Bijna express van mijn motor afgereden!!!

Barrossi

Die hard MF'er
11 feb 2004
741
0
Sta nog ff te pompen van de adrenalinestoot...

Rij ik vandaag naar huis kom ik bij het 2-baans voorsorteervak om de snelweg op te draaien naar links, er rijden twee auto's in het linker vak richting de op rood staande stoplichten terwijl het rechtervak helemaal leeg is. Dus ik sorteer rechts voor om vooraan bij het stoplicht te staan. Draait de laatste van de twee auto's vlak voor mijn neus alsnog naar rechts. Ik schrik me de tering omdat ik het idee kreeg dat hij me totaal niet gezien had en moest flink in de remmen. Dus ik tuter naar die gast om aan te geven: "he ik was er ook nog" rijd ie heel rustig verder richting stoplichting waarbij hij voor mijn gevoel net iets te hard op de rem ging staan om tot stilstand te komen om me nog eens extra te laten schrikken.

Nou stoplichten op groen dus ik wil hem inhalen en kijk nog even naar binnen om aan te geven dat ik het niet echt op prijs kan stellen (geen handgebaren rare acties of nix van mijn kant btw) komt die kerel naar links zetten. Ik denk, hij wil me nog ff laten schrikken... Ik schrik niet zo snel dus ik blijf stug doorrijden en schenk er verder geen aandacht aan. Kijk nog even naar rechts en zie dat hij blijft komen :( :( :( nu is het niet leuk meer denk ik bij mezelf de rechter vangrail werd nl gevormd door betonblokken zonder redresseerstrook aan mijn kant (je ziet die dingen steeds vaker bij weg werkzaamheden). Ik denk bij mezelf nu komt de klap (ik had zonder te overdrijven 5 cm aan weerskanten tussen de auto de motor en de betonblokken). Puur op gevoel besluit ik vol te remmen en zie de auto voor me langs snijden...

Ik blijf vervolgens achter hem rijden en probeer weer normaal te ademenen. Bij de stoplichten moet hij stoppen. Ik denk bij mezelf rustig blijven... voor je het weet heb je met een echte psycho te maken. Ik ga naast hem staan waarna hij zijn raam naar beneden draait, ik schreeuw naar die gast: WIL JE ME DOOD HEBBEN OF ZO! Zit ie me een beetje schaapachtig aan te kijken en zegt neu dat niet hoor, met een big smile op zijn gezicht. Ik ben niet het type die agressie opwekt in het verkeer (en omdat die gast een kop groter was dan ik en me motor wil heel houden)dus ik heb maar gezegd dat het er verdacht veel op leek.

De stoplichten springen op groen en hij rijd weer weg. Ik heb er nog 5 min. achtergereden en het nummerbord uit mijn hoofd geleerd. Ben nu net weer thuis en ben van mening dat als ik niet geremd had hij me 100% zeker voor mijn flikker gereden had en ik nu ergens achter in een ziekenauto had gelegen. Nu ben ik aan het twijfelen om de politie te bellen (voor de 2e keer vandaag) maar vraag ik me af wat het voor zin het heeft. Ik heb immers geen getuigen en kan nix bewijzen...

Toch maar even hier mijn verhaal gedaan en een sigaret erbij opgestoken

pfff daar ben ik gelukkig goed van af gekomen.

Laatst bewerkt:
Ja, dit soort situaties herken ik wel.

Ik laat het meestal gaan omdat je als motorrijder geen cent waard bent als je verhaal wilt halen.
Doe niks of zorg ervoor dat je hem kan laten schrikken maar zorg dat je altijd wel een vluchtweg hebt.

Ik zou zeggen deurtje intrappen maar

1. Dan ben jij de agressor als je gepakt wordt
2. Dan heb ik weer "een grote bek"

Dus eventueel aangifte doen. Of het wat gaat helpen :X

Succes!

wat een klootz*k zeg. gewoon aangifte doen!!! echt wel. dat je geen getuigen hebt wil toch niet zeggen dat je zomaar van je fiets mag worden gereden?!

ik neem aan de politie op z'n minst bij em langs gaat om zijn verhaal te horen? ook al haalt het niks uit heb je toch een signaal gegeven dat je het er niet bij hebt laten zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
euhm, nou, kom op dan hier met dat kenteken, kleurtje, model auto, en kuttekop die er in zat, en omgevening waar het was.... en lets get ready 2 rumble :+

Het kenteken was 71-HJ-RX en het was een antraciete renault
(type laguna geloof ik) Ik hoorde net van een vriend van mij dat er website is waar je het kenteken van wegmisbruikers kan opgeven er gebeurt verder nix mee maar het staat wel bij de politie genoteerd. Als hij vervolgens een ongeluk of iets dergelijks veroorzaakt kunnen ze zien dat hij al eens door iemand gemeld is voor roekeloos rijgedrag wat in zijn nadeel kan werken.

Weet iemand toevallig het adres van die site :?

Het was bij Breda, ik ging bij Roosendaal er af en hij ging door richting Bergen op Zoom.

Gewoon politie bellen en vragen of ze iets kunnen doen. Getuigen zijn niet nodig om aangifte te doen... volgens mij *moeten* ze het controleren. Als hij glashard blijft ontkennen dan kunnen ze misschien niks doen, maar dan heeft ie iig even in de rats gezeten :)

Gewoon politie bellen en vragen of ze iets kunnen doen. Getuigen zijn niet nodig om aangifte te doen... volgens mij *moeten* ze het controleren. Als hij glashard blijft ontkennen dan kunnen ze misschien niks doen, maar dan heeft ie iig even in de rats gezeten :)

:^

idd wel melden, als ie iemand anders aanrijdt weten ze dat het een DEBIEL is.

verder zal er weinig gebeuren aangezien ze het te druk hebben

Kop groter ofnie, kwestie van je brommer op z`n standaard zetten ff naar t raam toe lopen en je mooie handschoenen met kevlar knokkels op z`n gore bek planten.
Kan me niet meer beheerse op zo`n moment :(

Aangifte doen van "poging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel". Als ze er niets of weinig aan doen staat wel zijn naam in de computer. Komen er meer klachten over dit persoon dan kan hij zeker een bezoek verwachten.

http://www.politie.nl/limburg-zuid/verkeershandhaving/agressie_in_het_verkeer.asp

Hoe kunt u de melding doen?
U belt met het algemeen politienummer: 0900-8844. Een medewerk(st)er van het call center noteert uw naam en telefoonnummer waaronder u bereikbaar bent. Deze gegevens worden weggeschreven in de mailbox van het Verkeershandhavingsteam. Iedere dag wordt deze uitgelezen en vervolgens actie ondernomen, waarvan u uiteraard zo spoedig mogelijk bericht krijgt.

Ok, geldt alleen voor limburg-zuid, maar dat telefoonnr is landelijk bereikbaar :)

Bellen...

Ze kunnen er niets aan doen maar misschien dat ze ff een praatje maken met die gast.... helpt misschien ook wel een beetje.

[me]Ook Fastcruiser is eens expres getorpedeerd maar kon door een snelle actie erger vermijden[/me]

't mag natuurlijk niet (of eigenlijk, 't is geen wapen, dus waarom ook niet) maar mijn paintball marker zit standaard in mijn tanktas en het is mijn stellige voornemen bij zo'n situatie zoveel mogelijk paint in die auto en op die gast te krijgen. ik :r van dit soort hufters

Nou heb net toch maar ff aangifte gedaan...

Die miep zei dat het in het systeem verwerkt zal worden

Dan weet ik al weer genoeg...

laat lopen ...ff tot 400 tellen van geweld komt geweld..

Hij schaamt zich later...ooit wordt die wijs.

net zoals ik....

Krijg je er van als je in het systeem verWEKT wordt...

Vroeger ramden we er gewoon op ...zei die met zware griep..

Maar ik denk dat mijn motorlaars hmm heel wat plaatwerkers werk had bezorgd...had die bij mij niet moeten flikken...maar ja een kop groter is bij mij dan ...196/98..+30 cm?

Je had hem moeten volgen ...banaan in zijn uitlaat en ductape erom heen ...en dan filmen de volgende ochtend en opsturen naar america funniest home video's..

Laatst bewerkt:
Volgens mij reed ik achter je, :+
Kortom, getuigen zijn te creeren als je begrijpt wat ik bedoel. })

Dat soort gedachten krijg ik als ik dat soort zaken leest.

Soms is het frustrerend dat je te netjes opgevoed bent. :?

Nieuw type Laguna van 2002, waarschijnlijk een leasebak waarvan de berijder niet wakker ligt van wat schade.

Mark

Het kenteken was 71-HJ-RX en het was een antraciete renault
(type laguna geloof ik).
Het was bij Breda, ik ging bij Roosendaal er af en hij ging door richting Bergen op Zoom.

Hm.. gelezen het gedrag zal 't er wel een van 't Heike zijn geweest :X

Zou kunnen,

maar die gasten rijden meestal een een dikke Mercedes met getinte ramen en geen renault laguna

ik zou het gewoon melden! Ik werd laats ook bijna van mijn bike afgereden toen ik tussen de file door wou rijden. Weet ook 100% zeker dattie het expres deed. had alleen niet zo'n goed geheugen dat ik het nummerbord heb kunnen onthouden.

Gewoon wakker schudden die mensen!

Als je het kenteken nakijkt 71-HJ-RX.
(op http://www.heuts.nl/B2C/Winkel.php?kenteken=71HJRX+&vorrregel=010&scherm=hbase&stap=1 )
dan kom ik op deze wagen uit:

PEUGEOT
106 1.1
MOT.TU1JP 44KW
06/01 - 00/00

Dus of verkeerde platen op z'n wagen (ineens wel interessant voor de politie....kunnen ze een boete voor uitschrijven :X )
Of je geheugen is niet meer wat het was :? ....(die site is erg nauwkeurig)

Grtz. Arlo

mmm vaag... ik heb dit kenteken ook doorgegeven aan de politie mischien was mijn geheugen idd niet meer helemaal 100% op dat moment...

als ik trouwens twee letters omwissel kom ik op hetzelfde uit voor 71JHRX

U Selecteerde de volgende auto : PEUGEOT
106 1.1
MOT.TU1JP 44KW
06/01 - 00/00

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn eigen kenteken "geprobeerd" en dat klopt wel... Dus die site zal wel gelijk hebben...

Maareh... Wat een mongool man :( Het is echt lastig om je in te houden dan... :r

Terug
Bovenaan Onderaan