bijna geraakt door een psychopaat in een bestelbus

baka

MF veteraan
29 mrt 2002
8.280
2
Hoorn (Noord Holland)
Ik zat achterop bij mijn broer, vrolijk een eindje rijden. Komt er op dezelfde weg waar een harleyrijder uit onze buurt is aangereden(had ik al verteld) een boerenlul met een bestelbus zonder op of om te kijken zo de weg opscheuren. Ik had 10 centimeter over bij mijn knie, anders had ik hem geraakt. Die lul keek niet op of om dus wij zwaaiden naar hem :j om hem duidelijk te maken wat we van hem dachten. Willen we bij de volgende splitsing linksaf slaan gooit die psycho em er links naast, raken we hem bijna weer! Hij was beledigt dat we hem een vingertje lieten zien, terwijl HIJ ons bijna aanreed. :( Dus wij slaan voorlangs alsnog linksaf, en ik geef in het voorbij rijen een welgemikte schop tegen de zijkant }) en die lul gaat WEER achter ons aan. Mijn broer had minder zin in een vechtpartij dan ik inmiddels had dus die draait het gas ff open en we zetten hem op een aantal Km, dus die hebben we niet meer gezien. Maar ze zouden een psychische test aan het rijexamen moet koppelen om dat soort debielen van de weg te houden :j :j :j :j :( :( :( :( :(

ps ff off topic hoe krijg je zo'n icoontje bij je naam, mij lukt het niet
 
Laatst bewerkt:
Als ie jullie de 1e keer echt niet heeft gezien (de meeste brokkenpiloten kijken alleen recht naar voren), dan weet ie nou nog niet waarom jullie 'ruzie aan 't zoeken waren'.

Je hebt gelijk dat zo'n gast moet leren uitkijken. Je mag wat mij betreft ook kwaad worden en reageren. Maar weet dat je dan weer een tegenreactie kunt terugverwachten.

agressie wekt agressie op '(
 
Als ie jullie de 1e keer echt niet heeft gezien (de meeste brokkenpiloten kijken alleen recht naar voren), dan weet ie nou nog niet waarom jullie 'ruzie aan 't zoeken waren'.

Je hebt gelijk dat zo'n gast moet leren uitkijken. Je mag wat mij betreft ook kwaad worden en reageren. Maar weet dat je dan weer een tegenreactie kunt terugverwachten.

agressie wekt agressie op '(

:^

Ik reageer meestal door een duimpje op te steken. Zo van: goed bezig jongen. Meestal hebben ze dan snel genoeg in de gaten dat ze toch iets verkeerd gedaan hebben.
 
:^

Ik reageer meestal door een duimpje op te steken. Zo van: goed bezig jongen. Meestal hebben ze dan snel genoeg in de gaten dat ze toch iets verkeerd gedaan hebben.
:^ Dat is meest al ook mijn reactie of even overdreven gaan zitten klappen werkt ook en wekt een stuk minder agressie op.
 
Soms bij Bunnik? Daar ook al meerdere malen zo'n klootzak moeten ontwijken die zich met de auto de weg opwerpt zonder te kijken (uitrit achter wat struiken).

Laatst bij die uitrit enorme slipsporen gezien, denk/hoop dat hij nu toch eens geraakt is...
 
:^ Dat is meest al ook mijn reactie of even overdreven gaan zitten klappen werkt ook en wekt een stuk minder agressie op.

Doe dat eens op de motor, zo'n applausje geven. Dan zie je zeker verbaasde blikken. Heb een keer zo'n actie bij ca 120 kph uitgevoerd. Dat was echt lachen, je had die kerel moeten zien kijken.

ps Het was zo'n fossiel, ik hoefde dus niet echt bang te zijn dat hij me nog een tweede keer zou snijden.
 
Laatst bewerkt:
Als ie jullie de 1e keer echt niet heeft gezien (de meeste brokkenpiloten kijken alleen recht naar voren), dan weet ie nou nog niet waarom jullie 'ruzie aan 't zoeken waren'.

Je hebt gelijk dat zo'n gast moet leren uitkijken. Je mag wat mij betreft ook kwaad worden en reageren. Maar weet dat je dan weer een tegenreactie kunt terugverwachten.

agressie wekt agressie op '(

Had pas ook een bus die mij door niet te kijken mij bijna de weg afdrukte. Doordat ik wel oplette ging het allemaal net goed. (Tja, met motorrijden moet je ook op een ander letten... |( ).

Echter kon ik het ook niet laten om hem daarna alsnog in te halen, met mijn vinger te wijzen op m'n spiegels (dat hij in z'n spiegels moest kijken voordat hij besluit in te halen), en daarna m'n middelvinger :j . Toen gas gegeven en nooit meer gezien. })
 
Doe dat eens op de motor, zo'n applausje geven. Dan zie je zeker verbaasde blikken. Heb een keer zo'n actie bij ca 120 kph uitgevoerd. Dat was echt lachen, je had die kerel moeten zien kijken.

ps Het was zo'n fossiel, ik hoefde dus niet echt bang te zijn dat hij me nog een tweede keer zou snijden.
Ik ga ook niet achterste voren zitten ofzo, doe het alleen als ik achter de auto terecht komen (bij snijden e.d.)
en ik zie d'r/'m in haar/zijn spiegel kijken, dan kost het niet zoveel moeite.
 
Gewoon hopen dat ie het nog een keer doet wanneer er een volgeladen vrachtwagen aankomt (op topsnelheid). Dan kan ik je garanderen dat ie het nooit weer doet. Ik denk dat ie zelf waarschijnlijk niet eens doorhad waarom jullie hem de vinger lieten zien. Hij zal wel druk met z'n radio zijn geweest. |(
 
agressie wekt agressie op '(
[/quote]

OK ik moet toegeven dat ik wat enthousiast reageerde, maar ik moest weer denken aan die Harleyrijder uit de buurt die op precies dezelfde manier zijn voet kwijt raakte, en toen ik die gozer aankeek had ie echt zo'n smoel van "wat moet je nou, ik rij hier toch?"
 
[Heel spannend verhaaltje :P ]

ps ff off topic hoe krijg je zo'n icoontje bij je naam, mij lukt het niet
Lees even de FAQ voor je icoontje.
Op maandag 08 april 2002 15:41 schreef Joris het volgende:Ik reageer meestal door een duimpje op te steken. Zo van: goed bezig jongen. Meestal hebben ze dan snel genoeg in de gaten dat ze toch iets verkeerd gedaan hebben.
Dat doe ik dus ook meestal :P
 
Ik ben wat wispelturig, ik varieer van de duim naar de vuist ( zwaaiend in de lucht, daarbij een cirkel beschrijvend ) tot aan The Finger. Of ik wijs op mijn ogen ( met wijs- en middel vinger een V maken en deze op de ogen wijzen, niet in de ogen steken). Dat doe het meestal ook wel.

Mijn broer had wel een leuk textje op zijn nummerplaat: If you take my place, I break your face

Pakkende text he?
 
Laatst bewerkt:
Mijn broer had wel een leuk textje op zijn nummerplaat: If you take my place, I break your face

Pakkende text he?
[/quote]

Yep, die is passend genoeg! :)
 
Thnx voor de icoon tip. Had ik eigenlijk zelf moeten bedenken ;(

Ik denk dat ik voortaan ook maar probeer van vingertje te veranderen ;)
 
lijkt wel dat van blik op de weg van afgelopen keer met die motorrijder
ook zo een gek die achter hem aan kwam
 
Ik HAAT busjes. Die randdebielen die de hele dag op de weg zitten zijn zo zwaar gefrustreerd van het verkeer dat ze de meest idiote acties uitvoeren, omdat ze weten dat wij toch wel aan de kant moeten gaan om ons leven te redden.
 
Zat ie net een broodje te eten en een beetje zenuwachtig met z'n vinger te doen? Die gast kan het ook niet helpen, heeft namelijk beetje kut-baan... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan