(bijna) eindelijk heb ik het koud

woehoe

MF'er
30 jan 2008
51
0
Den Haag
(bijna) eindelijk heb ik een motor!! Een leuke, goedkope en helemaal van mij zijnde kawasaki gpz 500 s van 10 jaar oud.

Woensdag kan ik hem ophalen bij de dealer.

Na een keer hier een topic gestart te hebben (zie http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/207461/0/0/woehoe ) en verder gewoon veel te hebben gepraat met vrienden, familie en andere vage kennissen (en heel veel motorzaken te hebben afgelopen, op internet allemaal modellen te hebben vergeleken en ook heel veel te hebben nagedacht), heb ik woensdag na een proefrit gemaakt te hebben de knoop doorgehakt.

Nu nog wachten op het rijklaarmaken en dan kan ik lekker toerend naar mijn werk en flink kou gaan lijden deze winter.

ik heb er zin in
 
lol :P ik dacht al beginnen er nu al mensen te zeiken over dat het koud wordt op de motor :P.

Maaruh gefeliciteerd, geniet ervan als je hem opgaat halen!
 
Het wordt helemaal niet koud op de motor, het is nauwelijks warm gewéést om het koud te laten worden! :P

Maareh, gefeliciteerd met je gpz!
 
Gefeliciteerd. Dat je vingers er maar af mogen vriezen deze winter :P
Nieuwe model GPZ500? Die zien er goed uit!!
 
kheb ook in december mijn rijbewijs gehaalt, maar des te beter leer je rijden ;)

gefeliciteerd met je nieuwe aankoop!
 
misschien moet je dan toch ook maar even een goed pak kopen... :? :Y

Helaas nog geen foto (camera vergeten met kopen), maar het is een gpz uit '98, in het bordeaux/grijs
Ik zal eens kijken of ik snel een foto kan plaatsen (nog vier dagen wachten.....)
 
Veel plezier met je nieuwe aanwinst! :]

En in de kou natuurlijk ;)

(Heb zelf liever kou, dan regen. Kou kun je je goed tegen kleden, maar als je eenmaal zeiknat ben, en elk pak heeft z'n 'grens' danneh B| . Zonnetje is natuurlijk het lekkerst!)
 
Ah, een nieuwe erbij!
Zoals dansers/daseressen elkaar succes wensen met een
"break a leg"
zou ik zeggen "freeze your fingers"! :9
Have fun out there! :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan