bijna examen eindelijk

niet teveel bananen want dan kan je aan de racekak komen en dat is ook zo lullig tijdens je examen!

ja, dan moet de examinator zijn ruitewissers gebruiken waardoor die briefjes van € 50,- weer wegwaaien; dan ben je zeker gezakt :+
(rvwijk heeft een rijke fantasie...)
 
Laatst bewerkt:
lekker doorijden en goed [overdreven ]in de spiegels kijken!!!! . de rest is allemaal algezegt, en van te veel bananen ga je juist verstopt zitten en dan moet je aan de zemelen, ontbijtkoek en pruimen. of lactulose drankje........dan loopt het van zelf.

het is al weer een tijd geleden dat ik examan heb gedaan, in 1991. oude systeem nog. gelukkig als in 1 keer gehaald. mocht zelf met de motor van almere naar het examengebouw in bussum/huizen rijden. dat was kicken.
 
heel goed op witte pijlen letten.. ik ben gezakt omdat ik over een witte pijl heb gereden '( (het was op een kruispunt en was bezig met goed kijken :/

geldklopperij :X
 
Laatst bewerkt:
Vertrouwen hebben in je leraar. Als die er niet van overtuigd zou zijn dat je hier klaar voor bent, dan zou je niet opgaan voor je examen. Gewoon rijden zoals je dus altijd doet tijdens je lessen. Goed opletten, blijven anticiperen op je omgeving en je helm meebewegen met je kijkrichting zodat je examinator kan zien dat je kijkt en spiegelt.

That's it. Piece of cookie.
 
niet teveel bananen want dan kan je aan de racekak komen en dat is ook zo lullig tijdens je examen!

Beetje off-toppic maar een banaantje werkt juist tegen de racekak.... als je WC kunst wilt spetteren kan je beter een paar pruimpjes tot je nemen.

En dan ff on-toppic, bedenkt het maar zo het moeilijkste examen heb je al gehad want de meeste mensen zakken voor de theorie en ik had gewoon 3x een afslag gemist en het nog gehaald dus als je relaxed en veilig rijd zal het allemaal wel goed komen.
 
Laatst bewerkt:
oppassen voor papegaaien en witte strepen
50 euro onder de ruitewissers van je examinator doen
niet te snel, niet te langzaam, goed kijken
relaxed rijden
en je aanmelden bij het rijlessers topic, als je dan nog niet slaagt moet je nog een banaan eten ;)
 
Wat voor mij heel erg hielp, was... (oke misschien een beetje vreemd) neurien en zingen tijdens het rijden. Door dit werd ik erg relaxed en vergat ik ook totaal de auto achter me! Als de examinator ziet dat je vrolijk bent en er zin in hebt, scheelt dit ook al behoorlijk denk ik!

En natuurlijk ook heel belangrijk:

ZELFVERZEKERD OVERKOMEN :]
 
maak met afplaktape een streep op je helm (achterkant) als je een donkere helm hebt. Dan zien ze duidelijker dat je spiegelt en kijkt, vooral als het wat klotig weer is :)
 
Wat voor mij heel erg hielp, was... (oke misschien een beetje vreemd) neurien en zingen tijdens het rijden. Door dit werd ik erg relaxed en vergat ik ook totaal de auto achter me! Als de examinator ziet dat je vrolijk bent en er zin in hebt, scheelt dit ook al behoorlijk denk ik!
doe ik ook altijd, totdat ik wat te erg in mn liedje op ga en begin te boogieën :] 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan