bijna examen eindelijk

stroesel

MF'er
12 okt 2009
131
0
Den helder
goedenavond mensen

net de brief van me rijschool gehad 18 november is het zover :) :)
me laatste examen
en ik hoop dat ik hem in 1 keer haal ............
wie heeft er nog tips voor waar ik aan moet denken,
behalve niet zenuwachtig te zijn ben ik nu al
'(

ik hoor het graag

greets
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wandel jij ook in het rijlesserstopic rond. Beetje jammer om hier speciaal een topic voor aan te maken. Zo speciaal is het niet dat zelfs jij een examen mag doen ;)

Al je papier werk niet vergeten. Op examen komen en dan bedenken dat jij je ID vergeten bent, is niet handig.

Succes verder, komt vast goed.
 
zoals hier boven gezegd.. duidelijk laten zien dat je in je spiegels kijkt (goed je helm bewegen dus). Afstand houden en zo snel mogelijk de CBR auto zien te lossen, dit door op een goede manier door te rijden. Gewoon lekker door accelereren bij een stoplicht oid.
 
ja ontspannen makelijk gezegd heb me bijzondere verichtingen ook 2 keer moeten doen oke de eerste had ik vocht dat uit de lucht viel en nog niet eerder in de regen gereden maar de 2e ook maar toen had ik wel ik de regen gelest
 
ja ontspannen makelijk gezegd heb me bijzondere verichtingen ook 2 keer moeten doen oke de eerste had ik vocht dat uit de lucht viel en nog niet eerder in de regen gereden maar de 2e ook maar toen had ik wel ik de regen gelest

Bij mij ging het de laatste twee lessen ruk door de spanning. Na 5 minuten rijden tijdens het examen van me af gezet. Dan ga je een stuk beter rijden ;)

En je AVB valt niet echt te vergelijken met je AVD. Rij niet anders dan je anders doet en geniet er van :]
 
denk aan de witte stukken op de weg.

goede kant van de pijlen rijden,
strakke rijlijn houden.

lekker gassen op de snelweg en voor je eigen veiligheid zorgen...

succes
 
heb em vanmiddag ook net gehaald laat gewoon zien dat je je lekker voelt op de motor en dat je er plezier in hebt. Bij elke bocht spiegelen en je dode hoek checken en ver vooruit kijken en dan heb je gewoon een heerlijke rit :)
 
Banaantje eten voor je examen, kan helpen voor een betere concentratie en alertheid.

Voor de rest: Klikkerdeklik

heb em vanmiddag ook net gehaald laat gewoon zien dat je je lekker voelt op de motor en dat je er plezier in hebt. Bij elke bocht spiegelen en je dode hoek checken en ver vooruit kijken en dan heb je gewoon een heerlijke rit :)

:^

En belangrijk, vooral niet té snel willen. Had ik tijdens mijn eerste AVD ook (zo snel mogelijk weer terug bij het CBR willen zijn (Goede koffie bij het CBR in Hoogeveen :P )

Maak er inderdaad een relaxte rit van, kijk 'overdreven' (je hoofd draaien naar waar je kijkt) en dan moet het helemaal goed komen.

In ieder geval veel succes *O*
 
Na ongeveer de 1e bocht vergeten je knipper uit te zetten zodat je daarvoor een waarschuwing moet krijgen. Dan denk je dat alles toch al verprutst is en rijd je de rest van het examen lekker relaxed want je haalt het toch niet.

Dat werkte bij mij tenminste.... (wel geslaagd dus)
 
goedenavond mensen

net de brief van me rijschool gehad 18 november is het zover :) :)
me laatste examen
en ik hoop dat ik hem in 1 keer haal ............
wie heeft er nog tips voor waar ik aan moet denken,
behalve niet zenuwachtig te zijn ben ik nu al
'(

ik hoor het graag

greets
Beste tip: Genieten van de rit!!!

Succes!
 
een banaan voor het examen dat wist ik niet haha
maar ik zal het proberen en gewoon denken ik red het haha

bedankt voor de reacties
 
maak je niet druk, meer dan je best kan je niet doen. Je hebt blijkbaar genoeg lessen gehad om op te mogen, dus de "regeltjes" weet je. Ontspan en inderdaad geniet ervan!!
 
Voordat je wegrijdt met de examinator, even een paar briefjes van €50 onder de ruitenwisser stoppen. Doet het altijd goed.
 
een banaan voor het examen dat wist ik niet haha
maar ik zal het proberen en gewoon denken ik red het haha

bedankt voor de reacties

Je moet niet denken, maar doen! De enige reden waarom ze je examen laten doen, is omdat je het kan. Dus nix om sappel om te maken, gewoon genieten van dat ritje... :]
 
niet teveel bananen want dan kan je aan de racekak komen en dat is ook zo lullig tijdens je examen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan