..mocht je zin hebben om een keer samen te rijden..Woon pas net in Deventer en nog niet echt motormensen ontmoet hier..

Kunnen natuurlijk keer stukkie gaan rijden. Kom anders ook in Apeldoorn topic. Daarvoor hoef je natuurlijk niet in apeldoorn te wonen. Deventer hoort ook bij Apeldoorn en omstreken :P
 
Job,

Ik was de motorrijder die vanochtend inderdaad het hart in z´n keel had. Kan er nu weer om lachen. Bedankt voor je excuses, deze zijn uiteraard aanvaard. Ook netjes dat het aangegeven is bij de politie, dit mag je van mij wel weer intrekken (als dit nodig is).
Nog veel veilige km's gewenst!

Mvg,

Sander Wesselink

you lucky bastard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan